Bomba Financial Times: Volkswagen, interesati de Alfa Romeo!
Alfa Romeo, una dintre marcile neprofitabile ale Grupului Fiat, ar putea ajunge mai devreme sau mai tarziu in Grupul Volkswagen. Aceasta este concluzia unor analisti intervievati de Financial Times.
Alfa Romeo, una dintre marcile care nu si-au atins obiectivele de vanzari in ultimii ani, ar putea deveni - pana in 2012-2013 - parte a Grupului Volkswagen. Informatia a fost publicata astazi de Financial Times, intr-un articol care analizeaza traiectoria Alfa Romeo din ultimii ani si rezultatele pe care Sergio Marchionne, directorului Grupului Fiat, le doreste din partea marcii din Milano.
Conform Financial Times, managerul general Fiat Group este un om care a sustinut intotdeauna faptul ca marcile care nu isi aduc aportul la profitul companiei ar trebui sa dispara, legea business-ului aratand ca doar brandurile care demonstreaza ca pot sa supravietuiasca trebuie salvate. In aceste conditii, dupa ce asteptarile de 300.000 de unitati vandute anual au fost demolate printr-un comportament mediocru, de 125.000 de unitati vandute in 2008, Marchionne considera ca ultima sansa pentru Alfa Romeo va fi ca marca din Milano sa se integreze foarte bine in cadrul noului Grup Fiat-Chrysler.
In cazul in care Marchionne va considera ca marca nu s-a adaptat pietei de dupa criza in noul grup format, acesta va cauta mai mult ca sigur un cumparator. Iar ferdinand Piech (n.r. presedintele Volkswagen Group) ar fi mai mult decat interesat de aceasta marca, sustine Max Warbuton, analist al Sanford Bernstein. Acesta este dublat in acelasi material Financial Times de un al doilea analist al sectorului auto, care sustine ca dupa Porsche, Suzuki si - foarte probabil - MAN, VW Group ar fi deschis sa inceapa discutiile pentru Alfa Romeo. Termenul avansat de specialisti: 2012-2013.
via | Borsa Italiana
-
Scorpion King, vineri, 11.12.2009 15:51
NU CRED! LANCIA STA MULT MAI PROST SI TOT NU O VINDE ASA CA NU CRED!
-
razvan, vineri, 11.12.2009 16:04...
cred ca ar fii foarte rau pentru Alfa. Ar devenii plictisitoare. Nemtii au alt stil....nu cred ca ei sunt compatibili cu stilul italian...care se bazeaza f mult pe design(de cele mai multe ori reusit)
-
DAN, vineri, 11.12.2009 16:05alfa
Daca va fi asa, alfa isi va pierde mare parte din fanii infocati, e de neconceput sa ajunga pe mana nemtilor, o sa le puna tdi-uri si leduri la toate alfele:)))
-
valentin, vineri, 11.12.2009 16:05LANCIA
masinile lancia vor avea sigla de CRYSLER in europa si STATE , exceptie facand doar italia unde se vor vinde cu veche sigla lancia
-
cici, vineri, 11.12.2009 16:33falimentul...........
...........scrie pe VAG :)
-
........, vineri, 11.12.2009 16:44........
Volkswagen mai bn ar cumpara Saab sau Volvo
-
Nostradamus, vineri, 11.12.2009 17:33
Prevad ca acest colos se va prabusi sub greutatea propriilor decizii.
-
Castravetele, vineri, 11.12.2009 18:27@razvan
ti se pare ca Labourghini este o marca plictisitoare? Au avut ambele firme de castigat, iar designul nu a ajuns plictisitor, asa ca nu vad de ce s-ar intampla in cazul Alfa.... Ar fi un lucru bun, zic eu. Ai ce e mai bun din ambele tabere.
