Aliniere
Nissan Juke este cel mai curajos model din segment, din punct de vedere estetic. Însă, acum a venit momentul să lase spiritul rebel de o parte și să se alinieze în materie de propulsie cu cerințele stricte ale pieței. Așa că acum avem, oficial, și un Nissan Juke hibrid, pe care l-am testat în Italia.
-
Nicu, marţi, 21.06.2022 20:21
@ds: Posibil sa fie o greseala: doar motorul electric propulsor are singur 205 Nm, la care se mai adauga si ceva de la cel termic. Ca la orice hibrid in paralel, motoarele lucreaza in sinergie si cuplul total maxim nu se calculeaza ca suma artimetica, dar in niciun caz nu poate fi mai mic decat valoarea cea mai mare a oricaruia dintre ele, de regula a celui electric cred eu, care isi arata forta imediat si pe o plaja mai mare de rpm.
-
Gabriel.Nica, marţi, 21.06.2022 23:20
@ds, Nicu: astea sunt cifrele oferite de Nissan.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Nici la precedentul model fața nu era foarte atractivă, dar la noul model farurile parcă sunt din alt film, sunt singurele elemente rotunde din toată arhitectura mașinii. În altă ordine de idei, din ceea văd că "În total, mașina se poate baza pe 143 CP și un maxim de 148 Nm cuplu.", înseamnă că are cuplu cam cât un Stepway cu CVT, care are cuplul cel mai mic din gamă, respectiv 142 Nm, dar stă foarte bine la cp.