7 ZILE DE TUNING: Cele mai reuşite 10 maşini din ultima săptămână (16)

Publicat vineri, 25.10.2013 15:48 de Bogdan Mirică

Weekendul începe cu o colecţie a celor mai interesante 10 propuneri din lumea tuningului. Fanii Mercedes se vor simţi răsfăţaţi cu atâtea kituri de tuning.

Rubrica de astăzi îi va face fericiţi pe fanii Mercedes. În special ep cei care iubesc produsele diviziei de performanţă AMG. printre atâtea modele ale constructorului din Stuttgart avem însă şi două exemplare Lamborghini Aventador, precum şi maşini ceva mai pământeşti, cum sunt Range Rover şi Audi Q3.

  • Mercedes C63 AMG Black Series by GAD-Motors

    Nebunia se poate manifesta în mai multe feluri. În cazul celor de la GAD-Motors, nebunia se ascunde sub capota unui Mercedes C63 AMG Black Series. Deşi modelul de serie oferă 517 cai putere dintr-un V8 de 6.3 litri, GAD-Motors a modificat substanţial unitatea cu opt cilindri, reuşind să o facă să atingă peste 7000 de rotaţii. Puterea totală a crescut la 850 de cai, iar cuplul motor a ajuns la 1350 de Nm. Resursele sunt transmise ambelor punţi prin intermediul unei transmisii MCT şi a unei tracţiuni integrale 4Matic. Ansamblul garantează un sprint de la 0 la 100 de km/h în 3.1 secunde, de la 0 la 200 de km/h în 8.8 secunde şi de la 0 la 300 de km/h în 23.5 secunde. Pentru a putea opri nebunia, GAD-Motors a instalat un nou sistem de frâne din carbon ceramic. Acestea sunt capabile să oprească maşina de la 100 de km/h în 33 de metri şi de la 200 de km/h în 132 de metri. Preţul pentru întregul pachet de modificări, fără maşină, este de 180.250 de euro.

  • Land Rover Range Rover by Onyx

    Casa de tuning Onyx a pregătit un pachet substanţial de modificări pentru noul Range Rover. SUV-ul britanic s-a ales astfel cu o faţă nouă, dominată de un kit de caroserie complet, din fibră de carbon, care creşte lăţimea maşinii cu 27 de mm. Onyx a decis să coboare garda la sol cu 25 de mm, ceea ce îmbunătăţeşte stabilitatea în viraje cu 12 procente, comparativ cu versiunea de serie. Onyx a decis să se ocupe şi de propulsorul V8 de 5.0 litri. Acesta dezvoltă 625 de cai putere, cu 115 mai mulţi decât ce oferă versiunea standard.

  • Volkswagen Golf 6 R by Alpha N-Performance

    Deşi Volkswagen a dezvăluit deja versiunea de performanţă R pentru cea de-a şaptea generaţie Golf, cei de la Alpha N-Performance au gândit un kit special pentru predecesorul compactei. Golf 6 R primeşte un şasiu nou, dezvoltat alături de cei de la Ohlins, completat de un set de jante OZ Racing Ultraleggera HLT, cu finisaj auriu şi încălţate cu pneuri de 235/30 R20. Alpha a pregătit şi un filtru de aer sport, o evacuare din inox şi un ECU recalibrat. Aşa se face că Golf 6 R ajunge să dezvolte 330 de cai putere, cu 60 mai mult decât versiunea de serie. Cutia automată DSG se ocupă de livrarea resurselor către ambele axe, prin intermediul tracţiunii integrale 4Motion.

  • Lamborghini Aventador by DMC

    Tunerul DMC este recunoscut deja pentru kiturile sale oferite supercarului Lamborghini Aventador. Pentru a duce însă la superlativ exclusivitatea kiturilor sale, DMC oferă acum o completare la vechiul său program Molto Veloce. Noile accesorii sunt grupate sub denumirea Spezial Version şi vor fi disponibile doar pentru 10 clienţi, limitând astfel accesul şi sporind caracterul exclusivist. Exemplarul pe care DMC a decis să îl expună are instalat deja elementele Molto Veloce, vine cu o culoare de caroserie Arancio Argos şi dispune de jante Dione, din aliaj, cu dimensiuni de 20 de inch pe faţă şi 21 de inch pe spate. Pachetul aerodinamic aduce o extensie pentru spoilerul faţă, praguri laterale instalate peste cele vechi, un deflector posterior şi un eleron ajustabil din fibră de carbon.

  • Mercedes G63 AMG by German Special Customs

    Mercedes G-Klasse este unul dintre cele mai tunate modele din ultima vreme. După cele două exemplare din episodul trecut, astăzi revenim cu creaţia celor de la German Special Customs. Cobaiul: un G63 AMG. La nivel exterior maşina primeşte un spoiler nou, o grilă din fibră de carbon şi LED-uri diurne. Pachetul este completat de un set de jante de 23 de inch, din aluminiu forjat. Interiorul este personalizat cu piele în două culori şi un nou vitezometru care se opreşte la 320 km/h. Sub capotă, unitatea V8 de 5.5 litri a primit un ECU recalibrat şi o evacuare din inox. Mulţumită acestor modificări, motorul produce 620 de cai putere, cu 76 mai mult decât versiunea de serie.