-
Carlos, vineri, 11.12.2009 18:35@Castravetele
da, Lamborghini e o marca plictisitoare prin comparatie cu ce a reprezentat odata Lamborghini... > DIAVOLUL ! ce puteau sa-i faca mai rau de atat? ah ! puteau sa faca un pick-up Lamborghini... atat mai trebuia, ca in rest au distrus marca asta de tot... a ramas doar o vaga notiune de supercar
-
taran-cocalar, vineri, 11.12.2009 19:00
:)) or sa turbeze fanii alfa daca se va intampla asta :)) asta-i pofta ce-am poftit :))
-
Crysty, vineri, 11.12.2009 20:26Alfa Romeo
Asta nu se va intampla niciodata! Ar insemna sa aiba cele mai multe modele direct concurente cu alte marci din grup :VW sau Audi. Italienii au si ei orgoliul lor! Personal nu cred ca Fiat va vinde nicio marca italiana, fie ea Lancia sau Alfa Romeo!
-
LauCalin, vineri, 11.12.2009 21:56speculatii doar
Este prematur sa ne gandim ca Fiat va renunta sau nu la Alfa. In primul rand pentru faptul ca Fiat are planuri mari pentru urmatorii ani cu marca asta. Vor sa aduca Alfa Romeo si in State, iar lucrul asta ar putea schimba situatia vanzarilor de acolo ( in bine), pentru ca va fi asociata cu Crysler, iar Crysler este inca un nume mare in industria auto (mai ales in State). Pe de alta parte analistii spun multe. Este o simpla parerea a lor dar situatia este (mult) mai complicata :)
-
Ztele, vineri, 11.12.2009 23:32Alfa Romeo
Nu ma hazardez sa dau verdicte, dar Fiat e MORT fara Alfa Romeo, chiar si in cazul in care Alfa vinde 4 masini pe an.
-
schumi, vineri, 11.12.2009 23:44Premium
Fiat nu se poate lipsi de un reprezentant in segmentul premium in Europa. Singur motiv pt care Alfa nu a avut mai mult succes pana acum a fost managementul prost. La acest capitol tb sa lucreze Fiat. Cred ca Alfa ar trebui sa devina Ferrari-ul saracului ;-).
-
LUCCI, sâmbătă, 12.12.2009 00:28=1
DESIGN DE ALFA SI MECANICA VE VW=MASINA PERFECTA
-
Inot, sâmbătă, 12.12.2009 09:36Pt. LUCCI
Ar trebui sa te uiti un pic la tehnologiile incorporate pe ALFA in ultimul an si ai sa constati ca este peste ceea ce ofera grupul VAG. In acest sens am sa iti amintesc doar de "Multiair" si selectorul "DNA"
-
Theo, sâmbătă, 12.12.2009 14:54@Automarket - MM
"isi aduc aportul" ??? Mestere, schimba repede pana nu se prinde lumea. :)) Stii de ce, nu? :D
-
Dan, sâmbătă, 12.12.2009 15:32Alfa Romeo
Aceasta ipoteza este foarte plauzibila, toti analistii auto si financiari din Italia fiind de parere ca FIAT trebuie sa vanda marca Alfa Romeo ACUM, cand inca valoreaza ceva, peste 2-3 datorita lipsei investitiilor FIAT in Alfa Romeo, producatorul din Milano nu va mai valora nimic . In acest sens cititi opinia analistului Luca Ciferri de la Automotive News Europe care a facut o analiza foarte pertinenta asupra marcilor Lancia si Alfa Romeo . Eu sper ca VW sa cumpere Alfa Romeo, insa pana atunci sper sa cumpere marca Volvo, care odata intrata in galaxia VW ar deveni cel mai mare concurent pentru Mercedes asa cum dorea Ferdinand Piech in 1999 cand VW s-a luptat cu Ford pentru Volvo . Daca VW cumpara Volvo in 1999, alta era acum situatia constructorului suedez .
-
gabrieldima, sâmbătă, 12.12.2009 17:23niciodata
nu o sa vedeti scenariul asta niciodata , este atat de multa incompatibilitate intre cei doi producatori incat nu este posibila o astfel de miscare. astea sunt subiecte de senzational pentru ca in plina criza piata auto nu prea mai are noutati. poate au vrut sa spuna analistii ca VW are nevoie de designeri italieni , ah , asta da , dintodeauna ,dar pentru asta trebuie doar sa plateasca un centru de design celebru nu sa cumpere o marca precum Alfa Romeo .
