Mercedes-Benz a înregistrat denumirea EQG, deci ne putem aștepta la o versiune electrică a lui Clasa G
Viitorul Clasa G electric ar putea fi lansat în 2024, potrivit informațiilor neoficiale apărute pe un forum al pasionaților de electrice de la Mercedes.
În toamna anului trecut, Mercedes-Benz și-a prezentat noua strategie, electrificarea fiind prioritatea numărul unu. Nemții au spus atunci că vor lansa primul Clasa G electric, dar și vehicule electrice sub brandurile AMG și Maybach.
Gama de electrice EQ de la Mercedes este în continuă extindere, iar cel mai nou membru va fi EQS, a cărui prezentare va avea loc în 15 aprilie. Ulterior, nemții vor lansa și EQE, dar și variantele SUV pentru EQS și EQE.
Urmând același tipar, viitorul Clasa G electric ar putea să se numească EQG. Informații apărute pe un forum al pasionaților de electrice de la Mercedes arată că producătorul german a înregistrat denumirile EQG 560 și EQG 580, care ar putea să reprezinte versiuni de putere ale viitorului model.
Deocamdată nu există informații oficiale privind viitorul G electric, însă ne putem aștepta că va avea o greutate considerabilă, din cauza pachetului de baterii. Potrivit presei internaționale, autonomia ar urma să fie de circa 500 de kilometri.
Via Insideevs
-
Seriff, luni, 05.04.2021 17:40
L-au stricat si pe asta.
-
netam-nissan, luni, 05.04.2021 19:09
pe când și Mercedes EKG ?
-
Fanel_, luni, 05.04.2021 22:34
Baietii au identificat o oportunitate de a face bani. Cine ii are isi va lua si G-Klasse electric cine nu...mananca cozonac.
-
inexorabil, luni, 05.04.2021 22:59
Nu-mi imaginam până deunăzi (când am sesizat întâmplător) că o linie strategică a lui Daimler se numeşte “Greater China”, ba chiar se ocupă în mod special de aceasta un om din echipa de management a concernului. Îngrijorat (dar nu până la stadiul de alarmare), am cârmit privirea spre compania mea auto favorită, Porsche SE, dar, în afară de sintagma “important Chinese market”, n-am depistat o structură similară (luând în considerare şi “subsidiara” VAG), deşi m-a dezolat…planul cincinal al vaginiştilor (curat socialism) axat pe “electromobilitate, hibridizare şi digitalizare”, aprobat cu aplauze de familia suverană Porsche (păi na! – avea deja antecedente cu naţional-socialismul) şi estimat, ca investiţii, la vreo 73 de miliarde de euro! Iată în ce scop au loc “restructurări” (evident că banii respectivi nu se vor “acumula” doar în acest mod), eufemismul “ideal” pentru concedierea nemiloasă a oamenilor (“Ziarul Financiar”, 23.03.2021: “Producătorul german de automobile Volkswagen va elimina aproape 5.000 de locuri de muncă pentru a genera finanţări privind investiţiile în vehicule electrice şi alte tehnologii de ultimă generaţie”). În optica mea, cel puţin, cuvintele nu-şi mai au rostul… On topping. În poza ataşată articolului, eu, unul, nu văd nicio maşină germană. Văd, în schimb, praf. Şi la propriu, şi la figurat… PS. Mafănele, dacă tăceai, filosof te alegeai! Unu la mână: indiscutabil că nici tu n-ai (şi nici nu-i vei dobândi vreodată) banii de care vorbeşti. Doi la mână: spre deosebire de restul “sărakilor”, tu vei mânca nu doar cozonacul, ci şi cacofonia aferentă.
-
inexorabil, luni, 05.04.2021 23:04
AM, dar nici cu voi nu mi-e ruşine: “a lui Clasa”, “viitorul Clasa”.
