Land Rover Defender va primi un motor diesel Euro5

Publicat duminică, 14.08.2011 14:20 de Cornel Șocariciu

Oficialii Land Rover au anunţat că actuala generaţie a lui Defender va primi un nou propulsor diesel care va respecta normele de poluare Euro5.

La finele săptămânii trecute vă anunţam că oficialii Land Rover vor veni la Salonul Auto de la Frankfurt alături de Defender Concept. Dacă John Edwards spunea că noua generaţie va intra în producţie în 2015, actualul Defender va primi un nou motor diesel care va respecta normele de poluare Euro5.

Noul agregat diesel va avea 2.2 litri şi va înlocui actualul motor de 2.4 litri. În ciuda scăderii cilindreei, noul propulsor de care va beneficia actualul Defender va produce tot 120 de cai putere şi va dezvolta un cuplu motor de 361 Nm. De asemenea, viteza maximă a modelului britanic a crescut de la 132 km/h la 145 km/h.

"Odată cu introducearea noului motor diesel de 2.2 litri şi a două pachete opţionale, Defender oferă clienţilor o posibilitate mai mare de alegere", a declarat John Edwards, directorul constructorului specializat în producţia de modele 4x4.

Via | EgmCarTech

  • balanel, luni, 15.08.2011 13:45
    :))

    pai 1,5dci -ul cu 110cp de pe Duster pare la ani lumina fata de de 2,2 asta cu doar 120cp,si mai mult ca sigur ,ca cantareste muuult mai mult de 1,100kg cat are Duster ,are cel putin 1,5 tone

  • ScorpyonVAG, luni, 15.08.2011 18:42
    @

    @balanel: Dar daca noua motorizare 2.2 va fi ca si cea de 2.4 , va fi foarte bine. De ex: mergi in africa cu DUSTER, si cu DEFENDER. Baga motorina de foarte proasta calitate, si vezi la care se duc injectoarele :)). Daca la DCI-uri se duc in Romania injectoarele, din cauza motorinei proaste, ce sa mai zic in alte zone precum (AFRICA). ps: pentru Romania, ar fi recomandat un DEFENDER. Ala merge si cu motorina, de la nenea cu TIR-ul :))

  • 7 4 5, luni, 15.08.2011 19:09

    la genul asta de masini nu conteaza cp ci cuplul...ca sa urci munti ai nevoie de cuplu, ca sa tragi dustere cu injectoare picate ai nevoie de cuplu, pentru orice ai nevoie de cuplu....daca vrei viteza si cp nu iti cumperi duster sau defender... dar cum e plina tara asta de.... ce pretentii sa ai sa ii duca capul la chestii logice

  • Vasilica, luni, 15.08.2011 22:51

    Nu e vb numai de dasdar vs. in lumea asta, nu totul se rezuma doar la asta. motorul asta merge ca la inceput dupa ce ai dus dastaru la remat si ai scimbat zeci de innectoare,pompe , etc. Acum stiu ca toti daciotii or sa sara de 10 metrii dar cat dai pe godinu ala atata face. Nu cred ca ne vrea binele francezu'.

  • io, marţi, 16.08.2011 10:26
    @Vasilica

    Ce zici tu straine? "Nu cred ca ne vrea binele francezu'" Lasa ca ne vrea volkswagen binele, nu? asta-ti coace mintea, hai da cartile pe fata... vrei sa-ti enumar cate probleme are VW cu tdi-urile sau htp-urile? Si nu a spus nimeni ca e vba de Duster vs. lumea, ci mai degraba Duster pentru lume... pentru foarte multa lume... lumea care apreciaza fiabilitatea... fiabilitate a gamei Dacia pe care o vezi in toate topurile importante din Europa... adica acolo unde conteaza... sa negi / ignori datele astea inseamna ca esti un cocktail de prostie cu rea-vointa. PS: din capul locului sustin ca paralela Duster - Defender e exagerata.

  • ScorpyonVAG, marţi, 16.08.2011 10:56
    @

    @io: imi poti zice si mie ce probleme au TDI-urile (care sunt printre cele mai fiabile motorizari diesel, mai ales motorizarea 1.9TDI) ? De ex: la 1.000.000 de TDI-uri, este normal sa fie 1.000probleme, pe cand la concurenta, se vinde doar 100.000, si sunt probleme la 500. Iar cu HTP-urile ce probleme sunt ? Eu stiu ca este un motor cu 3 cilindrii, utilizat in gama VAG, pe modelele de clasa mini sau mica, cu distributia pe lant, consum maricel in oras, si singura problema este variatia acului de la relanti. Care variaza la unele modele. ps: batranel se referea doar la motorizare, si la performantele ei. Dar in cazul DEFENDER nu conteaza CP. PS2: De exemplu, 2 dintre tafurile tatalui meu, unul 690P cu motor PERKINS, dezvolta 90cp, iar modelul mai vechi, cu motorizare de Tractor , dezvolta 60cp, insa cu ele poti face ce, alte SUV-uri veritabile cu sute de cai, nu sunt capabile. Sa nu mai zic de LKT 81 TURBO.

  • realitatea.com, marţi, 16.08.2011 12:58
    @ScorpyonVAG

    basmele cu 1 mil de km fara probleme sa le povestesti copiilor din cartierul tau si poate o sa fii privit cu admiratie, insa revenind cu picioarele pe pamant, un adevarat cunoscator auto o sa-ti spuna ca astea sunt inventii de marketing ale concernului VAG... o cautare simpla "TDI probleme" pe google si te vei lumina... iar 1.2 thp ca-i o nenorocire de motor... e inadmisibil ca la 45.000 km sa apara ovalizarea chiulasei... cunosc cazuri reale si am aflat ca-i o problema cunoscuta de vw/skoda.

  • ECU, marţi, 16.08.2011 14:00

    Tot pe goagal puteti da cautare si cu DCI probleme, HDI probleme, TDCI probleme, si alte tractoare....Da sunt motoare TDI cu 700.000 km fara probleme majore am vazut multe chiar eu desi km "reali" indicau un pic peste 300.000 puteti trai in lumea voastra de meseriasi.

  • ScorpyonVAG, marţi, 16.08.2011 14:09
    @

    @realitatea.com: Pe forumuri , unde sunt HTP-isti, toti sunt invatati cu masini de sute de cai, si zic, ca acel motor nu este bun, etc. Ei uita ca au sub ei un polizor de 1.200cmc3, cu 54/64/60/70 cp ! TDI-urile alea, sunt mult mai fiabile ca alte Dieseluri. Toate masinile au probleme. Nu exista masina fara probleme, asa ca nu stiu de unde atata invidie.

  • nws, miercuri, 17.08.2011 10:33

    "The NHTSA is looking into potentially dangerous problems with the 2011 VW diesel Jetta and diesel Golf. " http://www.carbuzz.com/news/2011/8/10/NHTSA-Investigating-VW-Jetta-and-Ford-Mustang-7704223/

  • marcel, joi, 18.08.2011 21:02
    vasilica te rog sa-ti pastrezi brandul

    sa pot sari elegant peste el