Chevrolet, marca cu cea mai mare creştere pe piaţa din România
După nouă luni în care piaţa auto din România a scăzut, Chevrolet bifează o creştere a vânzărilor cu 26.41% şi o mărire a cotei de piaţă cu 1.65%.
Primele nouă luni ale anului au consemnat o scădere serioasă a pieţei auto din România, vânzările fiind în declin cu 24 de procente. Chiar şi aşa, Chevrolet a reuşit să obţină rezultate pozitive, semn că publicul autohton apreciază creşterea de formă a subsidiarului GM.
Aşadar, după nouă luni, Chevrolet consemnează cea mai mare creştere a vânzărilor, estimată la 26.41% şi totodată cea mai mare creştere a cotei de piaţă dintre mărcile de import, echivalentul a 1.65%. În luna septembrie, Chevrolet se poate lăuda cu locul şase în topul celor zece branduri de import, marcând astfel o urcare de patru poziţii. Toate aceste rezultate se datorează totalului de 3609 unităţi livrate de la începutul anului şi până în prezent.
O contribuţie importantă la succesul mărcii pe piaţa românească o are modelul Spark, lider în segmentul mini, cu o cotă de piaţă de 32.5 procente în luna septembrie şi 34.6% în primele nouă luni ale anului.
Aveo este cel de-al doilea model ca importanţă în gama Chevrolet, modelul de segment B reuşind să atingă o cotă de piaţă de 12.5% în luna septembrie şi de 10.8% după primele nouă luni ale anului.
Nici Cruze nu s-a lăsat mai prejos, compactul sedan reuşind să păstreze trendul ascendent şi să totalizeze o cotă de piaţă de 5.7% în septembrie şi de 3.8% în primele nouă luni ale anului.
via | Chevrolet
oricum e o masina faina cu tenta sportiva deci mi se pare normal iar gurile rele ...care ar fi confirmat ceva probleme care au aparut...zic eu ca sunt cazuri izolate...de fapt si la case mai mari s-a intamplat...nu dau ex. se stie(reccalurile-s la moda)...sincer masina are un pret corect la ce ofera...da, nu e ce mai cea...dar spre deosebire de concurenta castiga la pret...bravo lor!