BMW recheamă în service 1.3 milioane de exemplare Seria 5 şi Seria 6

Publicat marţi, 27.03.2012 10:40 de Bogdan Mirică

BMW a anunţat astăzi că aproape 1.3 milioane de unităţi Seria 5 şi Seria 6, produse între 2003 şi 2010, vor fi rechemate în service pentru probleme la izolarea cablurilor bateriei. 1500 dintre acestea se află în România.

BMW a emis astăzi un comunicat de presă în care anunţă rechemarea în service a 1.3 milioane de exemplare Seria 5 şi Seria 6, produse în intervalul 2003-2010 (toate versiunile E60, E61, E63 şi E64). 

Potrivit declaraţiei oficialilor germani, unităţile prezintă o problemă de izolare la cablurile bateriei posterioare, poziţionată în portbagaj. Rechemarea în service va afecta 367.000 de maşini vândute în Statele Unite şi 290.000 de maşini vândute în Germania. 

În România sunt afectate 1481 de maşini vândute de importator pe piaţa noastră, iar clienţii urmează să primească invitaţii individuale la service. 

"În unele cazuri, izolarea cablurilor bateriei din portbagaj ar putea fi incorect făcută. Această problemă ar putea duce la defecţiuni de natură electrică, automobilul fiind incapabil să pornească. În cazuri extreme nu este exclusă nici supraîncălzirea sau incendiul", se precizează în comunicatul oficial al bavarezilor. Tot aici se specifică şi faptul că nu au fost semnalate până acum incidente de acest gen.

BMW va rechema în service toate unităţile afectate, urmând să verifice şi să remedieze problema. Operaţiunea va dura doar 30 de minute şi va fi gratuită.

via l automotivenews

  • LauCalin, marţi, 27.03.2012 11:21
    Pai asa

    Asta e recall, nu ce face Dacia cu Duster. :p

  • Calingura, marţi, 27.03.2012 13:33

    Mi-ai luat vorba din gura. La fix a picat articolul.

  • daniel, marţi, 27.03.2012 14:54

    in urma cu 2-3 ani cand Toyota a rechemat 5,3 mil. masini a iesit mare scandal. acum parca e la moda sa anunte un recall chiar si la peste un milion de masini. Pe de alta parte au trecut 9 ani de la productia primei masini care va fi rechemat acum. si numai acum si-au dat seama ca ii defect. Pare a fi o modalitate de a atrage clientii in service, ca ii vorba despre izolatie cativa centrimetri de cabluri. Hai sa fim seriosi.. bataie de joc

  • LUCCI, marţi, 27.03.2012 21:35
    Pacat

    Pe deopatre ,e de apreciat ca BMW recheama si masinile care nu mai sunt de mult in garantie ,pe dealtaparte....nu siu,parca a cazut un mit.Nu ma asteptam la bavarezi sa o dea in bara cu o izolare imperfecta. O chichita electronica parca ar merge(dar nici aia,la ei),insa izolarea asta....mare rusine.

  • lol, marţi, 27.03.2012 23:05
    si baietii plang cateodata.....

    toyota a facut recall pt ca ar putea mocheta sa sa apase acceleratia si..bla bla bla.. dar la astia e problema mare ca daca face un scurt si a luat foc...dar pe de o parte se gandesc ca maj masinilor cel putin din 2003 deja sunt cutie de parfumuri...iar restul sunt cu multe mii de km la niste melteni autohtoni care chiar daca ard ca sobolanii nu plange nimeni:))))

  • @lol, miercuri, 28.03.2012 09:19

    Cauta pe net si vezi ca Toyota a avut si alte probleme, au chemat si pt ca modelele lor inclusiv Lexus se opreau singure si mai cauta gasesti. Eu nu am vazut nicaieri ca un BMW a luat foc pur si simplu, eu cred ca este de ochii lumi acest recall "mama ce grijulii sunt astia de la BMW" cam asa o sa fie perceput acest recall. La BMW nu a fost la la Ferrari sa arda pur si simplu cateva modele noi si la AUDI la fel R8 au ars cateva si apoi probabil au remediat problema .

  • ISUS, miercuri, 28.03.2012 12:02
    MArketing

    Acest recall nu este decat o tehnica foarte buna de marketing. Descopera o problema minora ca sa nu afecteze brandul, cheama 1,3 milioane de clienti in showroom ca sa le schimbe piesa. Cat stau cu masina acolo le ofera tesdrive-uri sau masini temporare de generatie mai noua, le pun pe masa oferte de buyback si uite asa din 1,3 mil vin 4-500 de mii din care 10%-20% daca o sa cumpere s-au scos. Hai sa fim seriosi, sa lanseze o stire din asta e gratis, mai departe o distribuie presa si sa schimbe rahatul ala de izolatie nu ii costa aproape nimic.

  • kumite, miercuri, 28.03.2012 21:04
    @marketing?

    Si daca ar fi luat foc o masina?Ce-ati mai fi sarit in sus.Au stiut dar nu au zis nimica.Ca doar e BMW,sa nu-si dea cu firma in cap.Vai de capul vostru!Nici cum nu e bine!Ce speciali suntem!

  • SaabCuantic, duminică, 01.04.2012 12:19
    Nu-i vina lui BMW...

    V-aţi uitat prima dată de unde provin cele mai multe reclamări?...Se ştie că americanii sunt cei mai patetici iubitori ai maşinilor,dar,din păcate,cam prea!Adevărul este că nu rezistă tentaţiei prosteşti de a-şi vârî regulat nasul curios în mecanica achiziţiilor din garajele lor,deranjând sau chiar avariind sistemele şi mecanismele,ba încă şi stilul lor de condus este brutal,astfel că apar constant o serie de probleme la pompe,racorduri,fitinguri,centuri de siguranţă şi chiar airbag-uri.Culmea este că,după ce trec luni sau chiar ani de asemenea comportament perseverent în inconştienţă,tot ei se plâng reprezentanţelor că le-au furnizat produse...necorespunzătoare,nefiabile,neperformante,obligându-le din motive comerciale sau imagistice la...recall-uri.Numai la yankei este posibilă anomalia rechemării oficiale în service a maşinilor uzate din cauza...lor.Cele mai afectate sunt mărcile europene,care niciodată nu sunt suficient adaptate tipicului meltenesc american de a le trata.Chiar şi SAAB Cars North America s-a văzut nevoită,de câteva ori în ultimii 30 de ani,să le dea curs acestor ghiolbani iremediabili...Deci,tot respectul pentru saabsunited.com,dar nici dânşii n-au militat ferm vreodată pentru a zgudui mentalităţile autofrustrante...În definitiv,cred că numai europenii îşi pot constitui fan-cluburi autentice pentru a-şi cinsti emblemele favorite. A,nici chinezii nu sunt departe de năravurile americanilor.De pildă,gălbejitul care m-a fraierit cu BMW-ul îl cam paradise,din toate punctele de vedere,deşi maşina încă mergea bine.De,nu m-a dus capul să le sugerez bavarezilor un recall :)