Mazda RX-8 își amână sfârșitul
Mazda RX-8 refuză să moară. Producătorul japonez a decis să suplimenteze producția versiunii finale datorită cereri venite de pe piața japoneză.
Mazda a anunțat că producția modelului RX-8 se va încheia cu o ediție specială numită Spirit R. Aceasta urma să fie produsă în doar 1.000 de exemplare dedicate pieței japoneze. Mazda a vândut toate cele 1.000 de unități și deoarece cererea pentru acest model final este încă mare a decis să suplimenteze producția cu încă o mie de bucăți. Acesta vor fi fabricate până în luna iunie, astfel că Mazda RX-8 își amână sfârșitul.
Cea mai populară versiune este cea cu cutie de viteze manuală cu șase trepte, fiind comandată de 66% dintre clienți. În ceea ce privește culoarea, clienții au preferat în egală măsură cele trei culori disponibile pe versiunea Spirit R: Aluminium Metallic, Sparkling Black Mica și Crystal White Pearl Mica.
Mazda RX-8 Spirit R vine cu o serie de dotări speciale, elemente aerodinamice diferite, suspensie modificată, amortizoare Bilstein, jante de 19 inch și scaune sport Recaro.
Mazda RX-8 a intrat în producție în aprilie 2003, iar până la finalul lunii martie 2012 a fost produsă în 192.094 exemplare.
Via | carscoop
O masina incredibila si o adevarata minunatie inginereasca cu performante incredibile.Pacat ca are doua mari dezavantaje: costurile enorme de intretinere, service des si consumul imens.In rest, doar cuvinte de lauda.Inca nu pot sa cred cum o masina cu tractiune spate, motor de 1.3 si 240 de cai cu o limita a turatiei de 9500rpm din 2007 cu 50.000 de km poate costa 5000 de euro afara si 7000 in tara. Pe scurt, poti avea o "sportscar" cu distributia maselor de 50/50 la pret de logan nou.Are mai bine de 10 ani de cand e in productie.Sper ca succesoarea ei sa o depaseasca.