Ceas aniversar: DS3 a ajuns la 400.000 de unităţi livrate, dar vânzările mărcii franceze scad puternic în 2016
DS, marca premium a constructorului Citroen, a anunţat atingerea pragului de 400.000 de unităţi livrate pentru DS3. În acest an, vânzările mărcii franceze au scăzut însă cu peste 7%.
Marca DS aniversează în acest an livrarea exemplarului cu numărului 400.000 pentru DS3, cel mai bine vândut model din gamă.
Acesta a fost lansat în ianuarie 2010, iar exemplarul aniversar este un DS3 Performance Black, o versiune sportivă cu inserţii de fibră de carbon care iese în evidenţă în special prin plafonul de culoare aurie, dar şi prin posibilităţile variate de personalizare.
De altfel, acestea sunt şi motivele pentru care Marine Laurent, clientul cu numărul 400.000, a ales acest model. "Trebuia să am acest DS3 de cum l-am văzut. Chiar dacă sunt deja şofer de DS, acest nou model este irezistibil datorită opţiunilor de personalizare. Cred că este puţin probabil ca două maşini DS să arate la fel", spune Marine Laurent, proprietarul exemplarului aniversar.
În ciuda succesului lui DS3, marca DS se confruntă în acest an cu o scădere de vânzări. Potrivit datelor oficiale furnizate de Asociaţia Constructorilor din Europa, DS a vândut 56.545 de unităţi în Uniunea Europeană în primele 10 luni ale anului, în scădere cu 7.4% comparativ cu perioada similară a anului trecut.
În schimb, vânzările companiei-mamă Citroen au stagnat, creşterea acestora fiind una mai degrabă marginală, de 0.2%, la aproape 460.000 de unităţi.
Via DS
asteptam sa dispara si marca asta. poate se trezesc si francezii ca au bagat multi bani aiurea in compania asta...