Audi a demarat producția modelului electric e-tron GT: listele de comenzi vor fi deschise în primăvara anului viitor
Modelul electric Audi e-tron GT a intrat în producția de serie. Acesta va fi asamblat la uzina Böllinger Höfe, iar conform reprezentanților producătorului german, listele de comenzi vor fi deschise în primăvara anului viitor.
La începutul lunii octombrie, Audi a publicat o serie de imagini teaser cu prototipul lui e-tron GT. Câteva săptămâni mai târizu, reprezentanții constructorului german au oferit și o serie de informații tehnice referitoare la versiunea de top RS e-tron GT.
Acum, constructorul german a anunțat că producția lui Audi e-tron GT a demarat la uzina Böllinger Höfe. Conform reprezentanților producătorului din Ingolstadt, listele de comenzi pentru noul model electric vor fi deschise în primăvara anului viitor.
"Audi e-tron GT este vârful de lance al companiei atât în portofoliul sportiv, cât și în gama de electrice. Totodată, modelul este potrivit pentru centrul din Neckarsulm, și în special pentru fabrica Böllinger Höfe care se ocupă cu asamblarea modelelor sport", a declarat Helmut Stettner, șeful uzinei Audi.
Totodată, oficialii Audi au menționat că procesul de producție va fi unul neutru din punct de vedere al emisiilor de carbon.
"Böllinger Höfe este prima uzină Audi din Germania unde operațiunile de producție sunt neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon. Aceasta reprezintă o etapă importantă pentru centrul din Neckarsulm și un alt pas important al proiectului care vizează ca toate uzinele noastre să aibă operațiuni neutre din punct de vedere al emisiilor de carbon până în 2025", a declarat Peter Kössler, membru în comitetul executiv Audi în cadrul departamentului de Producție și Logistică.
Versiunea RS e-tron GT va fi echipată cu două motoare electrice, câte unul pe fiecare punte. În mod normal, puterea totală va fi de 600 CP, însă odată activată funcția Launch Control, cele două motoare vor putea livra pentru o anumită perioadă de timp până la 655 de cai putere. Bateria pregătită de Audi are o capacitate netă de 83.7 kWh, iar autonomia estimată de germani va fi de 400 de kilometri conform ciclului WLTP.