-
zarnesteanu, marţi, 06.04.2021 13:50
The Unthinkable !!! Recent am asistat la lucru la cea mai socanta concediere din viata mea. Desi imi vine greu si astazi sa inteleg ratiunea din spatele acestei miscari, trebuie sa accept ca din pozitia mea nu pot sa vad tot tabloul, jocurile din culise si mai ales motivul real. Dar mi-am dat seama, inca odata, ca viata bate filmul, fara drept de apel. Absolut nimic pe lumea asta, ce tine de om, nu este permanent si indestructibil. In fine, las socul deoparte si revin la Mercedes. G Class electric huh? Noaptea mintii, ce sa mai zici. Si totusi ... Imi dau seama ca asa se fac banii. Banii grei. Castigati inteligent, cinstit si pe termen lung. Exact din situatii de genul celei din articol. Cand toata lumea este ferm chitita si inmatritzata pe o directie, si tu o iei in alta parte, diferit de poteca batuta, comoda si sigura pe care o stiau batranii de generatii. Dupa ce ai stat ani de zile si ai analizat miscarea, ai bagat in ecuatie toate necunoscutele la care te poti gandi si de care esti constient la momentul prezent, atunci apesi pe tragaci. Pentru ca ai un plan pentru toate riscurile si tot ce este omeneste posibil, ai luat in calcul. Da, riscurile exista si sunt enorme. Dar beneficiile, in caz de reusita, sunt pe masura, si chiar mai mari. Mercedes nu cred ca se arunca orbeste cu capul inainte. Si daca nu merge miscarea, au un plan B la care sa revina si sa-si tina afacerea pe linia de plutire. S Class este dezvoltat pe doua platforme distincte: electric si clasic. Au dezvotat foarte bine tehnologia mild hybrid. Deci au timp sa vada ce merge si ce nu, cum vor evolua vanzarile, samd. Probabil la fel va fi si cu G Class. Cu atat mai mult aici. Pentru ca masina asta e in productie de peste 40 de ani. Tocmai a primit o generatie noua, care poate s-o duca cel putin inca 10 ani. Timp destul sa evalueze varianta electrica. Si totusi in acest timp, de la baieti destepti, de la care nu te-ai fi asteptat, auzi cele mai hilare ipoteze. Ca cineva ne fura libertatea, ca ne ingradesc in casa cu masca la gura, ca una ca alta. In timp ce realitatea isi vede de treaba si de fenomenele ei. Covidul face ravagii si totusi, inteligentii sunt intr-o negare ferventa si viata e plina de conspiratii, in timp ce cazurile ating zeci de mii pe zi, iar regiuni si tari intregi intra in lockdown. La fel, evolutia tehnica a permis invazia spatiului privat la profunzimi inimaginabile acum 20-30 de ani. Depinde de noi cum structuram legile unei tari si regulile de functionare ale acestor tehnologii. Lupta trebuie data in alta parte decat pe un site auto cu plangeri inutile si cu motivatii copilaresti. Toti gresim, inclusiv eu insumi :):):) la greu, si din fire, suntem ferm convinsi ca noi avem dreptate si doar noi suntem pe calea cea buna. Dar uneori, viata vine peste noi, cu miscari gen G Class sau Hummer electric, si ne arata ca se poate si altfel. Simplu, eficace, fara tam tam si drame emotionale. Sunt gata sa admit ca masina electrica nu este perfecta, si la cateva articole inca nu se ridica la nivelul masinii cu ardere interna. La fel au fost si motoarele termice la inceput. Dar posibilitatile sunt fenomenale. Iar ca inginer, am trait pe pielea mea sa vad schimbari majore care nu s-au intamplat de la o zi la alta. E nevoie de multa transpiratie, de esecuri si incercari persistente pana la limita nebuniei ca sa razbesti in ceva. Ori ca sa folosesti electricitatea, un domeniu cu inca destule necunoscute, trebuie timp, investitii, multa stiinta si o vointa de fier. Combinat cu alte ramuri ale fizicii si stiintei materialelor, intr-o zi o sa putem spune ca a meritat efortul. Fara speranta asta, am fi trait si azi in pestera, ciomageam vanatul si ne pisam in albia raului. Si am fi avut impresia, cu burta plina si cu blana de oaie pe umeri, ca viata este superba.
-
Edikkk, marţi, 06.04.2021 13:53
Viitorul este doar 100% electric. Iar acest viitor electric este dominat în zona de autoturisme doar de baterii (deci nu hidrogen) Când faci un EQG este un mare semnal ! Înseamnă că cei cu mulţi bani, cei fiţoşi, mai ales cei din China - vor să etapeze cu maşini doar full electrice !! Nu degeaba Hummer face versiunea electrică în SUA pentru SUA şi China. Bine mă Mercedes. PS cine nu este în cele 3 continente economice: SUA, UE/Europa, China nu poate face faţă viitorului. Tesla a înţeles acest lucru de la germani, nu degeaba au deja Giga factory în China, pe lângă cele din SUA, şi sunt în curs de a face pe cea din Europa.
