Ferrari oferă şapte ani de asistenţă inclusă în preţul de achiziţie
Ferrari a anunţat că va oferi clienţilor săi europeni, începând cu luna martie, un program de asistenţă cu o durată de şapte ani, inclus în preţul de achiziţie.
S-a spus în nenumărate rânduri că mulţi îşi permit un supercar, dar puţini sunt capabili să îl întreţină. Costurile de exploatare ating cifre exorbitante, care pot speria eventualii clienţi cu dare de mână. Ferrari<">Ferrari încearcă astfel să-şi încurajeze clienţii să parcurgă mai mulţi kilometri şi să vadă în supercarurile sale maşini obişnuite.
Asistenţa va fi inclusă în preţul de achiziţie şi va fi disponibilă pentru modelele California, 458 Italia şi noul FF. Forza Rossa, importatorul oficial al mărcii în România, anunţase încă din luna martie oferta, care acoperea însă, în acel moment, doar noul FF. Validitatea pachetului acoperă întreaga Europă şi poate fi transferată şi proprietarilor ulteriori. Condiţia de bază este aceea de a efectua operaţiunile de întreţinere doar în service-urile autorizate de Ferrari<">autoblog
daca s-a rezolvat asta, imi cumpar unu'. Da' inainte trec pe la Bugatti, poate fac ei o contraoferta si imi iau un Veyron.