BMW vor vinde motoare altor producatori

Publicat vineri, 25.05.2007 13:08 de Robert Gherghe

Bavarezii studiaza serios aceasta posibilitate, in vederea obtinerii unor venituri suplimentare.

Germanii de la BMW sunt reconoscuti ca producatori ale celor mai bune motoare din lume . Bavarezii vor sa exploateze mai mult aceasta pozitie si intentioneaza sa produca si sa vanda motoare si pentru alti producatori auto, mai puti avansati la acest capitol.

Boss-ul de la BMW, Norbert Reithofer, a declarat in presa germana ca brandul pe care il conduce este in cautarea de castiguri alternative, in cadrul strategiei pe termen lung pe carfe a dezvoltat-o, iar vanzarea de motoare este una dintre posibilitati.

Acesta perspectiva nu vizeaza tehnologia de ultima generatie dezvoltata de BMW, producatorul german va vinde motorizari mai putin evoluate destinate, cel mai probabil, unor piete ca India sau China.

  • ovidiu, vineri, 25.05.2007 13:45
    ............

    poate vand motoare si pentru dacia

  • alex, vineri, 25.05.2007 14:25

    trebuia sa aparu unu cu glume despre dacia

  • AndreiRN, vineri, 25.05.2007 17:29
    BMW

    Si unul ca sa-l critice. Si asa se schimba directia topicului. Oricum nu stiu de unde pana unde BMW este considerat un producator de motoare FIABILE deoarece din experienta proprie am observat ca motoarele lor sunt bune primi 5 ani de zile si dupa aceea rata problemelor este asa de mare ca ajung la dezmembrari. Au un motor cu compresie ridicata care ofera multa putere la litru dar care nu are mare stabilitate in timp. Astfel atrag tineri mai putin cunoscatori si adulti cu bani care se uita dupa performanta nu fiabilitate. In schimb au un design frumos.

  • cressty, sâmbătă, 26.05.2007 12:39
    ai dreptate

    ai mare dreptate cand ai zic ca sunt performante dar in schimb nu sunt fiabile. in topul masinilor fiabile,bmw e pe locul 19 iar primele locuri sunt ocupate cu toata gama de la toyota, honda si hyundai. insa te contrazic la design. doar la seria 5 , 6, si seria 1au un design frumos iar seria 7 si spatele de la seria 3 nu sunt asa reusite { aici vorbesc despre ceea ce am citit. Sa nu se inteleaga ca mie nu mi-ar place o astfel de masina } din contra

  • jack, luni, 28.05.2007 13:18
    ...

    Io n-am auzit de motoare BMW care dau semne de "oboseala" dupa 5 ani... Pai dak ar fi asa cine le-ar mai cumpara k doar n-or fi toti prosti...

  • toyota, miercuri, 30.05.2007 01:08

    Pentru al cincilea an consecutiv, Toyota obtine prima pozitie in Topul JD Power 2006, care masoara satisfactia posesorilor de autoturisme din Germania. Brandurile Toyota s-au clasat pe primul loc in 4 din totalul de 7 segmente. Astfel, Toyota Yaris a ocupat prima pozitie in segmentul B, Toyota Corolla in segmentul C, Toyota Corolla Verso in segmentul MPV, in timp ce Toyota RAV4 si-a adjudecat suprematia in segmentul SUV. Sondajul a fost realizat printre 22.000 de posesori de autovehicule care detin masini de 2 ani. In ordinea importantei, criteriile urmarite in evaluarea satisfactiei clientilor sunt: calitate/fiabilitate (30%), design (25%); service (23%), costuri de intretinere (22%). Toyota a acumulat 851 puncte din totalul de 1000, cele mai multe dintre ele fiind acumulate pentru calitate/fiabilitate si service.

  • Cosmin, miercuri, 30.05.2007 11:04
    Motoare

    In conditiile in care piata s-a transformat dintr-una de productie intr-una de consum, in conditiile in care se recoamnda ca masina sa se vanda dupa 3-4 ani de utilizare, e ok sa tina 5 ani in conditii normale de utilizare. pe de alta parte nu ma astept ca nici un motor sa mai tina mai mult de cateva sute de mii de km. in fond daca masinile ar merge ca-n prima zi zeci de ani, cine ar mai cumpara?

  • AndreiRN, miercuri, 30.05.2007 17:10
    Calitate

    "daca masinile ar merge ca-n prima zi zeci de ani, cine ar mai cumpara?" Cu astfel de gandire multe firme isi sapa singure groapa. Cu un produs de cea mai mare calitate firme ca Toyota si Honda au ajuns renumite si cautate oriunde in lume. Ideologia de consum si calitate inferioara a dus la subventionarea marcilor europene pt a supravietui.