-
Kirotractor, marţi, 06.04.2021 16:36
@zărne: Pe fugă deocamdată, citez ceva-cumva doar raportat la off-topicul co-vidat :-) din comentariul tău (corect în teorie, dar numai când premisele nu-s 100% trucate practic): ”Într-adevăr, a rosti nu, a te împotrivi, implică asumarea unor riscuri grave și o dispoziție spirituală eroică: hotărârea de a-ți hazarda viața mai bine decât a te lăsa ferecat în lanțuri mai mult sau mai puțin vizibile, a-ți «pierde fața», a merge de bună voia ta în piața unde se vând sclavi și suflete moarte. Căci batjocoritul, «îmblânzitul», călcatul în picioare își păstrează trupul, sufletul desigur nu, sufletul se lasă păgubaș de atare soț." Nicolae Steinhardt Ontopic G-Klasse, rămâne cum am stabilit poetic :-) (cu atât mai mult pentru și-mai-aberantul-viitor-EKG-Klasse.) Cu dedicație deci amicului fan-merțan @zărne fiindcă are simțul umorului (dar și AM-detractorilor mei că și ei are valoare), versiunea scurtă/single de… Odă tablei teutone Săracii zic c-ar semăna cu Lada Niva Că doar invidia le umple tigva, Dar eu, cu genialitatea-mi absolută Din tată mega-hoț și mamă hiper-tută Degeba m-aș mai bate cu cărămida-n piept De n-aș avea în curte un gipan perfect Care escaladează cu mine doar trotuare Și bea cisterne de benzină pân-la mare. (Refren-1): Colțos-forțosule G-Klasse AMG, Acu dacă tot mi-ai golit conturile, Spune măcar cu ce fermece ai umblat De ferul tablei tu în aur l-ai schimbat. Lăsam ieri dâre negre ca mine pe asfalt Când mă-ntrebă făcând subit un triplusalt Pe zebră, un gherțoi cam inocent: „Ai gip de curse nene, ești dement?” Zic: legea zmekeriei tu n-o s-o înțelegi, Bă-băiețaș iobag trudit sub alte legi. Pe Dorobanți suspină piți „OMG!” Doar când cobori dintr-o cutie AMG. (Refren-2): Gipan de vis care accelerezi în draci Și-i depășești la ralantiu pe tolomaci, Promit să nu te bag vreodată-n arătură Nici dacă-mi dă Fiscul un cap în gură.
-
zarnesteanu, marţi, 06.04.2021 16:48
@kiro, absolut genial !!! Nu scriu mai mult ca-s la lucru. Chapeau mec!!! (sper c-am scris bine)
-
@zarnasteanu, marţi, 06.04.2021 16:56
De ce mai cobori la nivelul nostru de covidioti,discutati voi botnitarii intre voi,lasa "conspirationistii" care isi doresc doar libertatea de a fi lasati in pace. Ps. Mercedes nu se arunca cu capul inainte,nuuuu,:)))un singur exemplu dau,Clasa X(ca Citan vad ca inca se mai vinde prost.).
-
Green_Alex, marţi, 06.04.2021 21:21
@zarne Pai nu sunt chiar primii, a se vedea noul Hummer, alta masina simbol al potentei offroad, dar care in mod real se foloseste mai mult prin oras la promenada. E forte tare potentul G klasse, dar daca nu vei putea intra cu el in centrul orasului, vanzarile se vor duce in cap, ca nu te vede nimeni. Mercedes stie bine cui se adreseaza.
