Kia lansează un concurs de talente pe YouTube
Constructorul sud-coreean Kia a lansat un concurs de talente pe YouTube. Premiul pentru câştigătorul acestui concurs este de 10.000 de dolari.
Constructorul sud-coreean Kia ne-a obişnuit cu modalităţi inedite de promovare a modelului Soul. Mai întâi au fost reclamele cu hamsteri, iar de acestă dată vorbim despre un concurs de talente organizat prin intermediul YouTube care poartă denumirea "Cine e următorul?".
Oficialii Kia oferă 10.000 de dolari pentru cea mai inedită şi nebunească idee de promovare a lui Soul.
"Reţelele sociale reprezintă o parte importantă a strategiei de marketing în ceea ce priveşte promovarea lui Soul şi implicând persoanele pasioante în acest spatiu virtual creem oportunităţi noi", a declarat Michael Sprague, vicepreşedintele departamentului de marketing Kia.
Constructorul sud-coreean nu este primul producător auto care recurge la acestă metodă de promovare. Cu câteva luni în urmă, Toyota şi Ryan Seascrest au sponsorizat un concurs botezat "O mică discuţie", prin intermediul căruia căutau cei mai simpatici copii care au apărut pe YouTube. Premiul pentru acest concurs a fost tot de 10.000 de dolari.
Via | Kia