Fiat confirmă: "Nu vindem Alfa Romeo"

Publicat vineri, 27.08.2010 10:16 de Mircea Meșter

Şeful Grupului Fiat a reiterat ideea conform căreia Alfa Romeo nu este de vânzare, în ciuda interesului tot mai ridicat al celor de la Volkswagen pentru brandul italian.

Sergio Marchionne, preşedintele Fiat Group, a confirmat într-o conferinţă de presă care a avut loc ieri că Alfa Romeo nu este de vânzare, brandul milanez urmând să rămână în continuare în portofoliul grupului italian. Informaţiile care circulă în presa internaţională în ultimele săptămâni arată că şefii Volkswagen

ar fi interesaţi de achiziţia mărcii sportive italiene.

"Am spus că nu voi vinde Alfa Romeo", a fost răspunsul clar şi răspicat pe care Marchionne l-a dat ziariştilor prezenţi la conferinţa de presă în care boss-ul italienilor prezenta ţintele financiare ale Grupului Fiat pentru următoarea perioadă. "Nu există nicio discuţie cu Volkswagen în acest sens şi nu au existat discuţii niciodată", a adăugat oficialul italian.

În altă ordine de idei, Sergio Marchionne a declarat că situaţia Grupului este una bună şi că, la sfârşitul celui de-al treilea trimestru al anului, ar putea să-şi ridice prognozele pentru 2010. "Oricum, privim anul 2010 ca pe unul de tranziţie pentru relansarea creşterii", a spus şeful italienilor.

via | Automotive News (înreg.)

  • andrei, vineri, 27.08.2010 11:56
    Alfa Romeo

    foarte bine fac. Alfa e la locul potrivit

  • adi, vineri, 27.08.2010 12:12
    nu este de vanzare

    dar va fi cand vw va incepe negocierile. ei inca spera la o revenire dar se stie ca de ceva vreme alfa nu vinde pe cat ar vrea fiat. vom vedea. poate cu vw va redeveni ce a fost mai ales ca acum giugiaro este al vw designul nu va fi o problema.

  • george, vineri, 27.08.2010 12:18
    NU VINDEM ALFA, O DAM DEGEABA

    Peste vreo doi ani cand se va fi umplut de datorii si se vor fi epuizat banii de la guvernul bolsevic...

  • Taticul Marchionne, vineri, 27.08.2010 12:43
    "Am spus că nu voi vinde Alfa Romeo"

    Care era ma ala pe aici pe forum care il dadea mare pe Montezemolo? In alta ordine de idei, niciun zvon nu se confirma pana nu e infirmat de guvern.

  • Eu, vineri, 27.08.2010 13:16

    Mentalitate italiana: Nu o vindem acum cat valoreaza destul de mult, o vindem peste 2 ani cand nu va mai valora nimic.... Ce rost are sa o vanda catre Vw cand pot sa o vanda la chinezi pe 2 lei. Toate cluburile Alfa Romeo isi doresc ca Afla sa treaca la VW, pentru ca deja Alfa fabricata in USA pe platforme Jeep si Sebring deja e blasfemie.

  • Lucian, vineri, 27.08.2010 14:03
    VW Group reprezinta ultima sansa a marcii Alfa Romeo !

    Va recomand sa cititi opiniile a doi jurnalisti auto italieni cu privire la o eventuala vanzare a marcii Alfa Romeo catre VW Group : http://europe.autonews.com/article/20100824/BLOG12/308249985/1303 si http://andiamodicorse.quattroruote.it/fiat/ancora-alfa-vw-ormai-non-si-parla-d%E2%80%99altro/#comments

  • RTI, vineri, 27.08.2010 14:41
    MAI BINE

    nu cred ca vag este cel care poate reda gloria alfa , pentru simplu motiv ca nu au ,, suflet '' pot cel mult sa faca o masina fara personalitate din adunatura de ,,organe '' pe care o au au deja . Am avut un vw pana recent si nu pot sa spun decat ca nu te impresioneaza cu nimic , poate doar CC si Scirocco

