Fiat Bravo My Life, în România de la 14.790 euro

Publicat vineri, 10.06.2011 12:46 de Sebastian Toma

Versiunea My Life a lui Fiat Bravo este disponibilă şi în România. Preţul de pornire este de 14.790 de euro cu TVA inclus, dar clienţii din luna iunie primesc o reducere de 800 de euro.

Importatorul Fiat în România a anunţat preţurile noii versiuni entry-level în gama Bravo. Aceasta se numeşte MyLife şi pleacă de la 14.790 de euro cu TVA inclus pentru motorizarea de 1.4 litri şi 90 CP. Motorizarea 1.4 T-Jet de 120 CP pleacă de la 16.490 de euro cu TVA inclus, în timp ce 1.4 Multi Air de 140 CP

porneşte de la 17.290 de euro cu TVA inclus. Există şi o motorizare diesel în gamă, un 1.6 Multijet de 120 CP, care pleacă del a 18.090 euro cu TVA inclus. Motorul respectiv este oferit şi în compani unei transmisii Selespeed cu şase trepte, al cărui preţ de pornire este de 18.790 de euro cu Tva inclus.

Nivelul de echipare My Life include un kit estetic special, jante din aliaj de 16 inch, patru airbag-uri, ESP cu Hill Holder şi sistem antiincendiu/antifurt Fiat Code. În standard, Fiat Bravo My Life este echipat cu aer condiţionat, radioCD + MP3, proiectoare de ceaţă adaptive, cruise control, sistem Blue&Me, comenzi pe volan, volan reglabil pe înălţime şi adâncime, volan şi schimbător de viteze în piele, geamuri electrice faţă, oglinzi electrice şi încălzite, închidere centralizată cu telecomandă, servodirecţie, tripcomputer, geamuri atermice şi altele.

În perioada 09-30 iunie 2011, modelul Fiat Bravo în versiunea My Life este oferit la un preţ promoţional, reducerea aplicată fiind de 800 de euro cu TVA inclus pentru toate motorizările. Aşadar, cea mai ieftină versiune Fiat Bravo My Life pleacă de la 13.990 de euro cu TVA inclus în perioada menţionată mai sus.

Via | Fiat

  • Viata scurta pentru o compacta, vineri, 10.06.2011 13:49
    Fara succes..pa si pusi

    In 2013 Fiat Bravo va dispare de pe piata.

  • ionut, vineri, 10.06.2011 13:54
    Fix It Again Tony (FIAT)

    O masina fara imagine la fel de scumpa ca un VW. Nu cred ca o sa aiba mare succes la preturile astea, mai ales ca exista oferte asemanatoare de la Opel Astra, Peugeot, renault sau VW.

  • Cristi, vineri, 10.06.2011 14:15
    scump!

    motorul e mult prea modest la banii si clasa asta...

  • Bravo, vineri, 10.06.2011 16:25
    De ce atata WV?

    Vreunul dintre voi a mers macar vreodata cu un Bravo? Eu am versiunea 1.4 T-Jet 120 CP Emotion de 2 ani si sunt extrem de multumit. Un prieten cu Golf 6 TSI cumparat in aceeasi perioada are mai multe probleme, minore ce-i drept, dar extrem de neplacute mai ales ca am platit peste 20000 EUR. Eu am dat 14800 EUR daca tin bine minte acum 2 ani si mi se pare ca ar fi putut sa vina si acum cu o oferta mai buna, un 14000 pentru T-Jet.

  • Cosmin, vineri, 10.06.2011 18:28
    Vulpea

    De acord cu antevorbitorul meu. Si eu am Bravo Emotion T-Jet de 120 CP, luat in septembrie 2009, MY2008, cu care tocmai am trecut de 20100 km. Este o masina mai mult decat decenta pentru banii pe care ii dai pe ea, iar ca aspect exterior cel putin, dupa gusturile mele, a fost imbatabila pana la ultimile generatii de Astra sau C4. In plus, m-a costat nu 14800 ca pe colegu, ci 13200, deci 1230 prin programul rabla. Asadar, comaparatiile sunt inutile, niciun concurent nu oferea si nu ofera o masina similara ca dotari si performante sub 15000 E. La fel, sunt foarte multumit de motor, de tren de rulare, frane, cutie de viteze. Finisaj interior peste Golf V ca materiale, super ok. Mici imperfectiuni in timp de la gropile mioritice, dar tolerabil.

  • Anonim, vineri, 10.06.2011 22:31

    Vezi ca a aparut de multisor Golf 6 care are finisaje de bate la fund Fiat-ul.

  • cosmin, sâmbătă, 11.06.2011 12:00

    tare asta cu finisajele peste g5! nu mai zic de faptul ca "a fost imbatabila pana la ultimile generatii de Astra sau C4" pai c4 a aparut cu mult inaintea bravo...prefer sa dau 18 mii pe un g6 decat sa platesc 15 mii pe o masina cu cele mai ieftine plastice din clasa pe bord samd

  • Fulger, luni, 13.06.2011 14:39
    dincolo e mai ieftin

    Scump bre. Trebuie sa ai o imagine de marca mult mai bine conturata ca sa te aventurezi cu o compacta la altitudinile astea de preturi.