Dacia Logan Pick-up se vinde in Africa de Sud sub sigla Nissan
Pick-up-ul romanesc se vinde pe piata din Africa de Sud sub logo-ul Nissan, modelul fiind botezat NP200. Diferentele intre cele doua modele sunt doar de ordin estetic.
Concernul Renault-Nissan incearca in continuare expansiunea pietelor de desfacere pentru modelele low-cost ale brandului romanesc. Recunoscuta ca fiind o piata importanta pentru alianta francezo-japoneza, Africa de Sud a primit de curand un nou pick-up.
Este vorba despre Nissan NP200 sau mai exact Dacia Logan Pick-up cu fata constructorului japonez. Pick-up-ul a primit grila traditionala Nissan impreuna cu logo-ul binecunoscut, pentru a oferi publicului sud-african optiunea unui pick-up ieftin. Alte diferente estetice se observa discret la nivelul spoilerului fata si al celui posterior.
Sub capota, Nissan va oferi aceleasi motorizari europene ale Logan-ului Pick-up: doua unitati pe benzina de 1.6 litri si 90 de cai si 1.6 litri 16 valve de 110 cai putere. Va exista si o versiune diesel, mai exact dCi-ul de 1.5 litri si 85 de cai putere.
Din primele informatii se pare ca noul Dacia Logan Pick-up cu fata de Nissan se va vinde in Africa de sud cu un pret cuprins intre 8000 si 14.600 de euro, in functie de echipare si motorizare.
via | Autoblog
-
dogy, miercuri, 27.05.2009 18:14logan
cu fata de nissan se vinde publicului sudafrican ca alternativa ieftina????pai daca era cu logoul DACIA era mai scump????? hahahahahahahah ce gluma glumeata....
-
Dumitru, miercuri, 27.05.2009 19:43Observatie
Fireste, este doar o opinie, insa cred ca o formulare mai inspirata ar fi fost: "modelul Logan Pick Up este comercializat in Africa de Sud sub marca Nissan". Evident, nu sunt ziarist, insa exprimarea "se vinde ... cu fata de Nissan" nu mi se pare un etalon de eleganta. Scuze, nu vreau sa fac pe interesantul, e doar o opinie.
-
mircea, miercuri, 27.05.2009 19:47@Dumitru
Nu e deloc incorect ce spui. Multumesc de sesizare, am rezolvat problema.
-
NeoGalaxy, miercuri, 27.05.2009 21:56Mda :)
Banii care se scot din vanzarile Dacia... nu ajung la Dacia pentru ca vezi tu... Dacia este detinuta integral de Renault... deci... te prinzi singur de restul :)
-
gigi, joi, 28.05.2009 03:43
niste nesimtiti de ce nau lasat dacia si au pus nisan
-
robert, joi, 28.05.2009 05:47
Ingenioasa treba asta.Bravo celor de la Renault. Pai de ce sa ia castige bani Dacia cand poate castiga altul? Oricum Dacia e detinuata de Renault dar..... Tot trompeta de masina ramane chiar daca e pentru cei din Africa.
-
roberta, joi, 28.05.2009 06:48robert esti un prost
Robert daca ai sti cate prune ai in straita ai afla si tu ca: taxele , impozitele pe profit, tva si altele raman in tara producatorului: adica in Romania. Nissan se alege cel mult cu reclama. Iar Renault are dreptul sa faca ce vrea cu profitul. Doamne ajuta sa aiba profit cat mai mare in Romania. Ca sa aiba profit cat mai mare tre sa aiba productia cat mai mare , ceea ce presupune locuri de munca cat mai multe si taxe platite statului cat mai multe. Te rog nu mai comenta daca vezi caq esti mai prost dacat omul de zapada!
-
chris, joi, 28.05.2009 07:17pt. gigi
nisan=nissan pt. tine pai daca dacia nu are infrastuctura dezvoltata in Africa de Sud unde vrei sa vanda masinile in tacioc??? probabil nu ai auzit de nissan aprio deci postezi din plictiseala...