  • @ Eu, vineri, 27.08.2010 14:50

    Cei de la FIAT nu vor sa vanda Alfa Romeo grupului VW pentru ca sunt INGROZITI de previzibilul succes al marcii Alfa Romeo sub patronaj VW Group, succes ce ar accentua si mai mult INCOMPETENTA MANAGERIALA a celor de la FIAT in cei 24 ani de cand detin Alfa Romeo, perioada in care au comis cea mai mare blasfemie posibila si anume modificarea siglei Alfa Romeo prin stergerea numelui Milano ! Alfa Romeo sub patronaj FIAT a reusit uluitoarea performanta de a nu mai produce nimic in orasul cu care practic se confunda, in 2003 incetand productia de masini in legendara uzina din Arese, Milano ( este in conservare ) iar in 2005 a incetat si productia de motoare Alfa Romeo in Milano . De ce se mai tem cei de la FIAT sa vanda Alfa Romeo grupului VW ? Pentru ca Alfa Romeo sub patronaj VW Group va intra in Formula 1 si in maxim 3-4 ani va castiga titlul mondial in detrimentul celor de la Ferrari ! VW Group este deja sponsor al echipei Torro Rosso si are bani suficienti sa angajeze intreaga echipa a lui Adrian Newey, ce va cauta o noua provocare in F1 dupa succesul foarte probabil pe care il va inregistra cu Red Bull . Dar in loc sa vedem toate astea, vom asista cel mai probabil peste 2-3 ani la vanzarea marcii Alfa Romeo catre chinezii de la SAIC sau FAW sau in cel mai fericit caz catre indienii de la TATA ( Ratan Tata este membru in consiliul de administratie FIAT ) .

  • george, vineri, 27.08.2010 15:44
    DOAR DESIGN?

    @ RTI Asta e singurul lucru care te intereseaza la o masina? Mi se pare imatura o asemenea viziune... E, afla ca Volkswagen poate sa rezolve si chestia asta fiindca are cu ce. Da` deh, pasiunea intuneca ratiunea...

  • RTI, vineri, 27.08.2010 16:30
    @george

    nu este vorba numai de design , mai sunt si ale detalii , motorizari ridicole pe bani multi , dotari standard putine si o lista cu multe optionale (contra cost ) , mult laudata calitate vw ( dupa 72 mii km , am schimbat amortizoare , bucsi , bielete , turbina si planetarele , pielea de pe volan a inceput sa se ,,scamoseze'' , climatronicul nu mai functineaza decat la sofer , am schimbat de 4-5 xenoanele , usa stanga spate ramane blocata (si nu este din siguranta de copii ) , este jenant tinand cont ca masina are 3 ani . Da , vw poate sa rezolve aproape tot , dar atunci nu o sa mai fie profitul asa mare si nu cred ca ii intereseaza altceva mai mult decat asta . Fiat a avut un management defectuos fata de alfa , dar mai bine ar fi cumparata de PSA sau Mercedes, pentru ca vw este un grup cu un portofolui de marci si asa prea extins si sincer cred ca vor ajunge in situatia GM (canibalizare , cresterea costurilor , faliment ) Revenind la design , era acum cativa ani un cantec al BUG Mafia despre passaturi tdi....

  • george, vineri, 27.08.2010 16:52
    DE CE NU VORBESTI ROMANESTE?!?

    @ RTI Pana acum spuneai ca VW nu are personalitate. Acum imi dai exemple care tin de fiabilitate si care sunt foarte discutabile. Vorbeam cu un baiat de la BGS care conducea un Passat modelul nou si l-am intrebat diverse despre fiabilitate, din cauza unor povesti din astea precum a ta. Mi-a spus ca au mai multe la fel la firma de care trag ca de cai morti si in afara de consumabile, au foarte putine probleme cu ele. Apropo de Passat, putem sa incercam macar sa nu vorbim ca niste manelisti imbecili ? Sunt destui cretini cu Passat TDI si Volkswagen de toate felurile dar sunt si oameni de toata isparava cu acelasi tip de masina. Sunt o gramada de dobitoci cu BMW, Mercedes si tot felul de alte masini dar si si oameni de bun simt cu acelasi tip de masini. Hai sa lasam prejudecatile de pestera la o parte si sa judecam (daca este cazul) oamenii dupa ceea ce sunt ei si nu dupa masinile pe care le au, bine? PSA si Mercedes n-au ce sa faca cu Alfa iar GM n-a crapat din cauza canibalizarii diverselor marci ale grupului (culmea, diversificarea pare sa fie cheia succesului) ci din cauza managemetului imbecil...Intereseaza-te ca lumea inainte sa spui astfel de lucruri.

