Dincolo de mască
Volvo XC60 este un SUV ce nu mai are nevoie de nicio prezentare. Și totuși, în spatele unei fețe ce maschează un sentiment suprem de siguranță, în cazul modelului T8 Recharge se ascunde o bestie cu 390 CP.
-
Vali, joi, 03.03.2022 13:17
Singurele mele puncte negative sunt legate de meniu si selectare comenzi. Pacat ca au renuntat la butonul de Drive mode de langa butoul de Start. Era cel mai simplu. Si pacat ca nu au buton dedicat pentru recirculare. Mergi dupa niste fumigene diesel si pute. In rest e o masina excelenta. Daca poti incarca acasa si la birou, poti merge full electric lejer multi km. Consumul mi se pare foarte mare la XC60-ul asta. Am XC90 MY2017 T8 cu 407 CP si baterie mai mica, iar la drum lung imi arata 7,8 l/100. Si XC90 e mai mare si greu. Cand zic drum lung ma refer la concediu de peste 2000 km unde nu am incarcat bateria la priza decat de 2 ori la hotel. Deci e super masinuta ca siguranta, confort, consum.
-
Vali, joi, 03.03.2022 14:45
Pentru cocalarii care nu cred, pot pune si poze legate de consum. Tot pentru cocalari se pot pune articole in care se mentioneaza ca: Volvo XC90 se produce exclusiv in Suedia. Volvo XC60 se produce in Suedia pentru piata europeana si SUA si in China pentru piata locala si alte tari. Volvo XC40 se produce la uzina din Belgia pentru piata europeana si in China pentru alte piete. In compatatie: BMW ix3 e Made in China si exportat peste tot,inclusiv in Germania. Asta ca sa mai lamurim putin cum sta treaba cu chinezariile. Cine vrea sa se convinga, sa caute informatii. Si apropos: manutele rosii nu va fac mai destepti. Mai bine deschideti ochii si mintea, decat sa luati coji germane rupte si facute din bucati, cu km dati inapoi si DPF anulat.
-
^^^, vineri, 04.03.2022 08:36
nu conteaza mai, nu intelegi? Imaginea volvo e de masina plictisitoare si anosta cumparata in special de persoane mai in varsta. Plus ca e detinuta de chinezi, deci o chinezarie, majoritatea componentelor fiind produse in China si asamblate aici.
-
Zic si eu, sâmbătă, 05.03.2022 15:21
@ Vali, hotaraste-te, Ori " consumul mi se pare mare" ori " este super ca....consum"!:)) Volvo este o marca pentru cei care apreciaza comfortul și siguranțăa, dar prea scumpa în era "chineza", chiar dacă dau 10-15% discount.
-
@^^^, sâmbătă, 05.03.2022 17:43
E anosta si de asta are 5 stele ca design. Si sigur e anosta comparativ cu noile BMW-uri care au calorifer in loc de grila :)) Masinile Volvo se adreseaza celor ce vor siguranta si confort, in special familistilor. Am luat Volvo cand aveam 30 de ani, era made in Belgium si nu am gasit nicio componenta germana pe el, deci cred ca nu vezi bine si esti prost (informat). Te poti duce oricand intr-un showroom si sa te uiti la componente: majoritatea sunt fabricate in Europa si asamblate in Suedia sau Belgia. Nu mai dezinforma, ca iti iei amenda ca VAG, BMW si Mercedes pentru dezinformare in privinta emisiilor :)) Vezi tu, Volvo nu a facut magarii din astea. Nu are nevoie de avantaje mincinoase.
-
Bogdan, sâmbătă, 05.03.2022 19:56
Sunt și eu posesorul unui XC90 T8 plug in hybrid,din 2016 îi mașina,eu îl am doar din iulie 2020,l-am luat pe considerentul că mașina fiabila ,confortabila,spațioasă,de familie,încântat că merge și electric,mașina puternica 408 cp Anul trecut prin iunie s-a stricat transmisia la motorul electric și m-a costat ft mult reparatia(aprox 8000 euro),mașina având 5 ani vechime și aprox 167000 km.Pe langa asta mașina a stat aproape 2 luni prin service autorizat Volvo până la remediere.Grija mare cu modelele plug in!eu nu m-am informat destul înainte să o cumpăr că de știam că pot fi asemenea costuri pe partea de motor electric,nici nu mă uitam la ea!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Nu mai are rost sa spunem ca e foarte scumpa masina pentru ca de cativa ani cam toate masinile sunt scumpe, vorba aia, a ajuns un Duster sa coste 24.000 de euro. Strict legat de masina, mi se pare ideala pentru o familie cu garaj care isi poate incarca masina zilnic sau de fiecare data cand e nevoie si in felul acesta nu mai consumi combustibil mai deloc in viata de zi cu zi. Pe de alta parte, la drum lung iti asumi ca dupa ce se consuma bateria o sa ai un consum mai mare dar macar nu risti sa ramai in pana prostului cum se poate intampla cu masinile electrice. Daca mai pui ca este una din cele mai sigure masini din lume iar ca design arata binisor parerea mea, zic ca nu e o alegere rea pentru cine isi permite sa dea 80k pe o masina.