Aston Martin ataca Panamera: "Avem singura sportiva cu patru usi din lume!"
Directorul Aston Martin afirma ca Rapide este singura sportiva cu patru usi din lume, ignorand Panamera. "Noi nu facem compromisuri", sustine Ulrich Bez.
Presedintele britanicilor de la Aston Martin a declarat cu ocazia lansarii oficiale de presa a noului model Rapide ca acesta nu are concurenta reala in segmentul sau, fiind "singura masina sportiva cu patru usi din lume". Declaratiile lui Ulrich Bez sunt cel putin interesante in conditiile in care Porsche a lansat anul trecut noul Panamera, model care cel putin teoretic este principala referinta in segment la capitolul performante.
Nu vad niciun concurent real pentru Rapide. Avem o filosofie, un design si un produs incomparabile in acest segment. In plus, compania noastra este mult mai mica decat Porsche, care poate fi considerat un constructor generalist, spune Bez, care incearca sa apere astfel caracterul exclusiv al produselor companiei sale. In cei 95 de ani de activitate, Aston martin a produs doar 50.000 de masini, mult mai putine decat Porsche (1.2 milioane). Directorul Aston Martin explica astfel si pretul ridicat al lui Rapide in comparatie cu cel al lui Panamera, modelul Porsche fiind mai ieftin chiar si in conditiile in care acesta este mai puternic si mai bine dotata decat cel produs de Aston.
Bez nu s-a sfiit sa atace designul controversat al modelului german: "Din fata, Panamera ar avea putin caracter sportiv. Insa cele mai multe masini nu sunt atractive privite din spate", spune oficialul Aston Martin, care considera ca o masina cu adevarat sportiva nu are nevoie de concesii facute in favoarea spatiului interior: "O masina sportiva este mai putin incapatoare prin esenta sa. Masinile noastre sunt la fel de frumoase din spate si din fata deoarece noi nu facem astfel de compromisuri".
Declaratiile lui Ulrich Bez au insa si un substrat personal. Acesta a lucrat in anii '80 in cadrul Porsche, unde s-a ocupat indeaproape de proiectul conceptului 989, care ar fi trebuit sa devina primul sedan sportiv din istoria producatorului din Stuttgart. proiectul a fost insa refuzat de directorii de atunci ai companiei din cauza faptului ca acestia considerau ca un astfel de model nu ar fi de succes la acea perioada.
via | MA
-
styopka, joi, 04.02.2010 16:14design
aston martin arata mai bine .......te face sa intorci mai mult capul pe drum dupa ea, cu toate ca am vazut panamera in realitate si arata mai bine decat te astepti in comparatie cu pozele(amandoua sunt niste masini extraordinare in fond)
-
MF, joi, 04.02.2010 16:37Declaratii
Imi place ce s-a declarat. Asta apropo de ce spunea cineva la subiectul "Deseneaza Porsche Panamera". "O masina sportiva este mai putin incapatoare prin esenta sa. Masinile noastre sunt la fel de frumoase din spate si din fata deoarece noi nu facem astfel de compromisuri" Prefer spatiu mai putin pentru cap decat sa arate masina ca o balena cu cocoasa. Scuzati cacofonia.
-
Rodallega, joi, 04.02.2010 17:01Aston Martin
Si Panamera e un 911 cu 4 usi.....:))....ca design e praf.....o sportiva de lux care seamana cu un hatchback:|....si din punct de vedere al sportivitatii....mai mult ca sigur Aston e cel putin la fel de buna ca Panamera....Nu am auzit vreodata in vreun test-drive ca un Aston Martin sa fie criticat din punct de vedere al dinamicii. Tinand cont si ca Aston Martin e o masina exclusivista....chiar nu cred ca se poate compara cu Panamera....singurul dezavantaj real si major al Astonului cred ca va fi pretul....