-
inexorabil, marţi, 06.04.2021 22:01
Cu amarnică părere de rău pentru unii comod autoamăgiţi (un fel de cântec de leagăn servit propriei…conştiinţe – nota bene: se pretează creştini botezaţi!?!), care este cât se poate de sigur că se învârtoşează să nu priceapă NIMIC din jurul lor (pentru alţii însă complet agresiv şi pilduitor la adresa ochilor…minţii), şi “nesocotind grav” regulile acestui site (auto – cum, oare, să uit?!), mă văd nevoit să intervin (în stil mustind de “psihopatie”, aşa cum mă arhicunoaşteţi) pe marginea unei chestiuni arzătoare la ordinea zilei… Fratziwear, trag nădejde că v-aţi limpezit cu toţii perspectivele. Dacă nu, voi relua ideea principală fixată în urmă cu un an: spre deosebire de pandemiile REALE din istorie (care au atins un apogeu, după care s-au stins de la sine), cacealmaua din prezent va perpetua cu tot dinadinsul! “Împreună vom învinge virusul!” – să i-o spună lui Mutu, eventual şi lui Rădoi. “Pandemia” se va opri doar ca să înceapă…al treilea război mondial (alias etapa proiectată cu precădere în arealul ocult – şi cu certitudine WW3 trebuie calificat drept bomboana de pe coliva consumerismului, după care…va fi sanctificată chiar şi pâinea uscată şi/sau amară şi nu doar fiindcă specifică…Apocalipsa – este în logica firii să se întâmple astfel, ceea ce atestă vizionari de excepţie din istorie sau, mai precis, ai istoriei!). Ironia sorţii constă în faptul că majoritatea populaţiei îi neagă vehement spectrul (unul eminamente nuclear), dar nici nu se cade să ne surprindă această “convingere”…fatală, deoarece “atunci când vor zice: pace şi linişte, atunci, fără de veste, va veni peste ei pieirea, ca şi durerile peste femeia însărcinată, şi scăpare nu vor avea” (1-Tesaloniceni 5:3). Sintetizând, dacă un pericol serios este camuflat cu bună ştiinţă, nefiind, astfel, accesibil “primei impresii” sau “adevărului imediat”, atunci prostimea va fi tentată să respingă (dar nu oricum, ci cu înverşunare şi cu…ironie) existenţa lui, implicit şi desfăşurarea lui la momentul “oportun”, buzele-i recitând, în mod reflex, refrenul marca EMOL deja memorat: “teoria conspiraţiei”. Fie că vor fi invocate tulpini tot mai “inteligente” ale (co)vidului, fie că se află pe ţeavă alte virusuri (la fel de sau poate şi mai contagioase), obiectivul emolar este unul singur şi va fi îndeplinit şi cu exactitate, şi cu ferocitate, fără menajare de resurse (financiare – ohohooo, cred şi eu că nu, la atâtea trilioane strânse pedant de aceste “rozătoare” straşnic camuflate – materiale şi umane), recte sfărâmarea ireversibilă a facultăţilor care ne imprimă rost pe această lume: conştiinţă, discernământ, intuiţie, memorie, voinţă, curaj, răbdare (cu sens de stoicism) şi ceea ce capitulează automat, în urma veştejirii şi chiar a pierii celorlalte şapte: ACŢIUNEA! Aţi extras substratul, nu? Anume acesta: “asul din mâneca” maeştrilor-iluzionişti se concentrează în jurul factorului de (devastator) impact psihologic numit CONTINUITATE (musai asigurată prin repetiţie obsesivă atât pe plan verbal, cât şi ca măsuri de aplicat), fiindcă altfel n-au cum să cedeze fortăreţele rezistenţei…lăuntrice (mai ales cele ale “dujmanilor”). Costurile acestui continuum de natură dualistă (politică şi medicală) sfidează orice logică (fiind astronomice), dar ele au fost prevăzute demult de aceste vipere nărăvite, de aceste duhuri invariabil negre cu înfăţişare umanoidă, şi, în consecinţă, s-au îngrijit din timp (şi în mod impecabil) de acest aspect deloc neglijabil (în viziunea-standard a dumnealor). Aşadar, nu alunecaţi în teribila capcană a propriei voastre minţi (una instinctivă, în ultimă instanţă, deci explicabilă, dar nu şi pardonabilă!), aceea de a vă imagina (şi, totodată, de a spera) că “psihoza covid trebuie să se termine odată şi odată”…Nţ! Lumea bate cu fermitate la porţile Minunatei Lumi Noi, jucând chiar acum rol de cobai pentru Laboratoarele Ersatz-ului planificat (recent, pe un afiş bizar din Bucureşti am citit următoarea expresie: “Totul SE transformă”…nu întâmplător, pronumele reflexiv “se” este scris cu litere uriaşe). Pe scurt: vremurile de pe urmă au demarat deja!!! Din nefericire, “toate acestea sunt începutul durerilor” (Matei 24:8). Totuşi, repet, cu atâtea “simptome” învederate de jur-împrejur, unii (ah, tot mai mulţi…) se îndârjesc să nu iasă din bula lor confortabilă de sticlă lustruită zilnic (chipurile, ca să perceapă “realitatea”, eventual “fără să o judece”) de perfida “mainstream media”. Apropo, nu doar aceasta, ci toate televiziunile şi site-urile de ştiri vor fi obligate (din penumbra Propagandei socialist-milenariste) să se exprime în aşa fel, încât TOATE problemele care se referă la viaţa politică, economică şi socială să graviteze ZILNIC în jurul (co)vidului şi doar în mod fulgurant atingând subiecte colaterale precum “schimbările climatice” şi “protecţia mediului” (totuşi, #droghistenţii nu se lasă învinşi – ei au rămas blocaţi mintal pe Dragnia, Veorica şi puie MSD). Personal…mi se rupe! Sângele nativ rece mă va ajuta să supravieţuiesc…sufleteşte, căci de suferinţă/moarte fizică nu mă sinchisesc! Sau poate că s-ar răsfrânge ca o binecuvântare asupra mea. Reţineţi însă că nu voi ceda în NICIO ipostază (chiar şi iminent fatală d.p.d.v. organic) fără o ripostă încărcată cu toată puterea de care sunt capabil…
-
@Inexorabil, marţi, 06.04.2021 23:12
Ultima fraza citita la cele scrise de dumneavoastra m-a facut sa imi aduc aminte de cele mai frumoase versuri ale lu' Cosbuc: "C-o moarte tot suntem datori! Totuna e dac-ai murit Flăcău ori moş îngârbovit; Dar nu-i totuna leu să mori Ori câine-nlănţuit!"
