Lipsa covoraşelor dă peste cap producţia uzinelor Chrysler

Publicat vineri, 16.09.2011 16:51 de Bogdan Mirică

Chrysler duce lipsă de covoraşe pentru mai multe dintre modelele sale, după e un furnizor a fost afectat de furtuna tropicală. Americanii au fost nevoiţi să reducă producţia.

Deşi lucrurile au început să revină la normal pentru Chrysler, iar Marchionne aşteaptă curând o revenire pe profit, constructorul american întâmpină o serie de probleme în cadrul a trei dintre uzinele sale. Potrivit unui comunicat oficial, Chrysler a fost nevoit să reducă numărul exemplarelor produse în fiecare zi din cauza unui furnizor, serios afectat de furtuna tropicală care a lovit coasta de est a Statelor Unite.

Furnizorul le oferea americanilor covoraşe ce urmau a fi instalate pe modelele produse la uzinele Sterling Heights din Michigan, Toledo North din Ohio şi Brampton din Ontario. Modelele care vor fi afectate de lipsa covoraşelor sunt noul Jeep Grand Cherokee, dar şi actualele Liberty şi Nitro. Chrysler 200 şi 300, Dodge Durango, Avenger şi Challenger sunt şi ele pe lista modelelor afectate de problema furnizorului.

Deşi uzinele nu vor lucra la capacitate maximă, muncitorii se vor prezenta la un program normal, Chrysler urmând să folosească orele rămase pentru o mai bună instruire a personalului. Americanii şi-au propus să crească calitatea modelelor actuale.

via | carscoop

  • george, vineri, 16.09.2011 18:05
    SI MARMOTA INVELEA CIOCOLATA IN STANIOL

    Daca acele covorase sunt intr-adevar problema, nu trebuie sa reduci cadenta de productie. Mentii viteza liniei de asamblare si atunci cand vin covorasele, le pui in masini (eventual in portbagaj si instruiesti vanzatorii sa le monteze ei ca doar nu le-o trebui vreun degree pentru asta)... Vrajeala americaneasca ieftina...

  • kumite, duminică, 18.09.2011 00:15
    Mda!

    Avand in vedere ca modelele aste sunt trimise in toata lumea,si au toate dotarile posibile si accesorii,mi se pare normal ca nu trebuiesc sa cheltuie banii in plus pt transportul covoraselor in toata lumea.Da,vrajeala ieftina.

  • george, luni, 19.09.2011 10:00
    MENTALITATE DE POMANAGIU

    @ kumite Trecand peste faptul ca oprirea linei de montaj inseamna, in sine pierderi substantiale (pe care unii nu le vad ca n-au habar pe ce lume traiesc) vreau sa intreb o chestie: America si Canada inseamna toata lumea? Se pare ca traim intr-o lume mica rau...O mare parte dintre masinile Chrysler pentru Europa se fabrica...in Europa. Ce mentalitate de pomanagiu mioritic poti sa ai...Cum adica ti se pare normal sa nu cheltuiasca in plus pentru transportul covoraselor?!?!? Da` ti se pare normal ca niste clienti care au dat o sacosa de bani pe o masina sa astepte o luna in plus pentru ca fabricantul s-a zgarcit la doi dolari jumate si a pastrat un singur furnizor in loc de doi? Daca si-au mancat de sub unghii, sa suporte financiar efectele acestei gugumanii... In cazul in care covorasele nu vin de la furnizor inainte de expedierea masinilor catre dealership-uri (majoritatea in America si Canada unde costurile suplimentare sunt nule spre nesemnificative dat fiind ca exista expedieri regulate de piese de schimb) atunci se pot trimite pe alte cai care, chiar daca sunt ceva mai costisitoare, evita cu siguranta litigiile cu clientii care vor trebui sa astepte masina mult mai mult decat ar trebui - doar vorbim de clienti care au comandat masini care "au toate dotarile posibile si accesorii" si care cer despagubiri adevarate prin tarile cu apa calda la robinet). Si asta pentru ca acele covorase vor ajunge la dealership in acelasi timp cu masina sau chiar inaintea ei... Prin urmare, DA, VRAJEALA IEFTINA SI UN PIC PENALA pentru nataraii din toata lumea...

  • kumite, luni, 19.09.2011 11:23
    Bah,desteptule!

    Piata din Australia,piata din China,si multe altele....Mama,ce destept esti tu.Mocangiu esti tu,bah.Nu ma mai mira nimic din gandirea ta superioara.Nu stii decat sa critici ,si nimic mai mult.Tu crezi ca masinile astea sunt facute la comanda clientului?Habar n-ai pe ce lume traiesti!.Cum dracu se face,de stii toate dedesupturile industriei auto mondiale?De unde si pana unde ai ajuns tu la mentalitatea mea de pomanagiu mioritic?De unde si pana unde vrajeala ieftina americana?Explica-te,domnule George!Da,explica-te din toate punctele de vedere.Mai lasa dracului jignirile de-o parte.Nu te-am jignit cu nimic,si tu?Ce e cu tine?

  • george, luni, 19.09.2011 12:46
    PANA ACUM AM TOT EXPLICAT. DEGEABA, SE PARE...

    @ kumite "Piata din Australia,piata din China" - pot fi rezolvate de linia de montaj din China...sau Venezuela...sau Argentina...sau chiar Europa... "si multe altele"...Care ar fi alea?!? Si, in definitiv, de cate bucati vorbim pentru toate aceste piete mentionate mai sus? Ideea era cu totul alta si vad ca nu se intelege. Oprirea liniei de fabricatie se datoreaza unui alt motiv, nu a lipsei covoraselor. Asta a fost doar un pretext (inspirat probabil de la Toyota; cei de la Chrysler s-au gandit ca daca Toyota s-a salvat cu covorasele de la o chestie mult mai nasoala, atunci le va merge si lor figura). Si daca pe tine personal nu te deranjeaza deloc faptul ca masina ta va fi livrata cu 2 - 3 - 4 - 5 saptamani intarziere fata de termenul stabilit PRIN CONTRACT (nici nu mai conteaza cauza atata timp cat nu e vorba de situatie de forta majora), atunci ai mentalitate de pomanagiu mioritic... Cum ar fi sa-ti vinzi vechea masina cu 3 zile inainte de termenul stabilit si sa te trezesti fiu` ploii pentru 1 luna de zile? Sau cum ar fi sa-ti compromiti un concediu din cauza asta? Misto, nu? Le-ai cere sa-ti puna la dispozitie o masina asemenatoare pana cand vine masina platita de tine? Ai cere banii pentru inchirierea unei masini? Probabil ca te-ai multumi cu o ciorba de perisoare si un fursec...