  • RTI, vineri, 27.08.2010 17:07
    @ GEORGE

    Referitor la manelisti tdi ,bmw , chestia cu melodia , nu ai inteles nimic.....2) Corect, tine si de conducere dar culmea diversificarea merge dar nu cand ai deja 4 producatori in grup ( skoda ,vw , seat , audi ) care in mare fac cam acelasi lucru pe un segment de pret si inca 4 (lamborghini ,bugatti ,bentley si porsche ) pe segmentul lux , ramane sa te interesezi mai bine de soarta GM ca sa vezi o posibila varianta de viitor pentru VAG . Revenind la fiabilitate ,eu nu am vorbit cu nimeni ti-am povestit ce am patit eu cu vw jetta din 2007 asa ca nu incerca sa imi explici cat despre ,,inteligentii'' de la bgs nu uita ca ei mai mult dorm in parcari sau se tarasc prin oras cu 40 sa ii vada lumea.

  • @ RTI, vineri, 27.08.2010 18:44
    VW Group nu este GM !

    Nu compara VW Group cu GM ! Nu suporta comparatie ! Pana de curand cand Chevrolet a devenit un brand global, GM nu avea nici o marca globala, majoritatea marcilor sale actionand pe piata nord-americana si avand de infruntat o puternica concurenta asiatica ( japoneza si sud-coreeana ) . Majoritatea marcilor VW Group sunt globale si actioneaza ca piesele unui puzzle formand un tot unitar, fiecare marca avand segmentul ei de piata . La fel si in cazul Suzuki ( la Paris se asteapta ca VW Group sa anunte marirea pachetului de actiuni detinut in cadrul Suzuki Motor Corporation la 35 %, ceea ce inseamna potrivit legilor nipone preluatea controlului companiei ), in 2009 din 2.3 milioane masini vandute de Suzuki, 1.8 milioane au fost vandute pe piete in care VW Group a vandut sub 40,000 de unitati . Daca se vor confirma si zvonurile potrivit carora VW Group va cumpara pachetul de control in cadrul Mazda ( 35 % din companie, foarte curand Ford urmand sa vanda si ultimul pachet de 11 % pe care il mai detine in cadrul Mazda ), nici in acest caz vom asista la o concurenta interna, majoritatea vanzarilor Mazda fiind pe piete in care VW Group are o prezenta redusa ( Japonia si Asia de S-E ) . Daca VW Group va cumpara Alfa Romeo, marca italiana va redeveni un constructor preponderent de masini cu tractiune spate asa cum era pana la preluarea FIAT din 1986, singurele masini Alfa Romeo cu tractiune fata urmand a fi modelele de clasa mica si compacta . VW Group este constient ca poate castiga bani foarte multi de pe uma Alfa Romeo doar daca majoritatea masinilor produse vor costa peste 35,000 - 40,000 euro ( sedanuri cu tractiune spate, coupe-uri, cabriolete si roadstere ), comparatia cu SEAT fiind ridicola, Alfa Romeo urmand a concura cu BMW si nu a inlocui marca SEAT, ce va continua sa ramana in cadrul VW Group pentru a concura marci ca FIAT, Hyundai sau KIA .

  • mel, vineri, 27.08.2010 18:51

    ok! rti nu minte si eu il cred! chiar dc nu minte este regula o stricta! doar alfele se pastreaza ca noi dupa sute de mii de km! am zis!

