Ferrari vrea sa reduca lista de asteptare
Constructorul italian intentioneaza sa creasca productia pentru a face fata cererii de pe piata spaniola si chineza.
Brand-ul Ferrari este asociat cu dorinta si exclusivitate, o combinatie care face ca majoritatea clientilor sa astepte pana la 18 luni livrarea modelului. Executivii de la Maranello cunosc aceasta problema si au crescut productia cu aproape 5% pentru a reduce lista de asteptare, in special pentru tari cu potential precum Spania si China.
Ferrari se va axa pe acoperirea cererilor din Spania si China, fara sa afecteze stocul destinat altor piete importante cum ar fi Japonia. Andrea Bozzoli, director comercial si de marketing al brand-ului italian, a declarat ca "piata spaniola va fi foarte importanta pentru viitorul Ferrari. Piata europeana este cea in care Ferrari va investi cel mai mult in anii care urmeaza".
In prezent Statele Unite ramane cea mai mare piata pentru Ferrari, urmata de Germania, Marea Britanie, Italia, Japonia, Elvetia si Franta. Anul trecut vanzarile Calutului Cabrat au totalizat 5.671 de exemplare, cea mai mare crestere fiind inregistrata in regiunea Asia-Pacific.
Pe viitor Ferrari intentioneaza sa mentina trendul ascendent al vanzarilor pe pietele deja consacrate dar sa si promoveze produsele sale pe piete adiacente. Pentru China, Ferrari va construi un nou centru tehnologic dotat cu o scoala de soferi profesionisti pentru noii clienti.