-
je, joi, 28.05.2009 08:46pt chris
tacioc=talcioc pt. tine desteptule!
-
mihaitza, joi, 28.05.2009 08:54logan by nissan!
nu prea cred ca loganurile astea cu sigla nissan sunt facute la Mioveni! sa nu uitam ca mai sunt fabrici care produc modelele astea si in Iran, Rusia etc.... Eu nu am vazut loganuri pick-up cu grila de nissan peaici prin pitesti...
-
zagado26, joi, 28.05.2009 09:00
Loganul se vinde sub sigla Nissan si in America de Nord (Mexic) si America Centrala (Guatemala) pentru ca notorietatea firmei japoneze este acolo mai mare decat cea a firmei franceze. E doar chestie de marketing.
-
Sebastian - M IANCU, joi, 28.05.2009 10:07aberatii cotidiene, nr.1, an I, sc B, ap 1.
Eu tare cred ca si BMW, la cat de mult prinde la melteni ar putea sa subcontracteze macar partea de asistenta electronica si sisteme de siguranta de la Dacia . Cu ocazia asta numa bine se mai curata din trafic toti nebunii si o sa fie si el heffe Basescu bucuros daca tot o zis ca noua, romanilor, nu ne trebuie autostrazi. Din aceeasi colectie, "NOI ROMANII": Noi romanii vindem orice mizerie sub orice nume. Dar oare de ce trebuie sa ia francezii comisionul ?!? Keep it up. Incet incet o sa aducem noi lumea la declin cum am planificat in momentul in care ne-am constituit ca popor. In curand : produse : engineered in china, manufactured in Romania ( si pe bune manufactura ca la romani ce tehnologie sa ai cand nu investeti numa in manele, mici si celulare... :)) ) Apropo, nu vi se pare ciudat ce nume are tara asta: RO...MANIA :)). BS BS BS BS...
-
sunshine64sm, joi, 28.05.2009 10:47Lumea s'o timpit
Brinză de ciine in burduf de oaie…
-
Alex, joi, 28.05.2009 11:58Cum merge de fapt treaba
Domnul Sebastian, e clar ca dvs. nu intelegeti niste aspecte despre cum funtioneaza treaba. Renault (francezii cum spuneti dvs.) nu iau nici un comision, pentru ca nu sunt vanzatori. Ei INCASEAZA PROFITUL pentru ca ESTE FABRICA LOR, asa cum apartamentul in care locuiti este al dumneavoastra. Deci fabrica este proprietatea grupului Renault, si singurele obligatii care le are este sa isi plateasca darile la stat (impozit, TVA, darile pentru angajati, etc). Legat de investitii la fel: cum puteti generaliza? Fiecare firma investeste atata cat considera, dvs, eu, sau alt cititor nu investeste nimic, si nici nu va cere nimeni sa investiti. Deci "noi romanii" nu vindem nimic. "Noi romanii" suntem angajati la o firma franceza care se numeste Dacia Renault. atat. nu mai suntem pe vremea comunistilor cand toate erau a tuturor, si nimeni nu avea nimic.... Nestiinta dvs. va face sa comentati total paralel cu realitatea, si sunteti penibil (nu o spun pentru a va jigni, este un fapt)
-
George, joi, 28.05.2009 12:21!
Din punctul meu de vedere masinile pot sa se vanda si sub sigla bmw daca trebuie. important este ca aceste masini sa se fabrice la noi. taxele tot la noi.. stiti cati oameni depind de Dacia? foarte multe guri asteapta de mancare de la Dacia.. si daca masina se vinde bine, totul este ok pentru mine..Dacia nu este o firma cu pretentii . daca mergi undeva si spui : Dacia este foarte probabil sa spuna :WHO? , ia sa spui NISSAN ( ca in cazul de fata)
-
Mr. W, joi, 28.05.2009 15:33SA IMPANZIM LUMEA CU DACII HAHAHAHA
Parca e prima data cand au africanii dacii. Ia sa va uitati la filmul Hotel Rwanda sa vedeti cum apar pe acolo ;) bineintels sub sigla reno. Din partea mea sa fie in toata LUMEA HAHAHAHA. Tot la fel de proaste o sa ramana. Si sa nu credeti ca am cine stie ce limuzina ;)
-
crick, joi, 28.05.2009 15:39Precedentul a aparut mai demult
Avand in vedere ca Dacia apartine oficial grupului Renault in care e si Nissan, nu vad de ce nu ar putea vinde orice produs putin stilizat sub alta marca. Exemple sunt gramada in lumeau auto FIat Sedici si Suzuki SX4, masini identice care se vad diferentiat in fucntie de cum e privita marca in fiecare tara. Dar ele sutn absolut identice. Bravo Dacia, important e ca se vinde nu conteaza sub ce nume.