-
Dan, sâmbătă, 12.12.2009 17:33@ gabrieldima
VW are deja un designer italian, Walter da Silva, cel care a desenat Alfa Romeo 156 este seful de design pe intreg concernul VW .
-
mowgli, sâmbătă, 12.12.2009 19:41nuuuuuuuuuuu
nu se poate.nu se poate intampla asa ceva.cea mai mare tampenie care am auzito.cum dracu sa lase o bijuterie ca alfa romeo pe mana celor de la vw? sa conduc alfa cu volan, planetare si punte spate de polo? cu motor de a3, transmisie de ibiza, frane de skoda si stopuri de lambo sau mai stiu e ce mutant de masina? cum a spus cineva mai sus, foarte corect, VW au distrus marca Lamborghini.Nu mai e ce a fost si nu va mai fi niciodata, indiferent cat de bine se vinde, e o marca stearsa, ca marcile grupului vag.Fara pic de personalitate, fara sa aiba ceva al lor.De ce nu se vinde alfa? o promoveaza cineva? nici in italia nu e promovata, pentru ca grupul fiat, din cate vad, nu e interesat de aceasta marca.Fiat sa isi vanda marca proprie, in prostie cum face renault, ca alfa.... who cares?pacat.mare pacat.sper sa pice VAG cu totul, si fiecare marca sa fie originala, nu 10 marci facute de aceeasi mana de oameni, si daca nu rezista pe piata asta e.
-
3, duminică, 13.12.2009 04:52u
daca italienii s'ar uni cu japonezii ... zicea cineva mai sus sa fie design de la alfa si mecanica de la vag. doamne fereste :)) sa fie design din partea italienilor si motorizari ca la japoneze s'ar cam c**a pe vw audi si restu masinilor fara pic de personalitate, la care difera doar sigla in rest ... acelasi borsh. sau sa fie cate putin din fiecare ... italian style ... from japan
-
Robert, duminică, 13.12.2009 10:25Italienii sunt in favoarea preluarii Alfa Romeo de catre VW
Cititi opiniile italienilor (peste 300 comentarii) la acest articol pe www.autoblog.it si ve-ti vedea ca italienii sunt in favoarea preluarii Alfa Romeo de catre VW, pentru ca in mainile FIAT, Alfa Romeo nu are nici un viitor .
-
CF, duminică, 13.12.2009 11:17subscriu la ce scrie @Robert
Normal ca nu au o problema cu asta. Daca Alfa Romeo ramane in viata inseamna locuri de munca si bani la buget. Dar sunt unii pe aici ce au impresia ca in Italia nu sunt decat masini italienesti in Franta doar frantuzesti... etc si la nivel european e o ura de clasa fata de anumite marci si de proprietarii lor. Total gresit. Din pacate cei ce gandesc asa nu o sa iasa din tara prea curand ca sa vada ca diversitatea si toleranta primeaza in spatiul UE in detrimentul fanatismului national. Sunt unii care cred ca parcul nostru auto e o mare skula pe baskula la nivel european sau ca poti cataloga posesorii de masini la nivel mondial dupa tiparul romanesc. E pacat pentru ca o astfel de gandire ne indeparteaza de idea de profilul unei tari europene in adevaratul sens al cuvantului. O zi buna.
-
Dan, duminică, 13.12.2009 11:35@ CF
Vanzarile net superioare ale lui VW Golf in Italia comparativ cu cele ale lui FIAT Bravo, spun totul despre perceptia pe care o au italienii fata de VW .
