Director BMW UK: Urmează cea mai grea iarnă pentru producătorii de automobile

Publicat marţi, 22.11.2011 16:04 de Sebastian Toma

Tim Abbott, managing director al diviziei BMW din Regatul Unit, a declarat că iarna anului 2011 va fi cel mai dificil sezon rece pentru vânzătorii de automobile.

Industria auto va suferi o perioadă grea de şase luni în care vânzările vor fi în scădere, anunţă Tim Abbott, managing director la BMW Marea Britanie. În ciuda faptului că BMW va încheia anul 2011 cu vânzări bune şi cu o marjă de profit "sănătoasă", Abbott are o previziune sumbră pentru iarna 2011-2012. Fostul şef al departamentului de vânzări BMW din Marea Britanie spune că doar vânzările de flote vor mai mişca piaţa în decursul iernii, în timp ce clienţii persoane fizice vor fi mai rezervaţi.

"Credeam cu toţii că anul 2011 va fi greu la început şi va marca o redresare în a doua parte. De fapt, s-a întâmplat exact opusul – prima jumătate a anului a fost puternică, dar vânzările sunt acum în scădere. Nu am nicio îndoială că situaţia se va înăutăţi în viitor. Abia în 2013 estimez că se va îmbunătăţi situaţia din piaţa auto. Anul 2012 va fi extrem de greu pentru toţi comercianţii de automobile.", a declarat Tim Abbott pentru Cardealermagazine.

Olimpiada din 2012 este văzută ca un eveniment care va mări vânzările după o perioadă "moartă" de şase luni. În ciuda veştilor îngrijorătoare pentru toţi constructorii, Tim Abbott consideră că marca BMW va fi apărată de furtună şi că nu va pierde din dealeri în decursul următoarelor şase luni. Noile Seria 1 F20 şi Seria 3 F30 sunt aşteptate să ţină vânzările la nivelul de plutire în următoarele săptămâni, dar şi actualul Seria 5 este aşteptat să se vândă la fel de bine ca până acum. Situaţia va fi la fel de bună şi pentru celelalte mărci premium, care înregistrează în continuare vânzări bune în raport cu ceilalţi jucători de pe piaţă.

Între timp, BMW îşi propune să reducă ponderea maşinilor sale produse în Germania pe termen mediu. Nemţii vor ca cel puţin 50% din producţie să se facă în afara ţării mamă. BMW speră să vândă două milioane de maşini pe an până în 2020, o cifră tangibilă având în vedere că în 2010 a vândut 1.46 milioane de unităţi, iar anul acesta se aşteaptă la 1.6 milioane.

Via | Cardealermagazine

  • paul, miercuri, 23.11.2011 10:19
    super

    sa cumpere masini numa saracii din cele ieftine si voi sa fiti loviti direct in freza de vanzarile slabe, ca sa ramana numa modelele de masini la un pret corect