Cadillac revine oficial pe piaţa din Europa la Geneva

Publicat vineri, 11.02.2011 12:16 de Bogdan Mirică

Cadillac a anunţat reintrarea sa oficială pe piaţa auto europeană cu ocazia Salonului Auto de la Geneva. Aici, constructorul american va expune break-ul de performanţă CTS-V Sport Wagon.

Cadillac va reintra pe piaţa din Europa odată cu ediţia de anul acesta a Salonului Auto de la Geneva. Constructorul american va expune la salonul elveţian modelul CTS-V Sport Wagon, break-ul de performanţă urmând să fie poziţionat lângă XTS Platinum, conceptul dezvăluit luna trecută la Detroit, un promotor al viitoarei direcţii de design Cadillac.

Noul CTS-V Sport Wagon se va alătura fraţilor săi de performanţă, berlină şi coupe, urmând să adopte sub capotă acelaşi propulsor V8 de 6.2 litri, care dezvoltă 564 de cai putere. Break-ul vine cu o suspensie electronică Magnetic ride Control, cu transmisie manuală sau automată şi cu un sistem de frânare Brembo.

Preţul pentru CTS-V Sport Wagon nu a fost momentan dezvăluit, însă este o certitudinea faptul că valoarea sa de vânzare va sări de 80.000 de euro. Odată cu revenirea pe Bătrânul Continent, Cadillac speră să mai fure din publicul celorlalţi rivali premium din segment, BMW, Mercedes sau Audi.

via | autoblog

  • unckle, vineri, 11.02.2011 12:32

    Daca sta la 20-30 de mii sub Audi, BMW si Mercedes va trebui sa fure din clientii Lexus si Infinity :) ... ar trebui sa sara si ei in "caruta" turbo, ca europenii sunt ceva mai pretentiosi, pareera mea.

  • zack, vineri, 11.02.2011 17:35
    .

    Un motor turbo de aceiasi cai nu se va compara in veci cu un motor aspirat cu capacitate mare si aceiasi cai. Puterea si fiabilitatea sunt de partea celui aspirat.

  • catalin, vineri, 11.02.2011 18:24
    caddy is back!!!

    Ma bucur. Sunt masini frumoase si performante. Ce mi-ar placea un CTS-V coupe......

  • kumite, luni, 14.02.2011 10:32
    cadi.....

    Hai sa spunem ca nu prea sunt interesante performantele acestui motor."nu"prea impresioneaza.Ce ma impresioneaza la motorul asta?Pai ,sa zicem ca suntem pe undeva prin desert.Cineva are motorul asta,altcineva are ceva nemtesc(varful tehnicii)Prin reducere la absurd,sa spunem ca amandoua motoarele au pierdut lichidul de racire.Intrebare.Care din cele doua masini poate sa-si continue drumul,si sa iasa din desert,fara sa astepte echipajele de interventie?Aveti idee care si cum?Banuiesc ca nu.