Resuscitare
După o istorie tumultoasă, în care ba a fost retras de pe piață, ba a revenit în forță, Honda HR-V are acum o rețetă care atrage atenția tuturor. Chiar și celor care privesc în segmentul compact.
-
@ds, joi, 05.05.2022 14:24
daca va fi ca la Toyota POATE vei vedea servisarea cand esti al 3 lea proprietar
-
NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:40
@ds ce e de vazut la serivsare? Mufe care intra si ies in baterie/motor. Servisarea e simpla, costurile in schimb o sa fie "interesante". Honda a distrus tot ceea ce cladise pe piata europeana. Cum e posibil sa aduci numai hibrizi? Nu toata lumea traieste in orase.
-
NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 15:41
..sau langa circuit. (ca sigur o sa se trezeasca vreunul sa zica de Civic TypeR)
-
ds, joi, 05.05.2022 19:43
@NIGGAPLS :)))) Mai ușor cu mufe care intră/ies, că nu e chiar așa, mai este și motorul termic cuplat la cele electrice. Iar ăla e și pe post de generator și cu rol de motor clasic. Belea mare! Eu vorbesc de Doreii de prin service-uri, că doar sunt pățit cu vreo trei mașini, din care două în garanție, una pe la 50.000 km, alta la vreo 20.000, n-au fost în stare să găsească defectul nici după patru vizite. Calitatea meseriașilor e la pământ.
-
NIGGAPLS, joi, 05.05.2022 20:20
@DS Da, ai dreptate, sa le repari e bataie multa de cap si necesita un specialist/scule. Dar in afara de tinichigerie, nimic nu se mai repara in service, se inlocuieste.
-
Andrei, joi, 05.05.2022 21:41
De ce s-ar complica cineva cu masina asta cvasi inutila, cand poti lua o compacta mai ieftin, cu spatiu mai mare si un motor decent? Ce au asiaticii astia cu sistemul ala de inchidere a usilor, venit din anii'90? Toti, Honda, Toyota, nu conteaza.
-
Vlad, marţi, 10.05.2022 09:12
Mi-ar placea un test drive cu Honda HR-V. Am si eu un fix cu portbagajul, pare cam mic 320l :))) Dar o pun pe lista, chiar trebuie sa schimb masina si mi-ai atras atentia cu ce ai punctat aici in articol
-
Eugen, vineri, 13.05.2022 12:15
Seamana izbitor cu Mazda...si la bord interior CX30 si cea electrica. Nu totul se rezuma la consum la 35000 eur
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
În primul rând am remarcat bordul discret, mai mult decât decent, aș spune chiar minimalist la prima vedere. În al doilea rând: versiunea de bază este surprinzător de dotată. În al treilea rând: tare aș fi curios să văd servisarea la sistemul complex de motor termic-motoare electrice.