Make it happen - noul slogan Chevrolet în Europa
Anul centenarului Chevrolet aduce un nou slogan pentru divizia europeană a mărcii de peste Ocean. Make it happen este expresia care îşi propune să asocieze mai pregnant imaginea Chevrolet cu valorile americane.
Dupîă ce a renunţat complet la legăturile din trecut cu modelele coreene, Chevrolet îşi schimbă şi sloganul în Europa. Începând de astăzi, divizia europeană a constructorului american se va promova pe Bătrânul Continent prin sloganul Chevrolet - Make it happen.
Apariţia noului slogan în comunicarea Chevrolet coincide cu anul sărbătoririi centenarului mărcii. 2011 este, de altfel, un an plin de activitate pentru biroul european al cunoscutului brand american, Chevrolet pregătind lansarea a nu mai puţin de 7 noi modele până în decembrie.
"Dacă întrebi 100 de europeni ce ştiu despre Chevrolet, 85 dintre ei îţi vor răspunde că 'Chevy' este un brand cu valori şi rădăcini americane. Nicio altă marcă de volum din Europa nu se poate lăuda cu asta", spune Wayne Brannon, preşedintele Chevrolet Europe.
Campania de promovare a noului slogan va debuta în media înglobând elemente stilistice care asociază Chevrolet cu Statele Unite, aşa cum sunt coasta Pacificului, oraşul Los Angeles, deşertul din Arizona şi muzica americană. Sloganul Chevrolet - Make it happen a fost dezvoltat de agenţia G2 / Herezie.
via | Chevrolet
Imi doresc f mult sa ramana la valorile si la originalitatea sa americana si sa nu copieze / preia din designul/mentalitatea europeana / germana/...,sa ramana altceva ( alta optiune ) si-n primul rand o marca americana autentica ,mai ales dupa cum stie ,americanii fac in general masini cu aspect rebel,masculin si original .