Cehii de la FGR au creat o motocicletă cu motor V6

Publicat joi, 20.01.2011 17:45 de Sebastian Toma

Fabrica din spatele echipei cehe de MotoGP a clasei 125 cmc a realizat o motocicletă echipată cu un motor V6 de 2.5 litri şi 240. Modelul e gata de producţie.

Un producător de motociclete din Cehia a prezentat un vehicul pe două roţi echipat cu un motor V6 de 2.442 cmc şi 240 CP. Motocicleta se numeşte Midalu 2500 V6 şi are o masă de numai 270 kilograme graţie şasiului special şi a numeroaselor elemente din fibră de carbon. Ideea modelului a venit în 2007, iar prototipul a fost prezentat la începutul anului 2008.

Motorul este un V6 la 90 de grade, răcit cu lichid, care furnizează peste 200 Nm şi are un consum mediu de aproximativ 6 litri la sută. Odată intrată în producţie, FGR Midalu va fi motocicleta sport cu cel mai mare motor aspirat din lume şi, foarte probabil, cea mai puternică motocicletă de serie din lume. Cehii de la FGR testează prototipul în versiunea finală de aproape un an, singurul element necesar pentru completarea proiectului fiind finanţarea acestuia.

Odată rezolvată această problemă "minoră", producţia în serie limitată a lui FGR Midalu ar putea începe. Cehii de la FGR se tem că nu vor găsi cumpărători pentru motocicleta lor inovatoare, dar considerăm că o serie limitată de 100 de unităţi, spre exemplu, s-ar vinde ca "pâinea caldă" la preţul potrivit.

Via | Autoblog

  • mijai, joi, 20.01.2011 18:33
    ....

    That is insane!!

  • schumi, joi, 20.01.2011 22:05
    ...

    Zici ca-i Ducati Diavel.

  • bibi, vineri, 21.01.2011 08:29
    .......

    pacat de far care este foarte naspa, in comparatie cu restul motorului si cam grea, avand in vedere ca actualele modele de motoare tind sub 200 Kg asteptam si pe honda cu 5V pe care l-au avut in moto gp curios in cat prinde suta, sau 200km/h ca la moto gp oricum la noi nu prinde, ca nu are TDI pe el

  • so, vineri, 21.01.2011 10:02

    240cp se transmit prin lantisoru ala? hai sa fim seriosi...

  • syktasy, vineri, 21.01.2011 10:28
    @dl. Toma

    Eu as fi corectat textul. Pe autoblog nu scrie asa ceva. In plus de asta pe www.bosshoss.com/products.asp se pot vedea si "dinozaurii". Dar... asta as fi facut eu.

  • roadrunner, vineri, 21.01.2011 10:36
    @bibi

    honda in motogp foloseste un V4 de 800cmc

  • Facu', vineri, 21.01.2011 14:31

    V6 si 240 cp... Ce rost mai au cei 2 cilindri in plus, daca deabia cu chiu cu vai depaseste cei 200cp pe care-i produce o Hayabusa de serie cu o cilindree la jumate? Poate doar sa creasca greutatea si consumul. Iar farul e unul clesic foarte frumos, e drept parbrizul si masca in care e imbracat farul sunt oribile. Parerea mea.

  • syktasy, vineri, 21.01.2011 14:39
    funny

    Oare de ce a fost sters comentariul? "Odată intrată în producţie, FGR Midalu va fi motocicleta sport cu cel mai mare motor aspirat din lume şi, foarte probabil, cea mai puternică motocicletă de serie din lume." Dar Boss Hoss? Alea au pana la 6200 cmc.

  • Vali Tache, luni, 24.01.2011 11:22
    Fix pix

    Motocicleta lor inovatoare este fix pix, 2442cmc, v6, 240cp, 270 kg. Mai la pastele cailor o sa se produca in serie. Cred ca prin America erau toti in extaz. PS. Triumph a scos o motoreta noua(800cmc), daca tot vroiati sa scrieti ceva. Sau Ducati...

  • SeG, joi, 22.03.2012 18:22

    Dar colegii poate vor scoate cv Dar asta ar fi moarte curata pe 2 roti