Evoluție?
Mările tulburi pe care navighează producătorii auto zilele astea îi forțează să adopte tot felul de soluții ingenioase. Dar poate fi considerat „evoluție” un Maserati cu motor de 2 litri, chiar și hibridizat?
-
Grim Reaper, miercuri, 09.03.2022 15:49
@Mures^2 cum se merge cu masina asta nu te mai salveaza niciun euroîncap. Asa ca nu conteaza.
-
adi_10, miercuri, 09.03.2022 16:44
108.000 euro pe o masina din 2016, ca asta nu se numeste facelift. In rest au "compensat" cu valori de consum uriase si cu un un pachet tehnologic invechit. Nu ne mai miram de ce nu o vezi prea des pe sosea, practic este o masina dedicata pasionatilor de Maserati si cam atat, pentru restul oamenilor nu prea face sens. nici pentru cei cu bani care la banii astia au variante mult mai ok, nici pentru cei cu buget redus...ca nu e o masina de buget. Stiu ca din cauza vanzarilor reduse au avut si probleme financiare cei de la Maserati, eu in locul lor as scoate rapid urmatorul model cu care sa imi scot parleala.
-
Andrei, miercuri, 09.03.2022 18:02
Masina asta nu are mai mult de 3.5 puncte din 5. Sistemul de notare e eronat, aici toate masinile au acelasi punctaj. E o masina de 6 ani, dar care arata ca una de 10 ani la interior, motor in 4 cilindri ce trebuie tinut sus in ture, ce genereaza consumuri mai mari decat motoarele in 6 cilindri ale concurentei, lipsa de rafinamnt si confort din cauza aceluiasi propulsor samd.
-
Florin Oprea, joi, 10.03.2022 08:29
Asta da reducere a poluării cu șmecheria jegoasă numită HIBRID, 18 l/100 km
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
sa dai pe o masina 100k + si de 6 ani nici nu a fost testat EuroNCAp mi se pare o prostie FOARTE mare...dar na...