-
mowgli, duminică, 13.12.2009 13:58@cf
Domnule CF, permite-mi sa te intreb ceva.Daca tu incepi sa produci un suprcar sa zicem, CF Speedster, si noi, romanii suntem mandri ca avem un om cu mintea ta sclipitoare, care sa construiasca un supercar romanesc.La un moment dat esti nevoit sa vinzi compania unei alte compani mai mari din indiferent ce motive.Pare frumos, dar cand vezi ca masina ta nu mai e ceea ce ai visat tu sa fie, visul tau e transformat in altceva, ti-ar conveni?nu e vorba de fanatism aici, e vorba de traditie.La fel cum nu-mi convine sa vad o echipa de fotbal sau orice altceva in care poate chiar mai mult de 50% din jucatori nu sunt din tara respectiva,aia nu mai e echipa "noastra" la fel cum urlam noi peste tot ca Dacia in sus si Dacia in jos, un drac, dacia e frantuzeasca, nu stiu de ce toata lumea se lauda cat e de romaneasca Dacia.De ce? ca se fabrica aici? ok, si in China se fabrica multe masini nemtesti si orice altceva.Ce legatura are parcul nostru auto, sau macar tara noastra cu Alfa-romeo? Tu inca esti cetateanul care crede ce ai vazut la stiri si ai impresia ca salvarea noastra vine din europa.Pai newsflash: ne-am integrat si suntem tot unde am fost si acu 5 ani 10 ani 15 ani.Si ca sa intelegi si mai bine, nu prea ma intereseaza ce tara o produce, ma intereseaza CINE o produce.Ca fan alfa-romeo, evident ca nu-mi convine sa vad alfa-romeo cu design de VW si piese de audi.Vreau motorul JTD nu TDI, unde e fanatismul national in asta? Fiecare tara producatoare de masini, are o filozofie, eu o prefer pe cea a italienilor in favoarea nemtilor sau francezilor, cel putin in cazul VW.Sunt sigur ca ai si tu o marca de suflet, ti-ar conveni sa o vezi vanduta la chinezi care sa o transforme intr-o conserva pe roti? sa vezi o istorie de imediat un secol aruncata la gunoi?
-
yoyo, duminică, 13.12.2009 14:08
eu nu vreau decat sa ne explice mowgli de ce e lambo o marca stearsa :)
-
mowgli, duminică, 13.12.2009 15:55@yoyo
countach , diablo versus gallardo , murcielago.Nu zic ca ultimele doua sunt urate, dar si-au pierdut feel-ul ala de supercar adevarat, sunt user-friendly si fanii adevarati lambo (vb de colectionari nu de copiii cu postere cu countach pe pereti) nu prea sunt incantati de ce a ajuns.asta am auzit-o si pe la show-uri gen top gear.Si-au pierdut farmecul.Lamborghini era o marca foarte exclusivista, acuma orice pustan cu bani are un lambo cu toate sistemele de siguranta posibilie care il tin pe drum.Ferrari inca a ramas ce a fost, lambo nu.Nu stiu altfel cum sa-ti mai explic.Poate te lamureste colegul de mai sus care e de aceeasi parere. since VW took over to the present. Some Lambo owners like that unique feeling of roughness. a diablo 6.0 is as reliable as a murcie, (only much better looking inside-out ) i would buy the real lamborghini... diablo 6.0 is the last lambo, looks 10 times better, is as fast and will hold value much more better than an early murcielago Back then the Lambo was the fastest car in the world and didn't have 4 wheel drive, pedals behind the steering wheel or a sport button. Lambo needs some Italians in charge of the Company again.... Jeremy Clarkson "it's been 8 years since audi took over lambghini, and now they have been taking away it's soul" tot el spune "do not for a minute be tricked into thinking it is a supercar" si Hammond zice "it's still a car for showman not driving man" si are dreptate. Clarkson despre Gallardo: "you have to search very hard to find any evidence of lamboness", " it's not even slighly scary" in concluzie "audi got rid of the lamborghini idiocy, but they also got rid of some of the magic" Da se conduce bine, da arata bine, da merge bine si incapi in ea, dar nu mai e ce a fost.Nu e o masina pentru piloti, "a drivers car".Vezi tu yoyo, un supercar e McLaren F1 GTR, o masina in care trebuie sa ai scoala ca sa o conduci, unde stai cu castile pe urechi ca nu rezisti din cauza sunetului, un supercar nu trebuie sa fie confortabil, sa aiba clima, 12 difuzoare, subwoofer, navigatie sau xenoane.Trebuie sa fie forta bruta, o masina pentru soferi adevarati, nu pustani de Dorobanti si Miami aka Mamaia.Cred ca am argumentat destul.
