Castiga un test de weekend cu noul Renault Megane
Lansarea noului Renault Megane in Romania va da ocazia de a castiga un test de weekend cu modelul francez in cadrul unui concurs care are loc pe sectiunea speciala Automarket.ro
Automarket si Renault Romania celebreaza in stil mare lansarea noului Renault Megane pe piata din tara noastra. Cu ocazia prezentarii celei de-a treia generatii Megane, Automarket.ro da un exemplu de creativitate si dezvolta una dintre cele mai complete sectiuni speciale din istoria celui mai vizitat site auto generalist din Romania.
In aceasta sectiune, pe o singura pagina a portalului, puteti gasi galerii foto ale modelului recent lansat - atat in versiune hatchback, cat si in varianta Coupe - o galerie video cu cele mai interesante spoturi publicitare si de prezentare ale modelului francez si o pagina de istorie in care veti putea sa aflati cele mai interesante si importante momente din cariera de piata a lui Megane. Sectiunea este completata de o prezentare a aparitiei lui Megane Coupe in jocul video Need for Speed Undercover si de primele impresii din test drive-ul efectuat de Automarket in Romania, la lansarea modelului.
Punctul forte al sectiunii este insa concursul de testimoniale. Fiecare utilizator Automarket poate sa se inscrie si sa participe la competitia al carei castigator va primi un test de weekend cu noul Renault Megane. Tot ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti in sectiunea speciala, sa povestiti cat mai interesant, in maximum 1000 de caractere, ce va place la fostul, actualul sau viitorul vostru Renault Megane si sa asteptati alegerea Renault Romania, care va desemna castigatorul competitiei. Pe langa marele premiu, alte 10 povestiri vor primi mentiuni speciale si cate o macheta de colectie cu noul Renault Megane.
Castigatorii concursului vor fi anuntati pe site la mijlocul lunii urmatoare. INSCRIE-TE ACUM!
-
gigi, vineri, 24.04.2009 15:18
nu te indeamna nimeni sa o cumperi ci doar sa scoti capul din pamant si sa casti ochii inainte sa emiti o parere.
-
drepteanu', vineri, 24.04.2009 15:33mda..
pacat ca e reno... altfel n-ar arata chiar asa rau. daca aparea sub sigla W pun pariu sunt destui care l-ar fi privit cu alti ochi. parerea mea..
-
Pamela, vineri, 24.04.2009 16:01
Ingusta viziune au fanii astia Volkswagen (la fel si fanii Nokia). Orice altceva e prost si nu merita nici o atentie. Ce ineptie: "daca aparea sub sigla W..." :-))))) Pun pariu ca ai Golf :-)))
-
dude, vineri, 24.04.2009 16:08@pamela
Pamela n-ai inteles nimic din ce a vrut sa zica dreptreanu'. Stai jos, nota 2!
-
ZaffCat, vineri, 24.04.2009 16:48design
stati linistiti ca nu era in stare VW sau alti nemti sa faca o masina cu un design asa de misto.
-
florindell, vineri, 24.04.2009 17:10eu am inghitit o data pastila de renault
eu am avut renaul si pot sa va zic ca mi-am luat pastia de renault, sunt masini frumoase, elegante la condus dar cam sensibile la drumurile noastre. Eu am bagat foarte multi bani in renault asha ca am trecut pe masini nemtesti.
-
mihai, vineri, 24.04.2009 20:13pentru florindell
Banuiesc ca acum o tii in garaj si te uiti la ea sa nu cumva sa se strice ca nu ai bani sa o repari
-
ursus, vineri, 24.04.2009 22:09concurs?
nu sunt invitatii cu plecaciuni si premii?
-
ursus, vineri, 24.04.2009 22:14@pamela
am vw nou si nu ma satisface! reno=fiat=dacia imbunatatita=tot o troaca! parerea mea
-
nikuhd, vineri, 24.04.2009 22:38salut
pai nu prea poti compara un renault cu un vw pt ca se adreseaza unor segmente de piata diferite , fiecare cu fanii lui , ce pot sa spun eu e ca am un megane 2 din 2005 si un golf V din 2003 , golful sta mult mai bine pe sosea , si asa ca o apreciere costurile de intretinere mult mai mici fata de reno , in 3 ani in reno am bagat 70 mil ,la golf doar reviziile benzina si talpa ...cat cuprinde nici o problema , amandoua rulate in tara si cu aprox acelasi nr de km ....
-
andrei, vineri, 24.04.2009 22:40@ursus
tu ramai la vw tau, noi ne multumim cu "renou" si fiatu. eu am un golf, 4 ce'i drept, dar imi doresc un bravo. da da trec de la VW la fiat, nu pt ca nu e bun vw ci pt ca mai sunt si alte masini bune, de frumoase nici nu mai zic. bv renault pt noul megane coupe!