-
inexorabil, miercuri, 07.04.2021 01:27
Domnule @I, într-adevăr, suntem datori din naştere cu o…luptă. Dar durează ceva vreme ca să ajungi să conştientizezi toate consecinţele posibile…Cele strict personale le vei trata cu indiferenţă doar în măsura în care sufletul îţi sângerează privind neputincios cum mulţi semeni se prăpădesc lăuntric din motive mai mult sau mai puţin imputabile lor înşişi. Iar Sistemul este un colos aparent înspăimântător, dar prea puţini observă că picioarele sale sunt…de lut (pentru că Sistemul este format din oameni, nu din Terminatori, chit că, la rândul lor, ei sunt ghidaţi, din tenebre, de eternul potrivnic…iar pe oameni îi poţi caracteriza oricum, numai ca invincibili sau infailibili nu!). Cu puţină iscusinţă, dar şi cu puţină strădanie (primordial aceea de a-ţi smulge capul din cutia preocupărilor cotidiene “stringente” sau "magnetizante"), le poţi reteza, astfel încât “monstrul” să se prăbuşească bufnind, oricât ai crede că, teoretic, o asemenea întreprindere ar fi de domeniul fantasticului.
-
Kirotractor, miercuri, 07.04.2021 11:24
Am o țâră de timp mort, așa că trec de la poezie la inginerie. De ce să mai stârnim deci prafu cosmic cu luptele Sinelui, maestre @inexo, când e pierdută din start lupta cu aritmetica ?! :-) Pe care mă văd nevoit s-o las în plata Domnului p-acilea, după nenumărate replici în care ACEdikșii îmi arâtau că 1+1=3. Remember deci: doar trei mii (3.000) de e-Hummers cuplate ipotetic la prizele noastre ar consuma 1.000 MWh, în condițiile unei producții naționale de 7.500 MWh. Nu mai zic de disonanța cognitivă a asocierii noțiunii ”BEV” cu hiper-sportivele - sau mega-SUVoaiele, tot un drac din p.d.v. al raportului dezastruos putere consumată / energie stocată. Orice magaoaie cu P=600 kW și baterie de 100 kWh e așadar un afront grav adus logicii. ...OK, nu și pentru Edikkkșii care acceptă drept normală aberația deplasării cu 90 km/h cu Taycanu (a nici nu se accelera deloc!) sau ascensiunea pe trotuarul din fața cârciumii cu e-G-Klasse.
