Etalon

Publicat luni, 23.06.2025 15:24 de Alexandru Monenciu, Foto: Dragoș Savu

Am testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video.

  • ///COR/// 33', luni, 23.06.2025 15:50

    Un model iconic care nu are defect. Cu generatia asta a atins perfectiunea ! Iar 200 de mii e un pret decent pt. ce ofera tinand cont ca sunt masini de 350 de mii plus si mai mult care nu ating perfectiunea lui 911.

  • Snow, luni, 23.06.2025 16:44

    7812 lei impozit anual (ca la o benzinara de 3,6 litri) sau ... ?

  • rotila, miercuri, 25.06.2025 11:15

    citez aproximativ. desi este un hibrid 911 gts nu poate rula in modul pur electric. pentru ca au ales aceasta configuratie, inginerii porsche nu au fost nevoiti sa instaleze o a doua turbina. cum asa ?. in modul pur electric motorul termic e in relache ,si n-are nevoie de nici o turbo.

  • @ alex, duminică, 29.06.2025 18:59

    esti nehotarat. sau te rasgandesti repede ca femeile? zici ca ti-a placut tinuta de drum insa dai vumai 4,5 stele.

  • rotila, marţi, 01.07.2025 20:23

    da, asa e, masina are problema cu tinuta de drum. se inclina si trage intr-o parte cand e sandel in masina. nu neaparat la volan,ca nu i se permire mereu