-
jose, joi, 28.05.2009 16:34pick-up de 110 cp?6
nu am stiut ca si noi avem pick-up cu 110 cp.pe dacia.ro am gasit benzinar de 90 cp.
-
Razica, joi, 28.05.2009 17:47pfff
ce poate sa iti ofere o dacie pick up la 14.600 de euro ?
-
NeoGalaxy, joi, 28.05.2009 19:21Dacia
Masina este Dacia care are grila fata modificata. Asta nu inseamna ca este Dacia produsa la Mioveni sau asa ceva. Este pur si simplu un model Dacia, Logan Pick-up sau ce-o fii care este posibil sa fie asamblat in Maroc (parca) si nu are nici o treaba cu fabrica din Mioveni. Evident ca nu conteaza daca este produs sau nu in Romania pentru ca oricum... este produsa nu de Dacia ci de Renault. Dar daca Dacia este vanduta cu alta sigla este posibil ca acea sigla sa fie ceva mai cunoscuta in tarile africane. Oricum... sa fim seriosi.... cate masini credeti ca se vand pe an in Africa? 5000-10000 maxim?
-
io, joi, 28.05.2009 23:07NP200
Nissan NP200 se vinde in Africa de Sud din octombrie 2008 si e asamblat la uzina locala Nissan impreuna cu Renault Sandero. Pentru cine nu stia , In Africa de Sud se circula pe partea cealalta, ca si-n India.
-
GreeN, vineri, 29.05.2009 01:42:))
:)) F.amuzant ,dar o idee geniala :) dpdv al marketing-ului :) Nissan Logan Pick-up :)) Apara si o varianta R ?:))
-
floryny, vineri, 29.05.2009 12:12mai cititi
E o problema de marketing. Dc in Afganistan, sa presupunem, cea mai buna imagine dintre Renault, Nissan si Dacia o are renault-ul, atunci Loganul va intra pe piata sub sigla renault pentru ca desi este aceeasi masina si are acelasi pret s-ar vinde mai putine sub sigla dacia datorita imaginii. oricum profitul este la comun, ramane doar sa vanda cat mai mult. Asa ca mai cititi si voi, si mai ales, ganditi ca nu aveti pepeni in loc de cap.
-
florin, duminică, 31.05.2009 21:48dacia tot dacie
poate sa-i puna ce emblema iar pune dacia tot dacie ramane sau in paranteza sa nu jignesc pe unii renault o panarama de masina .Mai bun e un trabant decat sa merg cu dacia.
-
mihai, luni, 01.06.2009 11:42profitul nu se imparte ?
Renault nu are doar 51% din actiuni ? parca asa se discuta initial, luminati-ma ca nu mai stiu scuze daca e offtopic
-
mircea, luni, 01.06.2009 11:46@mihai
Renault are 98% din actiunile Automobile Dacia.
-
mihai, luni, 01.06.2009 17:04Dacia
Multumesc pt raspuns, as fi preferat totusi sa nu fi vandut in totaliatate actiunile grupului Renault.............singurul lucru romanesc ramanand forta de munca, si numele de Dacia, sa speram ca intr-o buna zi nu va deveni Renault, si nu ma refer la tehnologie ci la faptul ca este placut sa existe si un producator autohton cu renume international........toate bune
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
dar banii care sunt scosi din vanzari ajung la Dacia sau Nissan