-
yoyo, duminică, 13.12.2009 20:03
showurile top gear le urmaresc de pe vremea cand tiff isi facea veacul pe platourile bbc (cand banuiesc ca tu inca nu aveai cablu si nu aveai mai mult de 10 ani) si am invatat ce trebuie sa iei in considerare si ce nu! vezi tu mai mr cartea junglei si modelele ferrari au clima, boxe , xenoane, difuzoare si woofere dar nu ai avut aceeasi parere despre ei...si sti de ce???iti zic eu : pentru ca nu sunt detinuti de vw ! o firma care datorita succesului enorm isi creeaza "prieteni" precum esti tu! ce are de expl california in + fata de un gallardo incat sa poti spune ca a pastrat "spiritul marcii" ???? ai vazut de curand soferi de ferrari cu casti pe urechi sau doar show off stupid guys just like the usual lambo owners???? oricum f frumos cum faci tu o comparatie intre un lambo si mclaren si spui ca ferrari este mai exclusivist ! concluzie : 1)lambo a crescut ca tehnologie , look etc in primul rand datorita vanzarilor si datorita grupului vw., e simplu :nu vinzi nu ai bani sa dezvolti 2)vezi ca in clarkson duel (in cazul in care ai vazut dvd-ul) binecunoscutul prezentator elogiaza un gallardo din toate punctele de vedere- asta ca sa vezi cat de schimbator este in opinii...dar tu ca un bun cunoscator al show-ului cred ca stiai deja asta :))
-
mowgli, duminică, 13.12.2009 20:12@yoyo
da stiam.unu la mana, 2 la mana, nu e vorba despre vanzari, tiam zis ca e o masina buna ce se vinde si are succes, dar nu e ce a fost.tu, ca la majoritatea oamenilor fara caracter numa la $$$ va sta capul.Si 3 la mana, nu-mi place Ferrari.Multumesc ca mi-ai citit comentariul, raman la parerea mea.Eu am stat in Countach pe vremea cand tu vedeai numai Dacii pe strada.Asta asa, sa ma iau si eu de tine ;)
-
YOYO@MOWGLI, duminică, 13.12.2009 20:23
cateva citate din duel 1)despre murcielago "is as mad and wonderful as the president of the country where it was made"; "remember the mclaren f1 ..its produce 627 hp, this one (murcielago) produces 663 ....663 hp...in a road car!!!!!!!! power however it's not what makes this car special"......"that's incredible...it's feels like too" THE OLD MURCIELAGO WE LOOK AT EARLIER FEELS LIKE AN OLD CAR MADE GOOD 2) despre gallardo spyder (in ac dvd) "exquisite beauty", "the best super looking car", "this is and easy match for the ferrari 430...easyyyyy" WHAT AN ASTONISHING CAR
-
@MOWGLI, duminică, 13.12.2009 20:24
".Si 3 la mana, nu-mi place Ferrari" DAR ADUCI AMINTE DE EL SI IL PREZINTI MAI PRESUS DECAT UN LAMBO !!! COOLLLLL
-
mowgli, duminică, 13.12.2009 21:44@yoyo
noi am mai avut multe dezbateri in trecut si n-am sa continui cu asta ca stiu ca nu are sens.Iti explic niste lucruri apoi te las cu fetish-ul tau pt porecla mea, tu faci niste confuzii grave desi am incercat sa evit asta si sa ma fac inteles.E VORBA DE FEELING-UL CARE TI-L OFERA MASINA, NU CATI CAI ARE SAU CE MASINI BATE.Ferrari a ramas la traditie, pana si Hammond a spus "lamborghini doesn;t feel like a modern day Ferrari even if it's better, it doesnt feel like you have a 50 year haritage behind you" ceva de genul, si are dreptate, nu e vorba ca nu e mai rapid.nu ma intereseaza cati cai putere are.Ia un porsche de exemplu, poate intelegi mai bine, degeaba ii baga motor de 2000 de cai si sta bine pe drum, daca il fac cu tractiune