European cu acte în regulă
Am testat noua generație Toyota C-HR, un model dezvoltat în Europa, pentru europeni. Pe lângă impresiile de la volan, ți-am pregătit și un video cu toate noutățile adoptate de modelul nipon cu motorizare hibrid de generația a 5-a.
-
Banditos, joi, 16.05.2024 15:34
Tot timpul bagi piciorul in acceleratie ca Ghita.
-
ds, vineri, 17.05.2024 09:13
Conduc frecvent un Lexus Ux250h, tot motor de 2l hibrid + cvt, 50-60% din drumurile în oraș sunt în mod electric iar cvt-ul se comportă admirabil. Ce să mai, C-HR este o mică bijuterie, un 6-6.5% în oraș, cu un motor de 1.8-2 nu e la îndemâna multora, iar cine se miră de preț să nu uite ca, totuși, e un GR Sport cu tehnologie japoneză pură.
-
Pokemon, vineri, 17.05.2024 10:38
Bah ce urata e!!!
-
Banditos, vineri, 17.05.2024 11:06
Nu pot crede ca CHR obtine doar 6-6.5%.
-
andrei, vineri, 17.05.2024 17:28
50000 euro si transmisie de scuter. Next!
-
Michi, sâmbătă, 18.05.2024 20:43
Mizeria asta fabricată în Turcia va rupe norii în România. :))))) Stau taximetriștii să arunce 50k pe motor aspirat de 1.8. :)))))))))
-
Matei, sâmbătă, 18.05.2024 23:53
Lumea nu vrea electrice la 50k, dom'le. Ia de aici șomoioc de hârtie la 50k! :))
-
Dizăl Rulz Forevăr, duminică, 19.05.2024 16:09
Buburuza asta hidoasă costă cu 10k mai mult decât un e2008 similar ca dimensiuni. Mult succes, lol.
-
@Dizal, luni, 20.05.2024 11:49
Ma pis pe masinile frantuzesti!
-
@chelu' penibil, luni, 20.05.2024 23:04
Peugeot e lux de săraci, produce electrice ca atare, modeste și penibile, uzate moral. :
-
Levente, vineri, 31.05.2024 12:14
Mi se pare ciudat ca la consumul mediu sa imi afiseze 4.4-5.7l/100km. Eu pana acum nu am condus asa o masina. Toate masinile conduse imi aratau o valoare fixa a consumului mediu nu o perioada. Ciudati mai sunt cei de la Toyota
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
49000 euro - glumiti... cred ca pret real ar fi 30-35. Cind pui piciorul pe accelerator, tipa de parca l-ai pus pe coaste.... jale mare, nu masina.