Grupul Volkswagen a depăşit 4 milioane de unităţi vândute în primele şapte luni ale anului
Grupul Volkswagen a reuşit să livreze 4.16 milioane de unităţi la nivel global în primele şapte luni ale acestui an. Această performanţă a reprezentat o premieră istorică la nivelul concernului german.
Pentru prima dată în istoria concernului, Grupul Volkswagen a vândut peste patru milioane de vehicule în perioada ianuarie-iulie a unui an. Mai precis, nemţii au livrat 4.16 milioane de unităţi în primele şapte luni ale acestui an. Principala piaţă responsabilă de aceste creşteri este cea din China, unde livrările au crescut cu 42.2% în primele şapte luni ale anului, iar cea mai mare creştere a fost realizată în India, deşi numărul de unităţi vândute nu a fost impresionant.
Practic, livrările Grupului Volkswagen în India au crescut cu 121%, dar numărul total de unităţi livrate a fost de 21.300. În Europa, cei de la Grupul VAG au livrat un total de două milioane de unităţi clienţilor săi, realizând o creştere de 2.2% în timp ce piaţa auto din Europa a scăzut cu 1.8%. Cei de la Volkswagen au reuşit să sfideze criza şi toate problemele legate de vânzări printr-o politică destul de agresivă, iar această evoluţie pare să îi ducă mult mai aproape de ţelul lor, acela de a vinde 10 milioane de unităţi pe an la nivel de grup până în 2018.
"În decursul următoarelor luni, vom continua să creştem şi vom obţine rezultate mai bune decât competitorii noştri. Va fi totuşi o provocare să realizăm acest lucru, dat fiind faptul că avem în faţă o situaţie dificilă din punct de vedere economic. Odată ce probramul premium s-a încheiat, avem în faţă o piaţă auto globală care este aşteptată să scadă în cea de-a doua jumătate a anului", a declarat Christian Klingler, membrul al comisiei de management responsabilă pentru vânzările Grupului Volkswagen.
Aproape toate mărcile concernului Volkswagen au înregistrat creşteri ale vânzărilor în primele şapte luni ale acestui an. Marca Volkswagen a depăşit 2.62 milioane de unităţi în primele şapte luni, înregistrând o creştere de 14%, în timp ce Audi a livrat 646.300 de vehicule, o creştere de 17.4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Skoda a obţinut o creştere de 13.4%, în timp ce Seat a marcat o creştere de 2.3%. Pieţele din China şi Statele Unite ale Americii au înregistrat cele mai mari creşteri în materie de vânzări pentru concernul german, livrările crescând cu 62.5% în China şi cu 27.1% în SUA.
Via | Autoblog.fr
daca o depaseste pe Toyota?