-
inexorabil, miercuri, 07.04.2021 23:03
Kiro (consider că a sosit momentul tranziţiei de la dvs. la tu, nemodificându-se absolut nimic din “configuraţia” – implicit, din “fiabilitatea” – respectului iniţial şi, în fond, cuvenit, doar că a “survenit” tot mai multă familiaritate în timp şi, astfel, a dospit un partizanat solid al cauzei…Adevărului suveran prin Sine), şi tu, şi eu am uzat deseori de expresia “a urla ca surdul în clopote”, care încununează (sic!) eşecul fluierător al bunăvoinţei noastre. Asta deoarece n-am cântărit suficient de chibzuit efectul asigurării duhovniceşti “De omul eretic, după întâia şi a doua mustrare, depărtează-te” (Tit 3:10), dincolo de care se întinde (autoritar pe pământ) deşertul strădaniilor în van…Sau înţepenit sardonica “voluptate” a luptei cu morile de vânt. Aşadar, ce-am sperat sau ce sperăm noi încă?!? Antrenorul emerit Emeric Ienei ne-a indicat riscul nemijlocit: “Nu-ţi face iluzii, ca să n-ai deziluzii”… Fără nicio teamă sau ezitare subliniez: hai să îmbrăţişăm şi oarece…egoism la confluenţa (prin natura ei: inevitabilă şi perenă) cu semenii noştri. Celebrul ministru francez de externe Talleyrand era straşnic convins că excesul de orice fel (chiar şi dacă vine vorba despre propovăduirea comandamentelor de Sus) dăunează categoric…Nouă înşine cu precădere. PS. Nici nu era nevoie de acest discurs “mobilizator” al meu, mai ales că ştiu prea bine ce ţi-ai propus pe AM (pe termen…lung), că doar ai întărit tu însuţi şi nu o dată. M-am exprimat şi eu aşa, ca fapt divers :) PPS. Gândul tiran (eufemism pentru…obsesiv) îmi stă oricum (încă de când am păşit în acest Mileniu al Nimicului ridicat la rang de virtute) la următoarea etapă, cea mai râvnită, recte cea a războiului final şi propriu-zis…
-
Kirotractor, joi, 08.04.2021 09:10
@inexo: Binevenită tranziția la ”per tu”, la fel ca orice exprimare ”ca fapt divers” depășind însă nivelul de simplă rafală verbală. :-) Nimic nu-i deci întâmplător, inclusiv evoluția (fie ea involuntară) a unor comentarii de la distracție la interacțiune umană serioasă. ...Inutilă ce-i drept când se izbește de carapacea unora deveniți fără să știe ”hackable soulless people” - dar n-am fi oare apostații deșartei măriri crezându-ne prooroci neînțeleși?! Scurtând-o la maxim, calea de mijloc cred că rămâne ideală (tradus: non-abandonul emiterii de idei, dar fără vreun scop explicit... că-s alții destui și p-aici cu ordine pe unitate. :-)) Ieșind iar din derapaje offtopic, repet că nu-s nici pe departe taliban anti-electrice, ci doar un evaluator cât se poate de onest (sper) al ”contraindicațiilor” soluției ăsteia de mobilitate privite de unii cu prea multă ușurătate drept panaceu.
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 15 noiembriePrimele imagini cu viitorul GT electric Jaguar: autonomie de circa 700 kmConstructorul britanic de automobile a publicat primele imagini cu viitorul său GT cu zero emisii. Conceptul ar urma să debuteze la începutul lunii decembrie, iar modelul de serie va fi prezentat în 2025. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 8 noiembrieNoul Mercedes-Benz CLA electric stabilește un nou record: peste 3700 km parcurși în 24 de oreNoua generație Mercedes-Benz CLA a stabilit un nou record pentru mașinile electrice. Un prototip al viitorului model de serie a reușit să parcurgă peste 3700 de kilometri în doar o singură zi. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | joi, 31 octombrieSuzuki: primul model electric va fi dezvoltat împreună cu ToyotaPrimul model electric Suzuki va fi dezvoltat împreună cu Toyota, au dezvăluit oficial cele două mărci japoneze. Viitorul model va fi lansat în 2025, iar producția va avea loc în India. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 30 octombrieViitoarele modele electrice Porsche ar putea primi și motorizări termicePorsche nu vrea să renunțe la motoarele termice nici în deceniul următor. Constructorul german a dezvăluit că chiar și modelele concepute pentru a fi exclusiv electrice ar putea primi motorizări termice în viitor. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 28 octombrieChinezii de la CATL prezintă o baterie pentru mașinile hibride PHEV: autonomie electrică de 400 kmCompania chineză CATL, cel mai mare producător de baterii de mașini electrice din lume, a prezentat o nouă baterie pentru mașinile hibride plug-in. Aceasta are în compoziție litiu și sodiu și promite să ofere o autonomie electrică de 400 de kilometri. Citeste tot
Chiar citeam mai demult o stire ca vor chinezii sa electrifice modelul Beijing Auto BJ80 :)). Da,aia care au un parteneriat cu Mercedes,sa nu sariti ca e pirateu.