Marchionne a anunţat că se va retrage de la şefia Chrysler în 2015
Sergio Marchionne, "motorul schimbării" în Chrysler Group, a declarat că se va retrage de la şefia acestei corporaţii în 2015 sau 2016.
Sergio Marchionne, şeful alianţei Fiat-Chrysler şi liderul ambelor mărci, a făcut recent o declaraţie legată de "predarea ştafetei" la frâiele concernului american din 2015. Într-o discuţie legată de viitorul Chrysler, Marchionne a declarat că "acestea vor fi responsabilitatea succesorului meu – după 2015 sau poate un an mai târziu"
Referitor la normele americane de consum de carburant anunţate pentru anul 2025, Sergio Marchionne a declarat că întregul concern Chrysler nu va avea probleme în respectarea normelor respective la timpul potrivit. Mărcile Dodge, Ram, Chrysler şi Jeep vor primi motorizări cu tehnologie MultiAir de la Fiat Group, alături de transmisii mai eficiente, care le vor ajuta să-şi reducă dramatic consumul de carburant şi emisiile de CO2. Marchionne nu consideră vehiculele electrice ca o soluţie pentru reducerea consumului mediu la nivel de gamă, spunând că tehnologiile de reducere a consumului de carburant sunt soluţiile potrivite pentru următorii ani.
"Din punct de vedere tehnic, pot să continui după anul 2015. Nu mă voi concentra pe dată, ci mă voi concentra pe proces. Procesul a fost dezvoltat în timp şi consider că succesorul meu trebuie să vină de la interiorul companiei. Noua echipă mărită de conducere include 22 de persoane de nouă naţionalităţi, iar scopul său este de a-i învăţa pe aceştia să devină lideri", a completat Sergio Marchionne declaraţia anterioară.
Până în 2014, Chrysler va produce automobile în China, cel mai probabil în uzinele Fiat, care nu au fost încă ridicate. Previziunile lui Marchionne pentru Chrysler sunt de 2.0 milioane de unităţi în 2011, respectiv 2.3 milioane de unităţi în 2012. Şeful Alianţei Fiat-Chrysler nu este de acord cu speculaţiile legate de întoarcerea crizei în Statele Unite ale Americii, declarând "Am ieşit din şant. Ne aşteptăm la o recuperare treptată în decursul următorilor trei sau patru ani".
Via | AutomotiveNews (înreg.)