Italia: Dacia vinde maşini pe internet

Publicat joi, 15.09.2011 10:54 de Sebastian Toma

Dacia face un pas curajos şi intră în lumea comerţului online. Marca din Mioveni nu face asta cu accesorii, piese sau echipamente, ci direct cu maşini noi. Pentru moment, totul se întâmplă în Italia.

Dacia a lansat un serviciu în Italia prin intermediul căruia vrea să vândă maşini noi pe internet. Serviciul se numeşte Dacia Store şi este un portal de comerţ online cu automobile noi care nu se află în stocul dealerilor Dacia. Prin intermediul acestui portal, clienţii Dacia din Italia pot compăra ediţia limitată Sandero Online, oferită exclusiv pe internet.

Modelul respectiv se remarcă prin nivelul de echipamente şi prin vopseaua mată. Ulterior, cei de la Dacia vor comecializa şi alte modele, fiind prezentate Logan MCV, Logan VAN, Logan Pick-Up şi Duster pe portalul mărcii româneşti.

Din momentul efectuării comenzii, clientul mai trebuie să aştepte şase săptămâni până la livrare. Din păcate, livrarea nu se face la domiciliul său, ci la dealerul Dacia ales de client. Cei de la Dacia spun că această practică nu îi va crea probleme în cadrul reţelei de dealeri, deoarece îi va ajuta pe aceştia să vândă mai multe unităţi fără să le ţină în stoc. Dealerul respectiv se va ocupa ulterior şi de partea de post-vânzare, vizând aici operaţiunile de întreţinere şi service necesare pentru vehiculul respectiv.

"Dacia prezintă un raport excelent de preţ/habitabilitate şi este percepută bine de clienţi. Tocmai de aceea, aceştia sunt dispuşi să plătească preţul unui model Dacia nou fără să ceară vreo reducere, ceea ce ne ajută foarte mult la lansarea acestui serviciu. Italia este o ţară în care utilizarea internetului este în creştere rapidă, iar marca Dacia are o cotă de piaţă de 2.3% în segmentul său, ceea ce e foarte mult pe piaţa aceasta. Următoarele ţări în care vom opera vor fi alese în funcţie de importanţa utilizării internetului şi de creşterea Dacia pe pieţele respective. Pe lângă cele 35 de ţări în care operăm, vom include şi pieţele din Marea Britanie şi Irlanda", a declarat Rafael Treguer, director de dezvoltare globală a mărcii Dacia.

Clienţii Dacia care îşi rezervă o maşină online trebuie să plătească un depozit de 500 de euro şi să aleagă dealerul la care vor să fie livrată maşina. Plata va fi finalizată la dealer la momentul livrării. Noul site prezintă o "oportunitate comercială majoră", consideră Rafael Treguer. Dacă testele de pe piaţa din Italia sunt concludente şi arată rezultate bune, marca românească ar putea să vândă maşini pe internet şi în alte ţări. Partea cea mai interesantă va fi debutul pe piaţa din Marea Britanie şi evoluţia mărcii în comerţul online.

Pentru a vizita portalul Dacia Store, click aici.

Via | AutoActu

  • antonny, joi, 15.09.2011 13:51
    *****

    Bravo..!!!!!!