fata, cu 4 usi combi si tractiune integrala.O fi practic, comod, sigur, rapid etc, dar nu e porsche.Acuma nu stiu cat intelegi tu din asta si chiar daca intelegi o sa te iei in gura ca asa faci tu.Uite-te la Ferrari ala cu 4 usi combi facut pt nu stiu ce arab, ti se pare tie ca e Ferrari? Ti-ar place sa vezi o asemenea filozofie implementata in masinile lor? nu imi plac ferrari-urile, nu ma atrag, DAR respect ceea ce au ajuns si ca au ramas pe pozitie atata vreme, dar fi sigur ca intre Ferrari Enzo si 512 sau Testarossa aleg oricand 512 sau Testarossa.Cat despre McLaren ma refer la FEELING, nai nimic inauntru, te zgaltaie, te zdruncina, iti ajung rinichii in bocanci, nu incape decat o persoana, consuma ca dracu si orice greseala te omoara, dar asta inseamna supercar, feelingul de masina racing pur sange dar pe sosea.Bineinteles ca ce alegi depinde de ce fel de sofer esti.Majoritatea aleg comoditatea, siguranta si puterea unui Murcielago.Eu nu si e deprtul meu sa-mi placa ce vreau.Mi-ai cerut argumente, ti le-am expus mai sus.Nu esti de acord, fix problema ta.Eu le-am expus sa nu zici ca vorbesc ca sa nu tac.
-
andr3i, duminică, 13.12.2009 22:01@ mowgli
o sa cumpere intr-o zi vw si bmw si sa vezi atunci cum te plimbi tu in M5 cu platforma de octavia 2.... :)) :)) :)) :)).
-
@MOWGLI, duminică, 13.12.2009 23:37
CEEA CE INSEAMNA PT TINE TRADITIE + FELLING A FOST FIX TEHNOLOGIE DE ULTIMA ORA ODATA si asta vor ajunge si super-masinile de azi gen lambo sau ferrari . (acum ceva timp nu stiai ca v10 de pe lambo e facut de audi astazi nu sti ca mclaren f1 are 3 locuri "nu incape decat o persoana" ESTI BUN ) . Se pare totusi ca inca nu ai inteles ca parerile celor 3 sunt subiective "that's incredible...it's feels like too"
-
mowgli, luni, 14.12.2009 00:01@yoyo
stai tu pe restul 2 ....... COMOD.o saptamana frumoasa iti doresc si sarbatori fericite.
-
thenuts, luni, 14.12.2009 00:43@mowgli
Lasa-l pe yoyo ca te lupti cu morile de vant :)
-
roni, luni, 14.12.2009 11:10fiabilitate
cu fiabilitatea sunt la pamant . nu cred c-o sa-mi cumpar vreodata o alfa . prefer masina aia urata si nemteasca ........
-
asmaticu, luni, 14.12.2009 11:25specialisti
hope won't happen.......... it's just a nightmare... wake up and Alfa's still the same!
-
George, marţi, 15.12.2009 06:45vw+alfa=succes
Sunt sigur ca marca alfa romeo va avea succes sub noua stapanire, asa cum fiecare marca preluata, care altfel nu stiu daca ar mai fi existat, a avut succes. exemplu : skoda, seat nu carcoteala face diferenta ci vanzarile. cine vinde mai mult decat grupul vw? Da fiat are planuri mari dar nu vad nici o "zvancnire" remarcabila la ei. nu se pune problema de mandrie nationala! sub noua conducere am putea asista la o revenire remarcabila a marcii alfa romeo.
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Zestrea istorica a lui Alfa Romeo este impresionanta , mai ales din punct de vedere al designului , sa renunti la o asa valoare pentru ca nu esti capabil de un plan de management bun ..este o politica de doi bani . Sper sa o ia grupul VAg care este in general un specialist al rentabilitatii marcilor , ca daca nu o iau ei sigur o sa incapa pe mana unor producatori chinezi care ar da orice pentru un nume cu o rezonanta asa mare ,c el putin pe continentul european .