-
Alex, joi, 04.02.2010 17:22Au aparut primele poze cu interiorul noului Porsche Cayenne
Au aparut primele poze cu interiorul noului Porsche Cayenne . www.germancarblog.com
-
Paul, joi, 04.02.2010 17:30Aston Martin Cygnet este cel mai mare compromis din istoria marcii
"Noi nu facem compromisuri" sustine Ulrich Bez, dar ASTON MARTIN CYGNET ce este ?
-
Valy, joi, 04.02.2010 18:16Rapide
Intr-adevar nu exista niciun concurent real pentru Rapide....pentru ca nu mai exista o masina la fel de nejustificata din toate punctele de vedere. Asa cum sustine si U.B., este doar o masina sportiva cu 4 usi. Este un esec total avand in vedere ca AM cere model o suma serioasa si ofera in schimb : -o limuzina total neincapatoare si neconfortabila sau -un DB9 cu 2 locuri, cu aspect distrus si cu performante mult mai slabe. Este un mare COMPROMIS.
-
Dutzu, joi, 04.02.2010 19:32Porsche
Imi place mult mai mult Panamera decat Aston.Eu cel putin o vad mai reusita.
-
gtrazvan, joi, 04.02.2010 20:02@Victor
Panamera tocmaai a pierdut pe doua piste in fata Mercedesului E63 AMG, deci nu este cea mai rapida limuzina, nici macar in linie dreapta ne e cea mai rapida, acolo e RS6. Mie personal mi se pare ca ca VAG transforma Porsche din ce in ce mai mult intr-o firma de duzina, in ce se transforma mitul Porsche ??? Aveau Audi pt. lux sportiv de ce trebuia sa strice Porsche. Mare pacat :(
-
andr3i, joi, 04.02.2010 20:14porsche
in Porsche PANAMERA sa investit mult timp de dezvoltare, si multi bani, sa nu uitamde istoria pe care Porsche o are in spate si mai ales de toate noile tehnologii dezvoltate de ei care sunt implementate in aceasta masina. pretu e cam piperat da cine si-o permite pretul e ultimul lucru la care se uita.
-
gtrazvan, joi, 04.02.2010 20:21am uitat
am uitat sa specific ca noul E-Klasse a iesit si mai confortabil ca Panamera.
-
Victor, joi, 04.02.2010 20:26@ gtrazvan
Porsche Panamera Turbo concureaza cu Mercedes S-Klasse ( S 63 AMG si S 65 AMG), insa dupa ce Porsche le-a dat clasa in materie de tinuta de drum si performante, presa a inceput sa-l compare cu modele de clasa inferioara ( E 63 AMG ) care au avantajul greutatii si pretului in favoarea lor . In mod normal Panamera Turbo accelereaza de la 0-100 km/h in 4.2 s, insa daca este apasat butonul sport plus si se activeaza sistemul launch control, Panamera Turbo atinge 100 km/h in 3.4 s !!! Acest timp a fost atins de toate publicatiile americane care l-au testat (americanii nu pot fi banuiti ca favorizeaza marcile germane, din contra ) . Citeste testul cu Panamera Turbo de pe www.caranddriver.com, www.motortrend.com si www.roadandtrack.com .
-
andt, joi, 04.02.2010 20:40
Eu am intors capul dupa panamera fara sa imi spuna directorul aston martin ca nu merita asta. Nici nu ma asteptam sa admita ca panamera ar fi peste rapide.
-
Victor, joi, 04.02.2010 20:57Bugatti Galibier 16C va fi construit pe platforma lui Porsche Panamera
Ca o dovada in plus a sasiului de exceptie de care dispune Porsche Panamera, Bugatti Galibier 16C va fi construit pe platforma lui Panamera . Spre deosebire de Veyron, motorul va avea 2 turbine in loc de 4 iar puterea va fi de aprox 700 CP .
-
Ion, joi, 04.02.2010 21:07Aston Martin ataca Panamera??
