Audi vrea sa isi dubleze vanzarile din Rusia in urmatorii sase ani
Audi intentioneaza sa vanda mai multe unitati pe piatele din Rusia, Brazilia, India si China in urmatorii sase ani. In unele cazuri, germanii se asteapta la vanzari duble fata de nivelul actual.
Germanii de la Audi vor sa dubleze cifrele de vanzari de pe piata din Rusia pana in 2015. Astfel, producatorul din Ingolstadt doreste sa vanda in jur de 30.000 de unitati pe an pe piata din Rusia. Audi doreste sa isi mareasca vanzarile din Rusia deoarece piata din aceasta tara a inceput sa creasca rapid, fiind pe cale sa depaseasca piata din Germania. Din pacate pentru rusi, criza financiara a oprit creditele, iar vanzarile au scazut cu pana la 51% in primele noua luni ale acestui an. Cu toate acestea, piata auto din Rusia a insumat 1.11 milioane de unitati in primele noua luni ale lui 2009.
Totodata, vanzarile Audi in primele noua luni ale acestui an pe piata din Rusia au scazut cu 13%, atingand un total de 11.464 unitati. Alaturi de piata din Rusia, cei de la Audi se bazeaza si pe Brazilia, India si China pentru a realiza vanzari suplimentare, deoarece aceste piete sunt emergente. Spre exemplu, piata auto din India este asteptata sa isi dubleze volumul pana in anul 2015.
In momentul actual, India are o piata auto care insumeaza 1.3 milioane de unitati pe an. Audi a vandut 1.650 de unitati pe piata din India in acest an si se asteapta sa vanda in jur de 2.000 in urmatorul an. Vanzarile slabe ale celor de la Audi pe piata din India sunt justificate pe fondul infrastucturii slabe, care pune obstacole in fata dorintei de a achizitiona un automobil premium. Cu toate acestea, numarul de potentiali cumparatori de automobile din India este in crestere, iar Audi vrea sa fie pe val si in aceasta tara. Brazilia a inregistrat 2.300 de unitati Audi vandute in primele noua luni ale anului 2009, iar analistii germani se asteapta sa atinga target-ul de 5.000 de unitati pe an mai devreme, inca din anul 2013. Constructorul german duce o lupta de awareness pe piata din Brazilia, deoarece este asociat in principal cu modelul A3, nu cu intreaga sa gama. Motivatia pentru acest lucru este fabrica de A3 din Brazilia care si-a inceput activitatea in 1999 si a fost inchisa in 2005 din cauza vanzarilor sub asteptari.
Cea mai mare piata auto din lume este China, loc in care germanii de la Audi inregistreaza un succes nebun. Audi este cea mai bine vanduta marca premium din aceasta tara, inregistrand vanzari de peste 130.000 unitati pe an. In 2012 sau 2013, cei de la Audi se asteapta ca piata din China sa depaseasca piata din Germania in materie de volum, tinta de vanzari asteptata fiind in zona a 250.000 de unitati.
Via | Gasgoo