Prodrive: "Mini poate câştiga raliuri în WRC anul viitor"

Publicat marţi, 12.10.2010 12:32 de Daniel Popescu

Prodrive consideră că va putea obţine victorii în sezonul 2011 al Campionatului Mondial de Raliuri cu noul model Mini WRC.

Mini a efectuat luna trecută o sesiune intensivă de teste în Portugalia pe pietriş, iar rezultatele obţinute de cei trei piloţi ai echipei au fost satisfăcătoare.

Mai mult decât atât, oficialii Prodrive, partenerul cu ajutorul căruia Mini se va implica în WRC începând de anul viitor, consideră că maşina este suficient de puternică pentru a aspira la victorii din primul sezon.

"Maşina a funcţionat foarte bine în teste şi nu au existat probleme. Totul decurge conform planului, iar dezvoltarea este în program. Mă aştept ca maşina să fie competitiva atunci când ajunge în WRC anul viitor. Când mergem la raliuri, nu ne vom duce pentru a face numărul de echipe, aşa că dacă mă întrebaţi dacă putem câştiga anul viitor răspunsul meu este de ce nu?", a declarat David Lapworth, directorul tehnic al Prodrive.

Chiar dacă afirmaţiile sale par hazardate, Lapworth are o bogată experienţa în lumea raliurilor, fiind omul care a desenat anterior modelul Subaru Impreza WRC. Până în prezent, singurul pilot confirmat la Mini pentru 2011 este Kris Meeke, campionul competiţiei Intercontinental Rally Challenge, în timp ce alte nume vehiculate pentru al doilea loc în echipă sunt cele ale lui Marcus Gronholm şi Markko Martin.

Via | MaxRally

  • jan, marţi, 12.10.2010 12:43

    Depinde si de pilot

  • Lamborghini, marţi, 12.10.2010 12:58

    vrabia malai viseaza...

  • je, marţi, 12.10.2010 14:50
    Mini & DS3

    Si iata cum de frica, cei de la mini vor sa ramana in atentia publicului, cum a fost pana acum. Oricum vor ramane, dar ca amintire si aici ma refer la faptul ca DS3 se va vinde mai bine decat mini. Iar la WRC sa incerci sa te bati cu cei de la Citroen, mie unul mi se pare o gluma. La fel ca si anuntul WV ca vrea in WRC. De fapt, conceptul de RETRO=mini, si ANTIRETRO=DS3. Cu cat mai multi in WRC cu atat mai mult spectacol, dar ramane acelasi campion...

  • @je, marţi, 12.10.2010 14:58
    ds3

    Ce a castigat DS3 in WRC pana in momentul postului tau ? Ce renume avea Citroen in WRC pana sa intre in competitie ? Istorie ceva ? La fel radeau atunci si fanii Subaru Mitsu si Ford si pun pariu ca tu erai printre cei cu gura pana la urechi. Adu un clasament de vanzari sa comparam vanzarile Mini si ale lui DS3 . Sau daca esti clarvazator imi cer scuze. Debitati fara sa judecati , n-ar fi rau sa si ganditi inainte de a posta .

  • je, marţi, 12.10.2010 15:30
    ... voi cunoscatorii

    DS3 va noua masina din sezonul 2011 a CITROEN in WRC. Istorie: peugeot in WRC campioni in 85 si 86, apoi in 2000, 2001 si 2002. PSA=peugeot+citroen.... Citroen in WRC campioni in 2003,2004,2005, 2008,2009,2010. Mai au vreo 3 ani sa bata performanta LANCIA in toata istoria WRC. Comentarii subaru si ford??? hihihi Citroen are 6 titluri la constructori adica cat au subaru si ford impreuna... Comentarii??? Legat de vanzari, acum ceva timp s-a lansat DS3-ul... mai vorbim peste catva ani. Aveti senzatia ca stiti totul... dar nu e asa. Hai pa.

  • @je, marţi, 12.10.2010 16:17
    mini

    Eu am intrebat cine era Citroen INAINTE de a intra in WRC ? Si-a creat renumele pornind de la 0 . Ar ajuta mult daca ai citi cu atentie ce scriu ceilalti

  • Je, miercuri, 13.10.2010 10:03
    @@@@

    Intradevar, Citroen si-a creat istoria pornind de la zero, de fapt de la o fabrica de armament. Daca ai sti macar putin despre istoria automobilului si ce a insemnat CITROEN pt ea (citeste si tu despre modelele Traction Avant, 2CV ca sa nu mai spun de DS) nu ai mai spune aberatii. Ar ajuta mai mult daca ai citi CU ATENTIE istoria automobilului si a MARCILOR decat ce scriu altii si povesti pt copii.

  • je, miercuri, 13.10.2010 10:18
    ...

    -primul sasiu din otel -suspensie cu bara de torsiune si roti independente -motor cu putere flotanta si camasi ale cilindrilor ce putea fi schimbate -suspensia hidropenumatica -directia hidraulica cu revenire asistata -miscarea farurilor in functie de rotirea volanului -motorul BIROTOR -primul motor diesel folosit pe un autoturism serie -si nu in ultimul rand DESIGN si IDENTITATE. probabil sunt mult mai multe... mai descoperiti si voi altele...

  • @je, miercuri, 13.10.2010 10:40
    Bati campii

    Si totusi Citroen era fix 0 in sport inainte sa intre in sporturile cu motor , asta am spus , tu ai contrazis ca apoi sa fii de acord cu mine. Asta era discutia , istoria in sport cu motor nu istoria marcii .

  • je, miercuri, 13.10.2010 11:01
    @@@

    ca sa inchei... Marea majoritate a celor care s-au facut cunoscuti in sporturile cu motor erau zero inainte de asta. Asa ca, CITROEN inseamna mai mult decat altele indiferent daca punem rezultatele de WRC sau nu. Q.E.D. (ma bucur ca ai votat)

  • @je, miercuri, 13.10.2010 11:05
    Bun

    Vezi ca e mult mai bine si constructiv cand citesti tot cu mare atentie ? Felicitari.

  • je, miercuri, 13.10.2010 11:22
    @@@@

    Deci sa inteleg ca iti mentii parerea ca CITROEN e fix 0 inainte de WRC.... Completare CITROEN si sporturi cu motor, asa pt cunostintele tale: -citroen ZX - campion 91, 94, 95, 96 raliul Dakar Faza e ca intradevar... masina frantuzeasca naspa, nu e germana... nu are istorie,... este 0 inainte de WRC si nu reprezinta referinte in istoria automobilului. Deci da... cum spui tu... Exact 0 inainte de WRC. De fapt ca sa te citez exact: "Si totusi Citroen era fix 0 in sport inainte sa intre in sporturile cu motor " - misto exprimarea. te referi la atletism ?

  • @je, miercuri, 13.10.2010 14:26
    N-are rost

    Cum spui tu , prietene , n-are rost sa-mi bat capul cu tine .

  • johnny_f1, marţi, 19.10.2010 22:06
    @ Lamborghini

    mi-a placut asta=))))