  • G-Power BMW M5 şi M6

    Cei de la G-Power, specializaţi în modificarea modelelor BMW, au decis să ofere un pachet capabil să atingă cât mai multe modele din gama constructorului bavarez. Este vorba despre un kit de putere, aplicat unităţii V8 de 4.4 litri. Pachetul se adresează şi noilor M5 şi M6 şi se numeşte Bi-Tronik III, fiind disponibil pe mai multe niveluri de putere: 625 de cai, 645 de cai, 680 de cai 710 cai şi, deşi pare greu de crezut, 740 de cai Tratamentul se aplică şi versiunilor 550i, 650i şi 750i/Li, echipate de asemenea cu motorul V8. În cazul lor, pachetul Bi-Tronik III aduce 490 de cai, 510 cai, 540 de cai şi chiar 560 de cai putere. Toate modelele supuse modificărilor pot fi comandate fără limitator de viteză. Pentru ca aceste puteri să fie atinse, G-Power modifică nu doar sistemul ECU. Tunerii înlocuiesc şi galeria de evacuare cu una din inox, dar şi turbocompresoarele.

  • Mercedes G63 AMG Mansory by Top Car

    Cine crede că este imposibil să tunezi o maşină care a fost deja supusă acestui tratament se înşeală. O dovedesc ruşii de la Top Car, specializaţi în modificarea modelelor de lux, care au aplicat un tratament special modelului Mercedes G65 AMG, echipat deja cu un kit semnat de Mansory. Pachetul vine cu un nou spoiler frontal, cu o grilă din fibră de carbon, cu lumini LED, cu geamuri fumurii, cu prize de ventilaţie montate pe capotă şi cu o serie de finisaje mate pentru anumite părţi ale caroseriei. Pachetul este completat de un set de jante ADV.1, de culoare gri mat. Sub capotă se ascunde acelaşi motor V8 de 6.0 litri, capabil să dezvolte 612 cai putere şi un cuplu motor de 1000 de Nm. Suficient pentru un sprint de la 0 la 100 de km/h în 5.3 secunde şi o viteză maximă, limitată electronic, de 230 km/h.

  • Mercedes C63 AMG Wagon by FolienCenter-NRW şi SR Performance

    FolienCenter-NRW şi SR Performance şi-au unit forţele pentru a venit cu un produs interesant pentru posesorii break-ului de performanţă Mercedes C63 AMG Wagon. Exteriorul a fost personalizat cu folia celor de la FolienCenter NRW, care au ales o culoare deosebită, botezată Matte Blond Gold Metallic. Pe alocuri apar şi accente de culoare neagră. Şi din punct de vedere mecanic s-au schimbat multe, pentru că suspensia standard a fost înlocuită cu una Bilstein, iar jantele de serie cu un set BBS de 19 inch. Sub capotă şi-au făcut loc un ECU recalibrat, un convertor catalitic nou şi filtre de aer de înaltă performanţă. Totul pentru a garanta 540 de cai putere şi 665 de Nm, cu 83 de cai şi 65 de Nm mai mult decât pe versiunea standard. Acceleraţia de la 0 la 100 de km/h se face în 4.6 secunde, iar viteza maximă este în continuare limitată la 250 km/h.

  • Audi Q3 by Kahn Design

    Audi Q3 a primit o neaşteptată vizită de la tunerul britanic Kahn Design. Specialiştii nu au alterat foarte mult designul exterior preferând să facă modificări mărunte: un set de jante de 20 de inch, din aliaj, finisate ccu argintiu, etriere vopsite, inserţii cromate, logo-ul Kahn pe hayon şi geamuri fumurii. La interior, tunerul oferă scaune îmbrăcate în piele cu două culori: negru şi roşu. Instrumentarul de bord a fost şi el înlocuit cu unul nou, pe fundal negru. Nu lipsesc pragurile cu inserţie de aluminiu şi nici pedalele placate cu acelaşi material.

  • Lamborghini Aventador by Print Tech

    Pentru cei care vor un Lamborghini Aventador cu personalitate, cei de la Print Tech oferă o folie specială, în nuanţa portocaliu-roşiatic cu accente cromate. Asta înseamnă că trebuie să uitaţi de culoarea standard, în schimbul unei sume de 10.000 de euro. La ea se mai pot adăuga o serie de elemente de culoare neagră, atent finisate. Nu în ultimul rând, geamurile fumurii au rolul lor şi cer, de asemenea, o investiţie de 200 de euro. Pentru jante există un finisaj lucios, de culoare neagră, care mai costă încă 1200 de euro. Iar la final, pentru ca pachetul să fie unul complet, sistemul de evacuare Capristo mai uşurează bugetul cu alţi 1500 de euro. Preţul total ajunge astfel la 12.900 de euro.

Mai departe...