Autovit.ro sărbătoreşte zece ani de existenţă
Cel mai mare portal de anunţuri auto din România şi unul dintre principalii parteneri Automarket sărbătoreşte zece ani de existenţă.
Odată cu sărbătorirea a 10 ani de la lansarea portalului Autovit.ro, reprezentanţii site-ului au prezentat mai multe analize ale pieţei auto din România şi a modului în care a evoluat aceasta în ultimii ani. În timp ce numărul de afişări şi utilizatori unici ai Autovit.ro a crescut constant, la fel a crescut şi numărul de anunţuri active.
În primele zece luni ale anului 2010, cea mai populară marcă de pe Autovit.ro este Volkswagen. În decursul primelor zece luni ale acestui an au fost publicate 67.064 de anunţuri cu modele Volkswagen. În timp ce Volkswagen este liderul primelor zece luni al acestui an la clasamentul pe mărci, cel mai popular model pus la vânzare pe Autovit.ro este Opel Astra.
În ceea ce priveşte preţul de vânzare, cele mai multe anunţuri de pe Autovit.ro au un preţ mai mic sau egal cu 5.000 de euro. Deşi nu sunt implicaţi în tranzacţiile pe care le fac utilizatorii portalului, oficialii Autovit.ro au declarat că preţul de vânzare al unui vehicul este cu maxim 5% mai mic în cazul automobilelor care costă aproximativ 5.000 de euro. Cel mai bine vândut an de fabricaţie este 2007, existând 50.560 de anunţuri cu automobile din anul respectiv.
Peste 50% din autoturismele puse la vânzare pe Autovit respectă normele Euro 4, iar 22% dintre anunţuri prezintă automobile cu motoare Euro 3. Automobilele Euro 5 sunt mai populare decât hibrizii, modelele non-euro şi Euro 1 la un loc, atingând 3.16% din anunţurile active din 15.11.2010. Hibrizii reprezintă cea mai mică parte a anuţurilor de pe Autovit, existând doar 15 anunţuri cu autoturisme hibride.
Via | Autovit
Clar, cel mai bun site in domeniu.