Liga mare

Publicat marţi, 17.03.2015 12:53 de Dragoș Băltățeanu, Foto: Ciprian Mihai

Hyundai mai face un pas către o gamă la standarde europene şi aduce pe piaţa noastră a doua generaţie a modelului de clasă mică i20. Iar progresul este evident.

  • Andy, marţi, 17.03.2015 13:47

    AM: Bordul are parti gumoase ca la i30 sau predomina materialele tari ca la generatia anterioara? P.S. Sunt sigur ca va exista si un monitor color plus ca urmeaza si motorizari turbo pe benzina.

  • Suleyman Cunoscatoru, marţi, 17.03.2015 14:16

    Imi place mult aceasta masina. O sa fie disponibila si o varianta combi ? La testul comparativ, realizat de autobild.de i20 a luat locul 1, iar polo locul 2 !!! Si deobicei ei sunt foarte patrioti si mereu sunt alaturi de VW ! Nu mi-a venit sa cred. Deci o fi ceva zic eu. La test a mai luat parte si noua mazda 2, clio 4, etc.

  • Suleyman Cunoscatoru, marţi, 17.03.2015 14:20

    Am vazut ca in oferta este disponibila doar aceasta motorizare si 1.1crdi. Nu vor mai fi si altele in oferta ? Stiam ca va fi si 1.4 100cp, si 1.4crdi, si un nou motor dezvoltat de hyundai.

  • Bibi, marţi, 17.03.2015 20:22

    Mi se pare insolent sa dati doar nota 3.8 (cit ati dat mizeriei de Nissan Micra) celei mai bune masini din clasa ei. Nici nemtii nu au facut asa ceva. Masina nu e doar mai frumoasa, dar este mai spatioasa, practica si mai buna decit toate cele notate cu peste 4 stele din coloana din dreapta...

  • Ivanoff, marţi, 17.03.2015 21:46

    Domnilor redactori. DC va place sa dezinformati cititorii ? Pretul variantei testate de voi, care este si cea de top, pe site-ul oficial pretul este de 12.838€ in oferta Hyundai. Asadar la 12 mii ai o masina echipata cu dotari foarte bune in banii astia gen : -climatizare automata -Oglinda interioara heliomata -Pilot automat cu posibilitate de ajustare a limitei de viteza -Senzor pentru aprinderea automata a farurilor -Senzor de ploaie -Sistem de monitorizare a presiunii in pneuri -LDWS (Sistem de avertizare/asistenta la schimbarea benzii de circulatie) -Faruri cu functie "Follow me Home" -Asistenta la pornirea in rampa -etc, si alte dotari pe care unele masini le au la o suma mult mai mare Plus ca in programul rabla o poti avea la 10.500 euro, daca mai faci si plata integral ''cash'' fara leasing, reducerea va fi si mai mare. S-ar putea ca la o negociere ''la sange'' sa obtii la 9 mii o masina noua cu dotari foarte foarte bune, precum este acest i20.

  • Ivanoff, marţi, 17.03.2015 22:02

    PS: Ceea ce ma amuza cel mai tare este ca masinuta asta dei este usoara , scoate un raport CP/tona la fel asemanator cu o masina din alta clasa dar cu motor mai mare . Spre exemplu VW Jetta 1.2 TSI 105 cp , raportul CP/Tona = 12,6 Hyundai i20 1.2 N/A 84cp , raportul CP/Tona= 12,4 Deci agilitatea/dinamica in oras este cam acceasi.

  • joe21, marţi, 17.03.2015 22:29

    au crescut in calitate,,dar si in pretz!,Sper sa nu aibe soarta noilor Santa fe..care imbatranesc prin show roomuri,,prin pretul initial de 43 mii euro!,,s- a AJUNS ca in GERMANIA SA SE VANDA NOI CU 28 DE MII DE LA 43. .http://ww3.autoscout24.de/classified/259878497?asrc=fa|as

  • @joe21, marţi, 17.03.2015 22:36

    Si eu imi fac acelasi lucru, griji de Passat . Sper sa nu imbatraneasca prin show room-uri, prin pretul initial de 57 de mii euro in varianta mai ''digerabila'' .

  • Ivanoff, marţi, 17.03.2015 22:54

    @@joe21, cel de sus , nu a facut referire la Passat, iar din alte comentarii mai vechi, nu vad sa fie fan VAG. Dar ma rog, totusi ii dau dreptate. Pretul cerut pe Santa Fe sunt cam marisoare, chiar daca se ridica la nivelul unui SUV aproape premium. Nu mai zic de lista slaba de motorizari, in afara de diesel mai nimic. Eu prefer motoare pe benzina, nu sunt adeptul dieselurilor galagioase + ca in oras un diesel consuma la fel ca un benzinar. El doar la drum lung-naveta isi arata valoarea adevarata de ''diesel'' , doar acolo poti vedea cu ochiul liber ca ai economisit ceva. Designul, lui Santa Fe este foarte expresiv si aratos chiar, dar dezavantajele enumerate mai sus ii cam influenteaza vanzarile printr-un impact negativ.