  • george, vineri, 27.08.2010 21:04
    PAFARIST SI HABARNIST

    @ RTI Versurile melodiei...de-a dreptul imbecile... Parerile tale despre structura grupului VAG...2 lei vechi valoreaza...Cu structura asta "extrem de proasta", VAG a devenit #1 mondial si a produs un vagon de bani in plina criza. BGS e un singur exemplu. Mai sunt si altele. Multe. Uita-te la masinile de firma care circula prin rumanica si sa vezi ce marci sunt. Este posibil ca tu sa fi avut ghinion cu masina aia. Asa cum este foarte posibil sa o fi folosit / intretinut prost. La cum stiu unii sa mearga cu masina, eu as merge pe varianta 2...

  • RTI, vineri, 27.08.2010 22:24
    @mel

    Ai vrut sa fi ironic ? istetule nu stiu cum se poarta o alfa dupa sute de mii de km ,dar vw se poarta JALNIC dupa cateva ZECI . Am observat la sustinatorii vag un spirit de haita , ca sa suplineasca inteligenta banuiesc , regretabil pentru ca pun intr-o lumina nefavorabila pe cei mai multi ... ( un baiat care a vrut sa argumenteze ceva despre vag si sa spuna de bine , a fost seris apostrofat de astfel de ,, inteligenti'' ce apreciaza vw ) .Aici nu era vorba cat de bun este vw ( care fac masini bunicele ,dar atat ) era despre altceva , iar daca cineva se oboseste sa dea o replica macar sa argumenteze daca nu are bunul simt sa se inscrie

  • @ RTI, vineri, 27.08.2010 23:15

    Tu vorbesti de inteligenta cand afirmi ca exista concurenta interna intre Bugatti, Bentley, Lamborghini si Porsche ? Bugatti iese din start din discutie, ajungem la Bentley . Cum poti sa compari un coupe Bentley de peste 2.5 tone cu vreun model Porsche sau Lamborghini ? Iar Porsche si Lamborghini vizeaza segmente de piata diferite, cine isi cumpara un Porsche, din start isi doreste marca Porsche pentreu ca atat din punct de vedere al designului cat si al conceptiei, masinile sport Porsche sunt unice . La final, iti recomand doua link-uri in care vei afla ca majoritatea italienilor ce au comentat pe autoblog.it isi doresc ca Alfa Romeo sa fie cumparata de VW Group : http://www.autoblog.it/post/28794/alfa-romeo-volkswagen-i-tedeschi-vogliono-il-brand-italiano-ma-fiat-non-vende si http://www.autoblog.it/post/28844/alfa-romeo-non-la-vendo-assicura-marchionne

  • meme, sâmbătă, 28.08.2010 00:52

    "bunicele " si nu am inclus motorizarile care au fost implementate initial pe audi engine of the year 1999: 1-liter to 1.4-litre: Volkswagen 1.2-liter TDi 1.8-liter to 2-litre: Volkswagen 1.9-liter 110PS TDi 2001: 1-litre to 1.4-litre: Volkswagen Group 1.4-litre TDi 2003,2004 Above 4-litre: Volkswagen 5-litre V10 TDi (Touareg, Phaeton) 2005 1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo (Golf GTi, Audi A3, A4) 2006 1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger 1.8-litre to 2-litre: Volkswagen 2-litre FSI Turbo 2007 1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger 1.8-litre to 2-litre: Volkswagen/Audi 2-litre Turbo FSI 2008 1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger 1.8-litre to 2-litre: Volkswagen/Audi 2-litre Turbo FSI 2009 1-litre to 1.4-litre: Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger 1.8-litre to 2-litre: Volkswagen/Audi 2-litre Turbo FSI 2010 Volkswagen 1.4-litre TSI Twincharger suflet??? "But there is a problem. If you drive the Giulietta on the raggedy edge, it loses some of that composure. Where Megane RenaultSports or Golf GTIs keep on giving no matter how much they're pushed, the Cloverleaf doesn't become better the quicker you go. The steering bucks around in your hands more and the damping can't keep up with the higher speeds. Go barrelling into a corner in the Alfa too hard and the car gets too nose heavy, with no sensation of the Cloverleaf pivoting around you like the best hot hatches have. The natural chassis balance isn't quite there." http://www.topgear.com/uk/alfa-romeo/giulietta/road-test/cloverleaf-driven "motorizari ridicole pe bani multi ," "at £24,495 it's £385 cheaper than the five-door VW." vrei sa vorbim de articulatii la alfa??? :)) aici rog orice posesor de alfa sa iasa in fata sa ne destainuie cam cat il tine o bieleta samd intrebarea mea este : ca sa suplinesti ura contra acestui grup chiar trebuie sa postezi mereu si sa ne povesteti despre problemele pe care le-ai avut tu cu jetta ta si cat de rahaat sunt masinile lor ??ai scapat vreun articol????? ",dar vw se poarta JALNIC dupa cateva ZECI" masina TA se comporta jalnic iar optiunile a milioane de europeni s-au format pe baza realitatii de zi cu zi ! @george de cocalari imbecili cu alfe nu ducem lipsa...trebuie doar sa ne aducem aminte de ratatul care a intrat baut pe ciurcuitul de la caransebes

