Hyundai Elantra, în România de la 14.450 de euro cu TVA inclus

Publicat joi, 21.07.2011 13:38 de Sebastian Toma

Cea de-a cincea generaţie a lui Elantra a debutat pe piaţa din România. Modelul porneşte de la 14.450 de euro cu TVA inclus şi este oferit doar în compania unei motorizări 1.6 MPi de 132 CP.

Noul Hyundai Elantra a debutat în ţara noastră. Modelul este deja la a cincea generaţie şi reuneşte limbajul de design fluidic sculpture cu siguranţă înaltă şi motoare eficiente. Preţul de pornire pe piaţa din ţara noastră este de 14.450 de euro cu TVA inclus. În cazul în care clienţii achiziţionează modelul Elantra cu ajutorul celor trei tichete "Rabla", preţul scade la 11.750 de euro pentru această versiune.

Există şi o versiune de echipare superioară, numită Elantra Highway, care are un preţ de 15.690 de euro cu TVA inclus. Pentru moment, cei de la Hyundai oferă o singură motorizare pentru Elantra, un 1.6 MPi de 132 CP.

Propulsorul Gamma D-CVVT de 1.591 centimetri cubi atinge puterea maximă la 6.300 rpm şi oferă un cuplu motor maxim de 158 Nm la 4.850 rotaţii pe minut. Unitatea este cuplată unei transmisii manuale cu şase trepte, care transmite puterea roţilor din faţă. Consumul mediu al acestei versiuni este de 6.4 litri la sută, iar emisiile de CO2 sunt de 148 de grame per kilometru. Există şi o versiune cu transmisie automată, care consumă 7 litri la sută şi emite 162 de grame de CO2 per kilometru. Transmisia automată cu şase trepte oferită pe Elantra este cea mai uşoară unitate de acest gen din lume şi este prima destinată unui vehicul de pasageri de dimensiuni medii. Aceasta este mai mică, mai uşoară şi mai compactă decât orice altă cutie de viteze automată cu şase trepte oferită astăzi pe piaţă.

"Hyundai Elantra este un model deja consacrat în industria auto. Ajuns la a cincea generaţie, a cucerit în numai câteva luni de la prezentarea sa pe continentul american numeroase titluri şi premii internaţionale, printre care se număraă şi clasarea în «Top 10 cars to look forward to in 2011 » (clasament realizat de CarsDirect.com). Atuurile noului model contribuie la poziţionarea extrem de atractivă în clasa compactă, acesta alăturându-se modelului Hyundai i30 hatchback şi cross wagon şi definitivând astfel oferta Hyundai în segmentul compact," a declarat Dragoş Magdalina, director executiv al Hyundai Auto Romania.

În standard, Hyundai Elantra se mândreşte cu un sistem automat de dezaburire, scaune spate încălzite şi sistem de asistenţă la parcare, toate fiind premiere în clasa compactă. Alături de sistemul VSM (management al stabilităţii), Elantra beneficiază de ESP, ABS şi şase airbag-uri. Elantra beneficiază de programul Five Year Triple Care, care include garanţie integrală pe cinci ani, fără limită de kilometri, alături de cinci ani de asistenţă rutieră şi cinci ani de verificări tehnice periodice gratuite.

Design-ul lui Hyundai Elantra este inspirat de opera "Pasărea în văzduh" a lui Constantin Brâncuşi, spun oficialii constructorului sud-coreean. Modelul oferă o imagine puternică şi încrezătoare, graţie faptului că plafonul are linii pline de caracter, care se întind de la montanţii A, de-a lungul capotei, până la bara din faţă. Pentru a se integra în familia Hyundai, modelul are noua grilă faţă hexagonală a constructorului din Coreea de Sud.

Via | Hyundai

  • Cristi, joi, 21.07.2011 14:41
    Pacat de masina

    Au stricat masina cu acest unic motor cu un cuplu jalnic si care va consuma in Bucuresti 10-12%!

  • Thor, joi, 21.07.2011 14:41
    sa fie calutii cat mai multi pe hartie pt popor

    Sa vezi probleme cu injectia directa de benzina la aspirata asta :)))

  • antonny, joi, 21.07.2011 15:29
    ****

    o masina excelenta cu un design atragator .....un pret prin proganul rabla destul de atragator .....@cristi consumul acela de care spui tu e din cauza posesorilor care nu stiu sa conduca motoarele astea

  • zarnesteanu, joi, 21.07.2011 17:19
    O masina perfecta

    S-o cumperi si pe urma s-o dai la schimb ca si cupon in programul Rabla, pentru ceva mai acatarii. Chiar ma uitam azi in parcare la un elantra. Parca e o poseta de vinilin adusa de la turci. O porti un sezon si pe urma o pasezi mai departe la matusa de la 6. La toamna iti iei o curea tot de vinilin care merge bine la paltonul de ploaie iar in decembrie o dai lui fiica-ta sa se joace cu papusile. Si uite asa hranesti popoarele din asia in timp ce firma ta si ale prietenilor tai se muta in tara lu' tata nano, hyundai, kia si taiota. Apoi impacat, te duci sa-ti ridici somajul, mai faci un imprumut la banca pentru urmatoarea pereche de pantofi de vinilin si astepti sa vina Europa de Vest sa te scoata din iarna in timp ce ii injuri pe americani, nemti si de ce nu, pe Dacia.

  • isa, joi, 21.07.2011 17:47
    ?

    dute ma cu americanii si ,,toyota"

  • Andrei, joi, 21.07.2011 18:41
    @zarnesteanu

    Trista viata la Zarnesti............

  • rs, vineri, 22.07.2011 12:02
    @zarnesteanu

    Cam ai dreptate,Sebi!

  • mog, vineri, 22.07.2011 12:51
    @Cristi

    consumul e la fel ca orice alta benzina aspirata. cuplul e de asemenea, normal, pt o benzina aspirata. nu inteleg ce vrei, ce nu ti convine.... poti conduce linistit in continuare golful tau de 1.4 si 80 de cai daca nu ti convine.

  • octav_bmw, sâmbătă, 23.07.2011 17:58

    @Cristi siThor vor scoate si alte motoare spre sfarsitul anului..deci daca nu-ti place nu o cumpara

  • baboon, luni, 25.07.2011 19:46
    laser

    Oare cati cai are la 4000 rpm,si ce cuplu are la 2500 rpm?