Multiplicarea luxului
Mercedes-Benz Clasa V a primit recent un facelift menit să șlefuiască și mai mult aerul premium de care se bucură cei opt pasageri. De fapt, cu noul Clasa V, Mercedes-Benz multiplică senzațiile pe care le ai în etalonul Clasa S.
-
Kirotractor, marţi, 23.04.2019 10:59
Offtopic: Da, deși e utilizat frecvent în ultima vreme, *expertiză* nu-i recunoscut în Dex cu sensul din articol, dar nici *premium* (în engl.= primă, recompensă) nu-i reconoscut... deloc. :-) Nici măcar în dicționarele de neologisme. Alte exprimări sunt însă cel puțin nefericite - nu doar pe AM. N-are rost să-mi bat însă... tastele de pomană din nou, fiindcă nimic nu se schimbă și, de ex., concept-car-ul cutare *primește* în continuare o versiune de serie. :-p Ontopic: Au ajuns văd autobuzele :-) să aibă performanțe de hot-hatch...(Vmax +sprintul 0-100 sunt identice cu ale răposatuuil meu Clio Williams d-acu 25 de ani.) Ciudate vremuri trăim -- zic asta în raport cu restricțiile traficului actual. Iar de prețuri, ce să mai zic?! Scaune opționale la bani de Logan... În fine, important e că au stea în frunte.
-
Costel, marţi, 23.04.2019 15:16
un motor diesel care pe langa faptul ca nu se preda in fata contestatariilor aparuti ca ciupercile dupa ploaie in ultimul cincinal , ii capabil , prin valorile dezarmante de putere si cuplu cu care ii inzestrat , sa persifleze si sa sfideze de-a dreptul , prevederile conventiei de la Geneva privind regimul prizonierilor pe drumurile publice fiindu-i complet necunoscute acestui autentic sicario al soselelor nu inchei inainte de a pune totusi la indoiala oportunitatea acestui drive-test al lui B. Mirica tocmai in proximitatea datei unor optiuni pe batranul continent dar in special pe aceste meleaguri atunci cand , aceasta abundenta constructiva oferita (si) de Mercedes ii cat se poate de utila / indragita tocmai de aceia care inteleg prin performanta doar harnicia unei prezente mai mult decat consistente in locatii acolo unde unde o singura descalecare certifica respectul minimal la adresa celorlalti daca aceasta ''cutuma" ii totusi fara leac in Romania macar sa fie facuta doar cu "ajutorul " lui V300d ,ii cert mai facil de cautionat iar randamentul ii sublim :D
-
Kirotractor, joi, 25.04.2019 10:57
@Costel: Hai că ejti tare, frate - să-mi moară motoru-n fiecare intersecție dacă postarea ta nu-i leită cu aburelile aberant-corporatiste scoase cu B.S.-generatorul ăsta: :-))) https://www.atrixnet.com/bs-generator.html
-
zarnesteanu, joi, 25.04.2019 23:35
@Kiro Ha-ha-ha ... adevarul e ca m-a socat si pe mine tovarasul Cuostiel. De la frazele semi-analfabete + folosirea verbului "a fi" in varianta ardeleneasca pana la faza de icter, brusc, ne-am trezit cu incalcituri de cuvinte care te lasa perplex. Trebuie sa recunosc ca am incercat sa prind un sens din rahatul de mai sus, si din alte postari, dar mi-am dat seama ca e timp pierdut. Din pacate pentru el la ultimele texte, singurele tampenii inteligibile care au mai ramas sunt "ii" / "is" care iti dau senzatia ca ai calcat intr-un ca..t de cate ori dai de ele prin text. Cu mana pe inima, e primul clujean batut in cap de care am dat in viata mea. Avand in vedere ca Clujul are vreo cateva sute de mii de locuitori, e totusi un raport foarte bun.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Iti apreciez munca, te urmaresc atat pe site cat si la TV dar vezi ca este ,,experienta constructorului german'' nu ,,expertiza". Conform normelor in vigoare, a expertiza inseamna a supune ceva unei e expertize ceea ce nu e cazul aici.