7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (12)

Publicat vineri, 28.06.2013 18:33 de Bogdan Mirică

Automarket vă aduce şi la acest sfârşit de săptămână cele mai atrăgătoare propuneri din lumea tuningului. Răspund la apel multe modele germane, dar şi noul coupe Alfa Romeo 4C.

Am adunat pentru voi o selecţie a celor mai interesante propuneri de tuning din ultima săptămână. printre vedetele de astăzi se numără mai multe modele din Ingolstadt, un BMW M6, primul kit de tuning pentru Alfa Romeo 4C şi prima modificare a unui model electric, Nissan Leaf.

  • Alfa Romeo 4C by Pogea Racing

    Deşi a fost lansat abia în primăvara acestui an la Salonul de la Geneva, iar primele livrări au demarat timid, Alfa Romeo 4C are parte de primul său kit de tuning. Cei de la Pogea Racing au lansat deja o serie de accesorii create special pentru coupe-ul italian. Acestea includ un kit aerodinamic complet, cu părţi construite din fibră de carbon şi jante cu un design ceva mai agresiv şi cu dimensiuni cuprinse între 19 şi 20 de inch. Pentru interior, Pogea Racing lucrează încă la un set de soluţii de personalizare. Principala noutate o reprezintă însă potenţialul descoperit sub capotă. Inginerii casei de tuning au reuşit să crească puterea iniţială, de 240 de cai, la o valoare mult mai generoasă, de 415 cai putere. Îmbunătăţirea este posibilă după o serie de modificări substanţiale aduse motorului.

  • BMW M6 by Vorsteiner

    Deşi BMW M6 este un coupe de performanţă care are toate şansele de a ieşi în evidenţă, Vorsteiner a ţinut să amplifice caracterul agresiv al modelului german. Aşa a luat naştere planul pentru un kit de tuning ce include o extensie pentru spoilerul faţă, creată din fibră de carbon, praguri laterale şi un set de jante de 21 de inch, din aluminiu forjat. Fibra de carbon a fost folosită şi pentru eleronul montat pe portbagaj şi deflectorul spate. Kitul timid poate fi deja comandat pentru toate variantele de caroserie ale lui M6: coupe, cabrio şi Gran Coupe.

  • Audi A7 Sportback by Wald International

    Audi A7 Sportback se bucură de atenţie din partea celor de la Wald International. Tunerul nu a publicat prea multe informaţii, însă primele imagini anunţă o grilă neagră pentru radiator, praguri laterale noi, un spoiler frontal redesenat, cu o buză inferioară, jante din aliaj cu finisaj negru şi un eleron nou, care îl înlocuieşte pe cel standard, acţionat electric. Tot în partea posterioară trebuie remarcat şi deflectorul din fibră de carbon cu ţevi de eşapament duble.

  • Corvette Stingray by Redline Motorsports

    Corvette Stingray este următoarea maşină pe lista de modificări a celor de la Redline Motorsports. Botezat Adrenaline Rush, kitul pregătit pentru supercarul american va modifica discret aspectul exterior cu ajutorul unei extensii din fibră de carbon şi al unor jante din aluminiu forjat. Nu vor lipsi un eleron montat pe portbagaj, o suspensie sportivă şi un interior personalizat. Principala atenţie se va canaliza însă asupra motorul V8 de 6.2 litri, capabil să dezvolte 650 de cai putere, adică cu aproximativ 195 de cai în plus faţă de ce oferea versiunea standard. Pentru cei care nu se mulţumesc cu atât, Redline lucrează şi la o versiune de 1000 de cai putere a noului Stingray.

  • Volvo V40 by Heico Sportiv

    Tunerii de la Heico Sportiv, specializaţi în modificarea modelelor Volvo, au propus o abordare curajoasă pentru actualul V40, gândită momentan doar la stadiul de concept. Este vorba despre o versiune denumită HPC, bazată pe derivatul de caroserie V40 Cross Country şi echipată cu un motor extrem de puternic. Evacuarea, turbocompresorul, admisia şi intercooler-ul complet modificate ajută unitatea pe benzină, de 2.5 litri, să livreze o putere totală de 320 cai putere, cu mult peste ce garanta versiunea de serie: 255 de cai. Cuplul motor a crescut şi el de la 360 de Nm la nu mai puţin de 510 Nm. Heico poate garanta creşterea puterii totale până la 350 de cai, situaţie în care sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 5.6 secunde, iar viteza maximă atinge 265 km/h. Alături de puterea generoasă, compacta suedeză primeşte şi o suspensie nouă, coborâtă cu 30 de mm, jante de 19 inch din aliaj, discuri de frână de 370 mm şi scaune Recaro la interior.