  • MEME, sâmbătă, 28.08.2010 01:04

    SI INCA UN LINK http://www.topgear.com/UK/alfa-romeo/giulietta/road-test/1.4-tb-170-hp GIULIETTA , LEGAT DE SUFLET : Unfortunately, such dynamic loveliness does draw attention to the Giulietta's surprisingly soulless engine. We're driving the 167bhp version of Alfa's 1.4-litre four-pot petrol engine, which features Fiat's clever new ‘MultiAir' variable-valve tech In noise and character, it's soulless: a modern Euro-spec turbo four-pot, all gentle turbo whirr overlaid with a dull drone at high revs. It doesn't fizz round the rev gauge with intent. In the A3 or Golf, we would regard this as a fine engine. But in an Alfa - a brand that should sweat, bleed and occasionally urinate petrol - it doesn't quite fit. It wouldn't take much to inject a bit of soul, a hint of exhaust crackle would do it, but for now you'd be better off with the bigger diesel. PLASTICE DE PE FIAT Same story in the cabin. Nice, but not irresistible. There are flashes of loveliness in here. The row of ‘horseshoe' switches below the central control panel are soft-touch and beautifully damped, the vents on the centre console slimline and classy, and the leather looks like it would taste of finest Argentinian fillet if you licked it. Just a few more flashes of originality would have raised the Giuletta's interior to proper ‘need one now' levels, but too much of it is over-familiar: the steering wheel switches are straight off a Fiat Punto, the plasticky glove-box door seems to have been nicked from a Doblo van. Of course, all premium manufacturers indulge in a degree of parts snatching from their cheaper cousins, but it all depends on where you hide 'em: the Giulietta's borrowed bits remain too exposed.

  • rolf, sâmbătă, 28.08.2010 10:33
    "Drogul VW"

    Sunt unii atat de patimasi in a sustine VAG de ai impresia ca sunt actionari la acel grup. Sunt convins ca daca cei cu sediul in Wolfsburg ar citi comentariile voastre ar concedia toata divizia de marketing si ar angaja "infocatii" sustinatori de pe la noi. Binenteles ei ar face voluntariat, ca doar este o mare onoare sa porti emblema "VAG" in frunte si la suflet.