  • joe21, marţi, 17.03.2015 23:29

    Ivanoff.Am folosit ca masina de servici vechiul santa fe,peste 200 de mii km!Probleme minore,doar... 2000 euro a costat convertorul(parca) de la cutia automata,,cu asteptatre 3 sapt dinstocul din ...GERMANIA!,,Noul SANTA FE...frumoooos! dar pt 43 de mii sa nu ai lumini led la pozitie frana? sau lampa centrala stop la jumatate fata de cea veche? Totusi nu inteleg "smekeria"...cu vesnicile discounturi..si permanente la HYUNDAI! o suna mai bine poate..decat sa spui din prima :atata costa!SCUZATI abaterea de la subiectul i 20!

  • fara comparatii !, miercuri, 18.03.2015 11:18

    E o porcarie koreana de 2 lei !

  • Sam93, miercuri, 18.03.2015 13:06

    Eu nu inteleg de ce voi baietii de la Automarket insistati mereu sa ne spuneti ce consum au masinile ce le testati in Romania pe autostrada. Pe autostrada in Romania nu merge nici dracu'. In afara de putinii romani care locuiesc pe langa cele cateva autostrazi care mai is pe ici si colo. Pentru mine, si cred ca pentru multi altii, ar fi mult mai important sa stim consumul extraurban pe drumuri nationale, stiti voi, pe genul de drumuri pe care chiar circula lumea in extraurban. Pentru mine consumul ala ii important pentru ca nu locuiesc in aproapiere de nici un oras mare. Oricum, mersi de munca pe care o depuneti. Ce am zis e doar o mica sugestie.

  • Moldovean, miercuri, 18.03.2015 13:23

    @Ivanoff Consumul de diesel și cel de benzină sunt cam egal în ce clasă de mașini? Că nu ai specificat. În clasa mică poate, deși nu sunt foarte sigur. Am avut 2 ani un Megane 1.6 benzină. Îmi lua 10,5 - 11 în oraș și 9 când era orașul mai liber. Mașina cântărea cam 1,2 - 1,3 tone. Acum am Mondeo Mk4 diesel și, deși e balenă și merg rar cu el în oraș (l-am luat pentru desele drumuri lungi, în rest folosesc metroul sau picioarele), ia 6,5 - 7 la sută și maxim 7,5 în condiții de trafic intens. Asta în condițiile în care e mult mai grea (aprox. 1,6 tone), motorul e mai mare (1,8 litri) și mai puternic (125 CP). Am avut diesel, apoi benzină, acum iar diesel. Rămân la diesel. Când benzinarele vor consuma 4,5 la sută pe o mașină de clasă medie, atunci voi merge spre ele. Deocamdată asta e posibil doar la hibride (și nici acolo mereu) și eu nu am bani de așa ceva.

  • vai de voi, miercuri, 18.03.2015 15:47

    Masina asta are consumul delcarat 5.1 iar consumul real foarte apropiat de aceasta valoare si totusi a primit punctajul pe care l-a primit,iar masini precum Audi A1 1.0 TFSI care are consumul mixt declarat de aproximativ 5% dar cel real de 7-8% a primit aproape 5 stele.CHIAR ATAT DE MULT SPONSORIZEAZA VAG?

  • Ivanoff, miercuri, 18.03.2015 22:17

    @moldovean, Pai , aceasta este o capcana ,in care cad foarte multi dintre cei care cumpara masini cu motorizari diesel pt orad ,si le folosesc preponderent pt drumuri scurte.Motoarele aceastea sunt construite pt drumuri mai lungi.Ele nu intra intr-un regim normal de operare dupa vreo 10-15 km,fiindca trebuie sa ajunga in temperatura si abia atunci isi v-a arata adevarata lui valoare ( consumuri reduse),altfel exact cum am spus , in oras vei ajunge sa faci consumuri aproape asemanatoare cu cele pe benzina.

  • Moldovean, joi, 19.03.2015 10:57

    @ Ivanoff Am înțeles acum mai bine la ce te refereai. Mulțumesc de clarificări! În acest caz, îți dai dreptate. Pe distanțe scurte consumul e măricel. El coboară abia după ce motorul se încălzește și am observat asta și la a mea.

  • testat, dau reject, vineri, 20.03.2015 18:52

    GUNOI ! Afisajele computerului de bord si a consolei centrale sunt vechi de 101 ani, iar directia de tractor nu-i face cinste la o masinuta asa mica. Cat vor pe ea? 15.000 euro ????????!? 15000 de ani sa stea cu ea in magazin!