  • Porsche Cayenne by Prior Design

    Prior Design a considerat că poate insufla un spirit ceva mai agresiv actualului Porsche Cayenne. Aşa a luat naştere un kit aerodinamic, botezat PD600 Widebody, care scoate din buzunarul celor pasionaţi nu mai puţin de 8900 de euro, fără a include aici costurile de instalare şi de vopsire. Pentru cei aproape 9000 de euro, clientul primeşte spoilere faţă şi spate redesenate, confecţionate din plastic ranforsat Dura-Flex, praguri laterale, bosaje mai largi şi fante de aerisire discrete.

  • Audi S5 Cabrio by Senner Tuning

    Pentru că suntem deja la începutul verii şi decapotabilele trebuie să arate bine, cei de la Senner Tuning au lansat un kit de personalizare pentru actualul Audi S5 Cabrio. Modelul german a primit patru ţevi de evacuare noi, o grilă a radiatorului împrumutată de la RS5, o suspensie Bilstein, proiectoare noi, o extensie pentru spoilerul faţă şi o culoare specială pentru caroserie, Glacier White Metallic. Sub capotă, Senner a modificat substanţial motorul TFSI de 3.0 litri. Acesta reuşeşte să urce de la cei 333 de cai oferiţi în standard, la 435 de cai şi 501 Nm. Cu ocazia creşterii performanţelor, Senner a eliminat şi limitatorul de viteză. Asa înseamnă că decapotabila poate zbura dincolo de 250 km/h.

  • Audi TT-RS by ABT Sportsline

    ABT a pregătit un kit de tuning pentru cel mai puternic TT existent în prezent pe piaţă. Versiunea TT-RS primeşte din partea tunerului de casă un turbocompresor şi un intercooler noi, precum şi un ECU recalibrat. Aşa se ajunge la o putere totală de 470 de cai şi 630 de Nm, cu 130 de cai şi 180 de Nm mai mult decât ce găsim pe versiunea standard. Cu un asemenea bagaj, potenţialul maşinii creşte direct proporţional, permiţând o acceleraţie de la 0 la 100 de km/h în 3.9 secunde şi o viteză maximă de 285 km/h. Pachetul mecanic este completat de unul estetic, generos, care vine cu un eleron posterior, jante de 19 sau 20 de inch, un sistem de evacuare sportiv şi o suspensie ce reduce garda la sol cu 30 de mm.

  • Nissan Leaf by Nismo

    Nismo a dezvăluit oficial primul kit sportiv pentru un model electric. Fiind tunerul de casă al celor de la Nissan, cei de la Nismo nu se puteau gândi decât la o singură maşină: Leaf. Clienţii pot opta pentru un kit aerodinamic nou. Acesta include spoilere modificate, praguri laterale revizuite şi chiar un eleron. Look-ul sportiv poate fi influenţat şi de un set de carcase pentru oglinzile laterale, de un detaliu din fibră de carbon pentru stâlpii caroseriei şi de jante de 18 inch din aluminiu. Pentru cei care visează la ceva mai mult de atât, Nissan oferă o suspensie sport, care are rolul de a reduce garda la sol cu 30 de mm şi de a oferi ţinută de drum şi manevrabilitate demne de numele Nismo. Cu o serie de modificări la nivelul centralinei, cresc şi resursele de sub caroserie, dar şi răspunsul acceleraţiei.

    Pentru mai multe detalii, ştirea completă este aici.

  • Mercedes SLS AMG Roadster by Inden Design

    Specialiştii germani de la Inden Design au pregătit un kit de tuning pentru Mercedes SLS AMG Roadster. El se numeşte Borrasca şi, în ciuda titulaturii bizare care înseamnă „furtună” în limba spaniolă, propune o serie de modificări nu chiar atât de tumultoase. Kitul aerodinamic include o extensie pentru spoilerul faţă, praguri laterale noi, bosaje faţă cu fante de ventilaţie şi un deflector posterior din fibră de carbon. Nu lipsesc o evacuare din inox şi un set de jante de 21 de inch din aliaj. La nivel mecanic, motorul V8 de 6.3 litri a fost modificat pentru a oferi 635 de cai putere.

Mai departe...