  • RTI, sâmbătă, 28.08.2010 10:37
    brain wash

    astept sa faceti rost de bani si sa cumparati un vw , apoi mai vorbim ca asa nu este greu sa i-ti dai cu parerea daca nici permis nu ai . @rti - porsche , lamborghini si bugatti cu bentley , concureaza pe segmentul lux , nu era o comparatie strict pe modele @ meme - poti sa faci tu un drive test in loc sa imi dai citate , pentru ca stii la fel de bine ca putem gasi la fel de multe impotriva a ce susti tu - dar premiile pentru faimosul 1,9 tdi 90-105 cp unde este ??? sau 1,6 mpi 106 cp motorizari de acum 10 de ani ce au fost pe vw pana in 2009 , , nu imi vorbi de forumuri pentru ca iti arat cum ,,milioane''de clienti vag se plang de calitaea vw , spre deosebire de tine eu chiar am avut un vw , nu tanjesc dupa unul, si stiu despre ce este vorba @ george - daca nu ai avea probleme oftalmologice ai observa ca nu vw predomina ca masina de firma ( nu ti-a prea iesit ex, cu bgs-ul nu :) ) inca mai confundam calitatea masinilor cu profitul vag , este penibil dar deh ,,expertii'' . @AUTOMARKET - ORGANIZATI DOMNE O INTALNIRE CU USERI , ESTE ASA DE GREU? - ca asa din spatele monitorului toti suntem experti si foarte tupeisti

  • meme, sâmbătă, 28.08.2010 12:26

    vw are motoare de acum 10 ani alfa are modele de acum 10 ani (147) nu iti vorbesc de forumuri iti vorbesc de nr1 in vanzari in europa si nu de un producator care dc vinde 100k e fericit! Vrea sa imi arati cum milioane se plang de calitatea vw! Organizati frate o intalnire sa ne dovedeasca rti cat e el de bazat live!

  • RTI, sâmbătă, 28.08.2010 13:39
    @meme

    daca ai merge intr-un service oarecare nu ai mai comenta ca sa te afli in treaba. ai avut vw? ai mers cu unul (macar 2-3000km ) daca raspunsul este nu taci din gura si comenteaza despre ce cunosti. Am avut vw si nu am fost incantat de masina , am mers cu alfa 166 si am ramas impresionat si nu numai de design , vorbesc de motor (3,2 l-superb cum trage ) de interior (sa vezi acolo materiale de calitate - la vw le gasesti pe phaeton ) , tinuta de drum , etc PS. imi cer scuze vw are motoare de acum 20 de ani ,mai verifica. ,,bazatule'' - vocabularul te-a tradat , la fel si pseudonimul dupa care te ascunzi

  • @ RTI, sâmbătă, 28.08.2010 14:29
    FIAT nu are nici un reprezentant in TOP 10 vanzari iulie 2010 in Europa

    http://www.automarket.ro/stiri/topul-celor-mai-vandute-modele-in-luna-iulie-golf-polo-si-fiesta-32597.html si http://www.automarket.ro/stiri/grupul-volkswagen-a-depasit-4-milioane-de-unitati-vandute-in-primele-sapte-32552.html In primele 6 luni din 2010 in ITALIA, VW Golf s-a vandut de 2 ori mai bine decat FIAT Bravo ( http://unrae.it/top-10-segmento-17 ) ! In ITALIA ! Asta spune multe despre calitatea masinilor produse de FIAT, pe care nici macar italienii nu le apreciaza .

  • Firestarter, sâmbătă, 28.08.2010 14:38

    Atat de multe comentarii si in special venite de la fanii VW. Sa inteleg ca de fapt v-ati dori o Alfa cu tehnologie VW? Pentru care motiv? Exista in continuare cumparatori pentru modelele Alfa iar pe de alta parte, strict subiectiv, imi place la nebuie faptul ca in Romania sunt salutat cu farurile de alti soferi de Alfa iar atunci cand ma opresc intamplator langa unul, descopar numai oameni ok. Nu prea am intalnit insa soferi ale modelelor din grupul VW despre care as spune acelasi lucru. Mai mult de atat, din cauza unui Q7 Alb am fost obligat sa zbor intr-o rapa cu masina. Pentru simplu motiv ca acel Q7 era mai mare ca mine si a considerat firesc sa depaseasca coloana intr-o curba de la Posada. Le doresc numai bine tuturor insa nu vreau sa am de a face cu astfel de oameni. Iar despre Giulietta QV... am condus masina la un drive test in italia cu ocazia Centenarului. Intradevar, este cu cateva zecimi de secunda mai lenta decat nu stiu ce Golf. Cui i pasa? :)) Mi-a placut foarte mult masina si o voi cumpara. Romania nu este un circuit de curse. 147-le meu are 100 CP si imi sunt absolut suficienti pentru cum se circula in Romania. De la Buc la Bv am facut vineri 5 ore. Puteam sa am si motor de 1000 CP ca tot nu ajungeam mai repede. GTV-ul pe care il am are 250 CP iar singurele ocazii cand il pot folosi cu adevarat sunt atunci cand conduc in afara tarii. In alta ordine de idei... repet a nu stiu cata oara. Alfa ramane la FIAT inca foarte multa vreme. Nu este neaparat un lucu bun dar cu siguranta nu VW ar fi fost solutia.

