Pe drumul cel bun
De mult nu mi s-a mai întâmplat să fiu oprit în trafic pentru a fi întrebat despre mașina pe care o conduc. Și nu eram la volanul unui BMW de ultimă generație, ci conduceam un SsangYong. Noul Torres. Cine este el, dar și cum se simte de la volan, îți spun în rândurile următoare și în clipul VIDEO pe care l-am pregătit.
-
adi_10, vineri, 05.01.2024 17:49
@mikkik - te ambalezi degeaba, 8.1 secunde prinde versiunea full hybrid cu motor de 2.5 litri. Versiunea pe benzina de 2L, la fel cum scrie si in test, prinde suta in 11 secunde. Oricum am facut test drive cu Torres, am fost impresionat de calitatea scaunelor si cam atat. Nici nu intra la programul Rabla, nefiind nici macar mild hybrid.
-
[email protected], vineri, 05.01.2024 18:44
4x4 este zgomotos în habitaclu de la 70km/ora, pe lateral nu sunt senzori de detectarea obstacole..iar cei 191km/ora nu-i prinde nici daca este panta și bate vântul din spate..(doar 180 km /ora pe autostrada..)
-
Robinson, sâmbătă, 06.01.2024 08:22
Are destul de multe minusuri(fără hybrid, ssangyong nici nu vrea sa audă de asta, doar full electric sau full termic; valoare mica de revanzare, nimeni nu vrea sa ți-o cumpere; consum mare pe acest motor, calitatea interioarelor nu prea e reușita)
-
adig01, sâmbătă, 06.01.2024 19:58
Foarte scumpă. Îți iei orice la banii ăștia. Rav4 hibrid sau kodiaq 2.0Tsi 4x4 style (cu matrix led etc). Prețul corect ar fi de 30000 și puțin. Consumul e exagerat.
-
alex_cu_a_mic, luni, 08.01.2024 02:59
Hard sell. Consumul e de Tuareg 3 litri diesel.
-
Mircea Badea, luni, 08.01.2024 04:00
iar vorbim de prostiile de suv-uri?!
-
ds, luni, 08.01.2024 08:42
Nu știu de ce, dar îmi aduce aminte de o chinezărie no name dintre multele mașini chinezești. Aș zice pas pentru că: - Schimbările dese de acționariat/falimente nu-mi inspiră încredere. - Cred că reprezentanțe/service-uri în România sunt cam spre minim. - Consumul enorm pentru un 1.6 litri. - Preformanțe modeste. - Preț. La prețul de plecare 28.950 ai multe opțiuni, iei noul Duster hybrid de exemplu. La 42.470 preț maxim nici nu mai zic ce variante ai. - Servisare, garanții? - Reglarea ac/incălzire pe touch screen? Nu, mersi!
-
Nsrei, luni, 08.01.2024 10:08
Era o vreme când sangyong ăștia făceau niste mașini tare urate, dar cel puțin grupul motopropulsor era de Mercedes. Acuma cu motorul asta mic pe benzina o sa consume mult
-
eu, luni, 08.01.2024 11:11
aprob si eu pe cei de mai sus, sunt 3 lucruri mari si late care o fac de necumparat: 1. consumul ridicol de mare, trebuie sa fii nebun sa accepti asa ceva in 2024; 2. stilul pare prea din topor si aspectul frontal imbufnat care aduce a broasca abia trezita din somn - prin comparatie, noul duster e capodopera de design; 3. preturi prea mari fata de ofertele concurentei si apoi daca vrei s-o vinzi peste niste ani, nu scapi deloc usor de ea, trebuie sa lasi foarte mult la pret - devalorizarea e uriasa pentru marca asta.
-
PMC, luni, 08.01.2024 17:14
Masina asta are nevoie de Diesel. Trebuie sa fii rau dus cu pluta sa iei o masina fara renume cu un asemenea consum.
-
@gigimintecaporcu, sâmbătă, 13.01.2024 11:44
https://www.youtube.com/watch?v=_M1AJKC7VPU 197 km/h... cu imagini
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
Toyota RAV4, "melcul grupului" - cum spuneti voi, e de fapt cea mai rapida din comparativ, cu 8.1 secunde pentru 0-100 km/h. Nu stiu de unde ati scos 11 secunde.