Ford extinde parteneriatul cu UEFA Champions League până în 2015

Publicat joi, 08.12.2011 16:11 de Sebastian Toma

Ford a decis să extindă partneriatul cu UEFA Champions League pentru încă trei ani. Constructorul este partener oficial al UCL din 1992.

Ford rămâne sponsorul principal al UEFA Champions League pentru încă trei ani. În Europa, peste 500 de milioane de telespectatori urmăresc meciurile din UEFA Champions League, iar constructorul vrea ca numele său să apară în continuare în faţa acestora şi a peste 420 de milioane de telespectatori din America şi din Africa. Pe lângă aceştia, UEFA Champions League are încă 130 de milioane de telespectatori în Asia (valoare înregistrată în timpul sezonului 2010-2011).

Cei de la Ford sunt partenerii UEFA Champions League de 20 de ani consecutivi şi nu au de gând să renunţe la această sponsorizare prea curând. Oficialii Ford consideră că parteneriatul cu UEFA este foarte importat, după cum a specificat şi Stephen Odell, şeful Ford of Europe: "Noul nostru angajament pe trei ani arată cât de mult ţinem la acest parteneriat. Pentru o companie globală ca a noastră, UEFA Champions League este o platformă ideală pentru a lua legătura cu milioane de oameni cu valori comune."

Parteneriatul dintre Ford şi UEFA Champions League nu vine fără modele speciale, divizia din Germania a mărcii urmând să lanseze o serie de modele speciale, care vor primi denumirea "Champions" şi vor oferi un pachet de dotări şi accesorii speciale. Totodată, cei de la Ford vor livra 200 de vehicule pentru finala UEFA Champions League din Munchen pentru a asigura elementele logistice ale evenimentului.

Via | Carscoop

  • Peter, vineri, 09.12.2011 09:37

    Ford in Champions League si Seat in Europa League. Inseamna ca asocierea asta da roade.

  • flo, vineri, 09.12.2011 14:01
    ford

    Pana acum 2-3 ani si ford romania avea modele champions league edition .... chiar ma intrebam de ce nu mai exista acum ..ca ar putea profita de asocierea asta...