  • @ RTI, sâmbătă, 28.08.2010 18:50

    http://green.autoblog.com/2010/08/27/audi-to-more-than-double-its-lineup-of-clean-diesel-models-in/

  • meme, sâmbătă, 28.08.2010 19:30

    'bazatule' era o ironie adusa invitatiei tale :) nu eu sunt cel care vrea sa vada dc esti 'foarte tupeist' doar in spatele monitorului! Se pp ca am unul dc tot 'ma bag in seama' ; in rest no comment! @firestarter nici eu nu am vrut sa vad cum un 'alfist',posesor de gtv, spulbera oameni nevinovati pe circuitul de la caransebes! Logic ar fi sa nu catalogam o masina dupa posesorul ei! Nu inteleg de ce dl admin mi-a sters ac comment...

  • meme, sâmbătă, 28.08.2010 20:11

    @rti 'bazatule' era o ironie adusa invitatiei tale :) nu eu sunt cel care vrea sa vada dc esti 'foarte tupeist' doar in spatele monitorului! Se pp ca am unul dc tot 'ma bag in seama' ; in rest no comment! @firestarter nici eu nu am vrut sa vad cum un alfist, posesor de gtv, spulbera oameni nevinovati pe circuitul de la caransebes dl admin nu inteleg cu ce va deranjeaza ac comentariu !?!?l-ati sters de 2x ! De ce nu este sters si ultimul comment al lui rti? Sunteti partinitori?

  • @rti, sâmbătă, 28.08.2010 20:21

    'bazatule' era o ironie adusa invitatiei tale :) nu eu sunt cel care vrea sa vada dc esti 'foarte tupeist' doar in spatele monitorului! Se pp ca am unul dc tot 'ma bag in seama' ; in rest no comment! @firestarter nici eu nu am vrut sa vad cum un alfist, posesor de gtv, spulbera oameni nevinovati pe circuitul de la caransebes

  • @ RTI, Firestarter, luni, 30.08.2010 02:33
    piuttosto che far rinascere l’alfa romeo, questo Marchionne preferisce farla fallire…. RIVOGLIAMO L’ALFA A MILANO!!! e solo VAG potrebbe ridarci l’orgoglio di Arese.

    Unul dintre sutele de comentarii postate de italieni pe autoblog.it, in care acestia doresc ca VW Group sa cumpere Alfa Romeo iar Alfa Romeo sa revina in Milano .

  • Rio, luni, 30.08.2010 09:33

    dati-o la VW mah. Sa-si bata aia joc de ea. O sa vedem Alfa Romeo 159 cu motor 1.4 TFSI sau mai stiu eu ce aberatii tehnologice scoase de VW Group. Cat despre partea de design stati voi linistiti ca degeaba l-au luat pe Giugiaro, ca tot bosii de la VAG dicteaza. O sa isi piarda omul talentul cu astia cand o sa il puna sa faca facelifturi pana o sa ii iasa pe gat, asa cum ne-a obisnuit VW de vreo 20 de ani incoa. Sa vedem ce va mai fi insa momentan Alfa sta bine acolo unde este

