Dacia sponsorizeaza echipa Udinese pana in 2011
Producatorul roman de automobile Dacia si-a prelungit contractul de sponsorizare cu echipa italiana de Serie A Udinese pentru urmatoarele doua sezoane.
Dacia va continua sa fie sponsorul oficial al echipei de fotbal Udinese, care evolueaza in Serie A, prima divizie italiana. Contractul de sponsorizare a fost semnat pentru urmatoarele doua sezoane, iar jucatorii Udinese vor purta sigla Dacia alaturi de numele marcii romanesti pe partea din fata a tricourilor de joc. Sigla Dacia este, astfel, cel mai mare logo al unui sponsor de pe tricoul jucatorilor Udinese.
Producatorul roman de automobile va reusi sa isi promoveze modelele mult mai usor gratiei contractului pe care l-a semnat cu echipa Udinese. Desi acestia este considerata o echipa din provincie, Udinese s-a clasat pe locul sapte in campionatul italian si a reusit anul trecut sa ajunga in sferturile de finala ale defunctei Cupe UEFA.
Via | Quattroruote
-
mircea, miercuri, 22.07.2009 21:03@Etienne
Irelevant. Este o actiune a biroului italian Dacia, insa atat timp cat pe tricouri apare Dacia, si nu numele dealerului sau a biroului, consideram ca asocierea de imagine se face cu marca.
-
Vlad, joi, 23.07.2009 10:43Sustinere
Suntem o tara de cacao cu oameni de ... Cum D-zeu sa sustii o echipa dintr-o alta tara. Asta da dovada de sustinerea tarii, economie, moralitate etc tot ce tine de Romania. Sa va dea D-zeu clienti pe masura marcii......
-
Paul, joi, 23.07.2009 10:50@Vlad
Pe principiul "noi, iobagimea, vorbim, da' nu gandim". In primul rand, Dacia sustine echipa nationala de fotbal si asta e o dovada suficienta ca nu-i doare undeva de tara. In al doilea rand, o sponsorizare este de fapt un contract de marketing prin care respectiva echipa face reclama la produs, iar producatorul plateste. Atat si nimic mai mult. Nu e caritate, nu e pomana, nu e sustinere, e marketing platit. Avand in vedere ca italienii inca nu gusta atat de mult marca, e si normal ca o sanatoasa parte din banii de publicitate sa mearga pe-acolo, nu? Dar, asa e, cand singura ta sursa de hrana sunt covrigii din colt, chipsurile, saorma si pizza, toate stropite cu o portie mustind a sanatate de coca-cola, incepi sa scuipi lozinci ultra-nationaliste de coltul blocului, fara a avea absolut nici o cunostinta in domeniu. Ca deh, noi ne pricepem la toate, stim noi cu ce se mananca, nu?
-
Vlad, joi, 23.07.2009 11:09Inc-odata sustinere
Cum zici tu dl. Paul! Lucrezi cumva la Dacia si nu ne-am prins? Bine ca e unii destepti pe lumea asta care se pricep la toate...mai ales la marketing. D-aia nu ajungem dreacu nicaieri, din cauza unor gandiri gen mai sus mentionate....Alte tari nu stiu cum sa-si sustina economia, industria etc consumand numai produse fabricate in tara lor...iar noi, ce ...., lasa-ma ca la cati bani au romanii sa dam si la sarmanii aia de italieni ca nu mai au ce mananca, mai ales pe criza asta. Shaorma si ce altceva ai mai scris tu, sunt 'sustinute' tot din cauza oamenilor ca tine asa ca....lasa-ne cu prezicerile tale de profet supracivilizat
-
Alt Vlad, joi, 23.07.2009 11:25@ Vlad
Romania nu mai reprezinta pentru Dacia cea mai importanta piata de desfacere , Germania depasind Romania la acest capitol . Foarte curand Franta si Italia vor fi piete in care Dacia va vinde mai multe masini decat in Romania . Prin urmare pe aceste piete Dacia trebuie sa aibe o campanie constanta de promovare iar cea din Italia cu formatia Udinesse care a fost la un pas sa se califice in semifinalele cupei UEFA a fost una reusita cu un foarte bun raport pret/rezultate .Mercedes care este Mercedes si nu mai are nevoie de prezentare cheltuie anual 300 milioane euro pentru asi promova produsele . Noi romanii trebuie sa ne obisnuim ca Dacia este un brand european care trebuie sa-si promoveze produsele la nivel local pe cele mai importante piete ale sale din Europa .
-
Paul, joi, 23.07.2009 11:30
Inutil, neargumentat, ofuscat. Nici nu ma asteptam la un altfel de raspuns. Q.E.D. Cu alte cuvinte, dupa parerea ta, Dacia ar trebui sa cheltuiasca bani pe brand awareness in Romania? Acolo unde toata lumea o stie de 40 de ani?? Pai, mai domnule, cu tine la carma Dacia ar da faliment in secunda doi. Nici nu-i de mirare ca e tara in halul asta, cu oameni atat de limitati in gandire. In alta ordinde de idei, ai grija sa nu uiti sosul de usturoi si ketchup-ul picant. Pofta mare!
-
Carnivores, joi, 23.07.2009 12:09
Cred ca la aia le va fii rusine sa scoata capu pe fereastra cand vad ca au pe tricou numele de DACIA! HAHAHAH! RUSINICA
Citeste si
-
GENERAL | joi, 28 iuniePikes Peak: Ediţia 2012 a fost anulată din cauza incendiilor din ColoradoEdiţia din acest an a etapei de viteză în coastă de la Pikes Peak a fost anulată, anunţă organizatorii evenimentului. În 2012, Pikes Peak aniversa 90 de ediţii şi asfaltarea integrală a traseului. Citeste tot
-
GENERAL | miercuri, 27 iuniePrinţul Albert de Monaco vinde la licitaţie 38 de automobile clasice din colecţia tatălui săuPrinţiul Rainer III de Monaco a strâns de-a lungul anilor o colecţie impresionantă de automobile clasice. Însă fiul său, Albert are o altă viziune şi a decis să vândă 38 de exemplare la o licitaţie ce va avea loc pe 26 iulie. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieStudiu: Toyota este cel mai ”verde” brand din lumeÎn topul celor mai ”verzi” 100 de companii din lume, Toyota a reuşit să ocupe prima poziţie. Alte trei branduri auto reuşesc să pătrundă în Top 10. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieNissan Leaf va alerga la Goodwood în marşarierNissan a anunţat că va alerga la Festivalul Vitezei de la Goodwood cu un Leaf care va parcurge traseul de 1.86 kilometri în marşarier. Citeste tot
-
GENERAL | marţi, 26 iunieBulgaria ridică limita de viteză pe autostrăzile moderne de la 130 la 140 km/hBulgaria devine ţara europeană cu cele mai mari limite de viteză după Germania şi Polonia. Vecinii noştri pot circula cu până la 140 de kilometri pe oră pe porţiunile modernizate ale autostrăzilor. Citeste tot
In perioada nefasta pentru Dacia, de acum cateva luni, un oficial al marcii (cred ca dl. Stroe) declara ca un dealer local sponsorizeaza Udinese. Spunea ca nu e vorba de o sponsorizare a uzinei Dacia. Citind articolul vostru care e adevarul pana la urma?