-
thenuts, vineri, 24.04.2009 22:52@andrei
toata stima pt cuvintele de mai sus :D
-
thenuts, vineri, 24.04.2009 22:56@andrei
btw andrei tu nu ai auzit de la "prietenii tai" ca nu e bun fiatu ? :))))) S`au ajuns acum toti frate numai vw stie romanu....Se potriveste vorba aia de minune...Suntem prea saraci sa ne luam ceva ieftin :)
-
andrei, vineri, 24.04.2009 23:31din auzite
ba da , e imposibil sa nu te 'sfatuiasca' careva, "nu'ti lua din asta; ca am auzit eu de la cumnatu amicului meu ca nu e buna , ca nu are 4 roti". da ei saraci nici macar o 1310 nu is in stare sa intretina(fara nici o ofensa)
-
hollandman, vineri, 24.04.2009 23:35no D
pai se compara cu buda aia de Golf 6 ..7... sau mai stiu eu ce nr
-
Mihai, sâmbătă, 25.04.2009 01:41Bravo !
Design absolut superb ! Bravo renault ! Competitia se incinge.....
-
Ando, sâmbătă, 25.04.2009 09:18Megane?????
NU sunt fan Renault, punct. Dar asta nu inseamna ca nu poate sa imi placa sau nu pot sa spun si cuvinte de lauda. Acest Coupe, e ceva altceva. Au revenit si ei la ideea lansata cu prima generatie de megane in 3 usi (nu ii spunem coupe), idee care a fost preluata de alti constructori si care a avut un succes neasteptat pentru toata lume (Amintesc aici numai opel astra GTC si kia pro ceed). Acest model, arata mai tineresc, mai dinamic (asa ar trebui sa arate, avand in vedere ca acest coupe se adreseaza in special tinerilor, sau oamenilor care se simt tineri, oamenilor dinamici, sportivi, etc). Nu stiu daca mi-as cumpara aceasta masina. Sunt detalii care nu imi plac, si sunt altele care imi plac. Nu sunt fan a anumitei marci. Imi plac masinile, si am cam cateva modele preferate din fiecare clasa (constructori diferiti). Nu imi plac motorizarile (cam subtiri pentru anul 2009 si pentru ideea de model pe care o promoveaza). Nu sunt nici fan Golf, sau VW. Am avut si masini coreene, si golf si masini nemtesti. Fiecare m-a incantat la vremea lui, raportat la ce era pe piata, la dinamica modelelor si la banii investiti la vremea aceea. Sa fim seriosi, nu exista masini perfecte si nici masini complete. Fiecare are si puncte bune si puncte mai putin bune. Ideea e, ca atunci cand le pui in balanta, partile bune sa te faca sa poti sa treci usor cu vedere partile mai putin bune. E un forum, si e normal sa apara si critici si cuvinte de lauda, pentru ca nu toti suntem croiti pe acelasi calapot, suntem diferiti. O critica trebuie sa fie constructiva. Cel mai bine se invata din critici (pentru cei ce pot sa faca asta). Din laude, iti dai seama ca ai reusit sa faci ceva, sa imbunatatesti ceva. Per, ansamblu e o masina frumoasa, destul de eleganta si sa speram ca va fi si fiabila si ieftina la intretinere. E drept, poate nu se compara cu golf la dinamica si la tehnologie, dar, e mai frumoasa si te face sa intoci capul dupa ea. Poate doar atat mai conteaza in industri auto de acuma. Nu mai exista producator slab, masini slabe. Deja s-au mai egalizat valorile (ma refer aici la produsele din aceeasi clasa, asa ca nu va obositi sa imi comparati ferrari cu acest renault ca nu tine). Pentru cei ce o sa isi cumpere aceasta masina, le doresc sa se bucure de ea, si sa le depaseasca asteptatile. Pentru cei ce nu o cumpara, le doresc sa isi gaseasca masina ideala si la fel sa se bucure de ea. Hai sa fim mai buni, si daca criticam ceva sa o facem cu bun simt si cu putina minte. Drumuri libere si sigure pentru toti Pa.
-
jonny, sâmbătă, 25.04.2009 10:25pt ando
Bravo frate ai scris o gramada....sincer m am plictisit sa citesc tot ce ai scris dar ai si tu ceva dreptate, oricum renault ramane tot renault pot ei sa se dea cu capul de toti peretii, oricum sunt masini bune dar f scumpe la intretinere...oricum o sa ma inscriu la concurs sa vad poate imi schimba parerea..am condus f multe masini din diferite marci si sincer sunt de parere ca nemtii au masini mult mai rezistente. Multumesc automarket pt concurs si sper ca castig o tura cu meganul ca este singurul model de la ei care imi place.
-
Sorin, luni, 27.04.2009 10:52Ineptii
Terminati cu VW si alte marci cu renume care se fabrica in alte parti decat in tara de origine ca a ramas doar numele de ele. Au foarte multe probleme si nu sunt nici pe departe ceea ce stiam noi depsre marca respectiva. Apropo unde se fabrica acest megane ????!!!?? :)))
-
andr3i, luni, 27.04.2009 14:57megane
o ZDREANTA de masina... iti scoate okii cu dotari si partea tehnica lasa de dorit.
-
cristian, marţi, 28.04.2009 15:15megane-raspuns pentru nikuhd
nu ai nici un pic de bun simt esti cumva platit de vw. am un megane 2 din 2005 ,si un golf 6 din 2006 . golful ma disperat ,tarziu am aflat ca 5-ul este cel mai mare rateu de la vw. uza cauciucurile.spunea ca nu are ulei.consuma cu galeata si cea maa tare faza umblam cu bidonu de ulei dupa mine,fara vdoar si poate ai legaturi mari cu vw.
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
nu merita.