  • george, luni, 30.08.2010 10:27
    UNU` SI UNU`...WOW

    Ce este uimitor este faptul ca fanaticii Alfa prefera ca marca adorata sa dispara complet decat sa ajunga la "nazisti"...Deci Alfa e mai buna moarta si ingropata? Halal sustinatori mai sunteti... @ rolf Multi dintre "patimasii VAG" de pe-aici nu scriu din adoratie pentru marca. Scriu din dezgust fata de aberatiile si gugumaniile unor baieti (printre care si alfisti) care sunt complet rupti de realitate (ca sa nu spun drogati, terminologie cu care esti, vad, familiarizat) si care se cred foarte destepti. Dupa cum le spuneam fanaticilor unei alte marci "speciale", Alfa are urmatoarea problema: nu stie sa vanda masini (de facut, se pare ca stie sa le faca, ramane de vazut daca e adevarat acest lucru). Din acest motiv, Volkswagen va salva Alfa dat fiind ca ei reusesc "sa vanda pe foarte multi bani niste masini foarte proaste", nu-i asa? @ RTI Ce zici de Vodafone? Iar daca vorbim de alta marca a grupului, e jale... @ Firestarter Astept sa te arunci in prapastie pentru faptul ca exista imbecili care conduc Alfa (mai are rost sa pomenesc si eu cazul de la Caransebes? Baiatul ala inmagazineaza in el cantitati industriale de prostie. Pe langa el, cei mai penali cocalari cu Q7 alb TDI par profesori de filozofie...) In alta ordine de idei, esti prea palangist ca sa decretezi tu ca "nu VW e solutia". Baieti care au habar pe ce lume traiesc (de fapt, stiu chiar foarte bine) afirma ca VW e o foarte buna solutie pentru Alfa (posibil singura)... @ Rio 1.4 TFSI (adica motorul anului) e o aberatie tehnologica? Si 1.4 16V de 78 CP ce este?

  • yoyo, luni, 30.08.2010 11:45

    rti a mers cu o masina care nu se mai produce de ani buni ... thumbs up alfa nu mai are de 3 ani maisna in a clasacea!

  • Firestarter, luni, 30.08.2010 11:55

    Acel terminat cu GTV-ul de la Caransebes este un retardat care trebuie sa infunde puscaria pentru tot restul vietii. Este de altfel si singurul caz in care am vazut implicata o Alfa Romeo. Nu are rost totusi comparatia pentru ca exemplul pe care il dadeam eu il intalnim fiecare dintre noi in fiecare zi in trafic. Nu am nici o problema cu marcile grupului VW cat am cu romanii care de cele mai multe ori se considera zeii soselelor la volanul acestor masini, fara sa mai tina cont de ceilalti participanti la trafic. In general romanii, indiferent de masina pe care o conduc, sunt soferi complet iresponsabili dar imi permit sa afirm ca posesorii modelelor grupului VW reprezinta o majoritate tocmai pentru faptul ca acestea sunt cele mai prezente pe strazile patriei. @george: cred ca ai niste mari probleme legate de educatie daca iti permiti sa faci asemenea afirmatii. Dincolo de asta, a ma invita sa ma arunc in prapastie denota clar un tip de atitudine care la un moment dat s-ar putea sa ingroape pe cineva iar pe tine sa te arunce in spatele gratiilor. Nu te mai juca cu cuvintele fata de persoane care nu te-au ofensat si pe care nu le cunosti. Imi permit sa fac afirmatii referitoare la politicile grupului Fiat pentru faptul ca sunt direct implicat in reprezentarea marcii Alfa Romeo in Romania. Nu reprezint importatorul ci comunitatea posesorilor de Alfa Romeo din Romania. Am la randul meu habar despre ce vorbesc din moment ce de 5 ani organizez evenimentele Alfa Club si particip la cele ale cluburilor din alte tari. Se intampla sa conduc modele noi ale Alfa Romeo inainte ca ele sa existe in Romania pentru presa. @automarket: daca vreti sa mentineti acest site la un standard cat de cat decent si eventual sa castigati cititori din randul celor care chiar sunt cumparatori de automobile noi, va recomand sa renuntati la sectiunea de comentarii sau cel putin sa incercati sa moderati aberatiile care apar pe aici.