Electricul BMW iX1 primește o nouă versiune de bază: 475 km autonomie
BMW anunță o nouă versiune entry-level pentru electricul iX1. Denumită iX1 eDrive20, aceasta pornește în Germania de la 47.900 de euro.
SUV-ul cu zero emisii BMW iX1 poate fi comandat într-o nouă versiune entry-level, poziționată sub actuala iX1 xDrive30. Numele său este iX1 eDrive20, ceea ce înseamnă, înainte de toate, că vine într-o configurație cu roți motrice față.
Noul BMW iX1 eDrive20 este echipat cu un singur motor electric, care dezvoltă 204 CP și 247 Nm. În acest caz, suta de kilometri pe oră este atinsă în 8.6 secunde, iar viteza de top este limitată electronic la 170 km/h.
Bateria cu o capacitate de 64.7 kWh promite o autonomie de până la 475 de kilometri. Încărcarea AC la 11 kW este standard, iar cea la 22 kW este opțională. Dacă bifezi această dotare, acumulatorul se încarcă în 3,45 ore.
La o stație rapidă, de până la 130 kW, repriza 10 - 80% durează 29 de minute.
Echiparea standard include, printre altele, ansamblul curbat BMW Curved Display, sistemul multimedia iDrive de generația a 9-a, navigație inclusă, sistem de climatizare automată pe două zone și Parking Assistant cu Reversing Assist Camera.
BMW iX1 eDrive20 va fi asamblat începând cu luna noiembrie 2023. În Germania pornește de la 47.900 de euro, cu TVA inclus.
via BMW
Ca preț și performanțe de putere și autonomie este asemănăoare cu Tesla Y. Ca accelerație și viteză maximă este inferioară. Ca design exterior nu rupe gura târgului. Mi se pare corect faptul că nu au renunțat la butoane.