Automarket n-as spune ca asta e o stire "de prima pagina".
-
Adi, joi, 04.02.2010 21:58Un dobitoc Ulrich Bez!
Evident ca Aston ramane ASTON! Dar sa spui ca nu are concurent, trebuie sa fii oligofren ! Aston este elegant, Panamera sportiv! Prefer ASTON!
-
Andrei.P, joi, 04.02.2010 22:32
Dar de Quatroporte a uitat toata lumea? e pe piata de ANI buni si inca arata mai bine decat ambele.....sa nu vb de cum suna motoru ala de ferrari :D
-
marius, joi, 04.02.2010 22:34maserati
de maserati quattroporte nu zice nimeni nimic?
-
Blue, joi, 04.02.2010 22:40chiar asa...
http://www.fastestlaps.com/article_Best_Motoring_March_2010.html Asta ca sa nu mai bateti campii cu E63 AMG. O fi Rapide cea mai sportiva masina cu 4 usi (desi ma indoiesc), dar cu siguranta Panamera este cea mai rapida masina pt 4 persoane. Rapide nu are logica, dupa cum spunea si Valy.
-
luci, joi, 04.02.2010 22:54...........
ce`ati alege intre audi a5 sportback si passat cc ??? k design,calitate,putere motor si asa mai departe:) si ce motor ar fi bun dar sa fie diesel:P
-
styopka, joi, 04.02.2010 22:56@marius
maserati e de departe cea mai buna mai ales ca e si de ceva vreme pe piata
-
Octav, joi, 04.02.2010 23:12chestiune de optiune
Parerile sunt impartite, iar fiecare constructor isi face reclama cum considera mai bine. Nu o sa vedem prea curand un constructor care sa nu isi laude marfa, sau sa spuna ca face masini slabe. Sa nu uitam si alt aspect, acela ca nu exista automobilul perfect ... Pana la urma, este o chestiune de alegere pentru clientii unor astfel de modele. Daca vorbim despre aspect, Aston Martin are o silueta mai zvelta si aduce mai mult a coupe, prin ascunderea clantelor portierelor din spate. Este o masina cu ceva mai mult exotism decat Porsche, care are o parte spate cam masiva. Ca sa pastreze identitatea de marca, Porsche a cautat sa mentina linia modelelor anterioare si in cazul sportivei cu 4 usi si de aceea a rezultat un aspect nu foarte fluid ... Dar in ceea ce priveste performantele si senzatiile oferite celor 4 pasageri, Porsche nu are cum sa nu fie superior. Are o tinuta de drum fabuloasa pentru o sportiva cu 4 usi, fiind o mare realizare avand in vedere greutatea masinii. Deci, clientii care vor aspect si performante bune pentru un astfel de model, vor alege Aston Martin, cei care vor sportivitate extrema si tehnologie maxima vor opta pentru Porsche.
-
gtrazvan, vineri, 05.02.2010 02:01Victor
Inmulteste articolele, emisiunile revistele si review-urile pe care le citesti tu cu un nr. de la 4 in sus si o sa stii cam cat si ce citesc eu. Initial Panamera era comparata cu S-Klasse si cu Seria 7, , ulterior au constatat ca la sportivitate nu este departe de noul Seria 7 sau palcut ca S63 AMG la confort pierde detasat iar la spatiu interior este mai degraba comparabil cu E-Klasse si cu Seria 5 decat cu clasa superiara de LUX, pentru ca este mare pe afara si mica pe dinauntru, probabil din cauza formei. Automobile Magazin - USA - S si 7 au castigat in clasa De aceea AMS Germania (daca ai auzit de ei:))) au comparat Panamera Turbo cu E63 AMG si RS6 unde Panamera NU a iesit invingator. Revista CAR deasemenea l-a comparat si a pierdut si la timp de pista si la confort in fata noului E 63 AMG. AutoBild: În termeni de confort şi spaţiu de Mercedes este standardul Porsche nu este o moale, în rafale scurte, ignorând de Mercedes generos, el a răspuns rustic. zgomotul rutiere sunt în Panamera este semnificativ mai tare decât în BMW şi S-Class. Dual-transmisie ambreiaj (PDK) întrerupătoare nepoliticos, uneori, atunci când de echitatie la semafor a porni său / opri, de asemenea, funcţia de overslept. (traducere google din germana) si exemple mai sunt, cauta-le singuir. referitor la linkurile cu care te dai tu documentat dar nu compara nimic, sa le luam pe rand: Car and Driver nu a facut inca nici o comparatie a lui Panamera Turbo cu alta masina, doar review individual Motor Trend la fel dar la Panamera S nu si al Turbo. Road & Track individual Panamera Turbo si comparat Panamera 9ff. Ma intereseaza testele comparate, normal mult mai interesante si elocvente decat cele individuale. Deci cam peste tot Panamera pierde. 0-100 km/h chiar este neinteresant daca ii face mai repede cu 0.5 sec cand vorbim de clasa lui S is 7 unde nu cursa de drag ne intereseaza, credac targetul Porsche nu a fost 0-400m la Panamera, iar mai jos cu o clasa degeaba castiga cursa de drag daca o pierde pe aia pe pista, confort si restul.
-
@ gtrazvan, vineri, 05.02.2010 11:30Porsche - There is no substitute !
Porsche Panamera este o masina sport cu tenta de lux . Porsche nu si-a propus sa depaseasca Mercedes la capitolul confort, prioritatea fiind performantele de top, incredibile pentru o masina de 2 tone . Desi presa compara Porsche Panamera cu modele ale concurentei, eu sunt convins ca cei 10000 de clienti pe care Panamera i-a castigat in 3 luni, au mers direct pe Porsche Panamera neavand intentia sa cumpere altceva .
-
Cristi, vineri, 05.02.2010 11:32Porsche ramine Porsche
Britanicii sint niste invidiosi si altceva nimik mai mult
-
draghi444, vineri, 05.02.2010 12:18Maserati Quattroporte
Le da clasa la ambele
-
draghi444, vineri, 05.02.2010 12:20...
ambelor...scuze. Mai tare e Porche decat Aston Martin.
-
me me me, vineri, 05.02.2010 12:29ati uitat
ma voi toti ati uitat de prima masina cu acest aspect??? Mercedes CLS??? atat porshe panamera (cu toate versiunile) si Aston Martin Rapide au fost construite pentru a concura ci Mercedes CLS Nu inteleg de ce comparati acest Porshe cu mercedes S classe ...nu sunt din aceiasi clasa...numa bine
-
Theo, vineri, 05.02.2010 14:32@Automarket - MM
Cand va aranajti si voi site-ul sa nu mai taie pozele mari? E enervant :P
-
Robert, vineri, 05.02.2010 15:10Autocar a prezentat primul test cu Aston Martin Rapide
Intrati pe www.autocar.co.uk pentru a citi primul test cu Aston Martin Rapide . Intamplator sau nu, nici un cuvant despre Porsche Panamera !
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
Pana la testul comparativ intre cele doua modele, impresia generala a presei de pretutindeni care au testat Porsche Panamera, este ca modelul german nu are rival ca tinuta de drum in segmentul de lux . Pe de alta parte, din testul cu un model de preserie Rapide facut de Autocar s-a putut observa spatiul ridicol de mic pentru pasagerii din spate . Acesta nu este compromis ? Aston Rapide nu este altceva decat un DB 9 cu 4 usi, dupa parerea mea versiunea in 2 usi fiind mult mai reusita . Porsche a cheltuit 2 miliarde euro cu dezvoltarea Panamera iar acest lucru se vede si in calitatile dinamice ale masinii cat si in cifrele de vanzari foarte bune, acestea fiind de 2 ori mai mari decat anticipase Porsche .