Mercedes vrea motoarele BMW
Mercedes si BMW sunt tot mai aproape de ajungerea la o intelegere privind o eventuala colaborare.
BMW au facut publice intentiile de a colabora cu marii rivali de la Mercedes. Dupa vanzarea companiei americane Chrysler, cei de la Mercedes au fost deacord sa discute pe aceasta tema cu bavarezii.
Dieter Zetsche, CEO Daimler, a declarat intr-un interviu, acordat presei germane, ca Mercedes sunt dispusi sa lucreze cu BMW la dezvoltarea motoarelor.
Acest lucru da dovada de putina aroganta din partea boss-ului Mercedes, stiindu-se ca BMW sunt cei mai buni din lume la capitolul motorizari. Ramane sa vedem raspunsul conducatorilor de la BMW pentru a putea vorbi de un parteneriat, in adevaratul sens al cuvantului, intre cei doi producatori.
-
nobody..., luni, 10.09.2007 15:33imi pare rau de Mercedes` ...
nu cred ca Mercedesu` ar avea ceva de castigat la capitolul "cai putere" ...caci motoarele actuale sunt suficient de puternice si mai ales fiabile.Totusi ramane de vazut cum vor evolua lucrurile` cert e ca niciodata BMW nu va dobandi niciodata rafinamentu` Mercedesului...
-
exploziv_2003, luni, 10.09.2007 16:06Rafinament
Rafinamentul este acelasi la ambele marci, doar ca se manifesta diferit...credeti ca BMW nu e in stare sa faca un motor care sa nu se auda deloc ? Ba da, dar nu vor. Asta e stilul BMW, mai agresiv, mai zgomotos. Iar daca stirea e reala, ganditi-va putin, cine are motoare mai bune??? Bafta! GO-GO-BMW!
-
go go, luni, 10.09.2007 16:43go back
cai putere = consum ridicat = zgomot... cei asa de complicat? reduci una din ele se reduc automat toate...
-
kid, luni, 10.09.2007 16:48audi e tzinta...
....parteneriatul asta vine k o arma impotriva celor de la "AUDI"...Audi are si calitatile Mercedes-ului si pe ale Bmw-ului, asa ca asta era singura solutie a lor...
-
sfera96, luni, 10.09.2007 19:484 kid
copile , am crezut ca ajung la spital cand am vazut ce ai scris , atat am putut rade , auzi , audi la nivel bmw sau merc :-j ,
-
je, luni, 10.09.2007 21:304 sfera
Tocmai am iesit de la reanimare. Am stat un pic dupa ce am citit ce ai scris. Mai iesi din sfera ta si uita-te in jur. Mercedes si Bmw si-au cam dat seama ca iau suturi in cur de la Audi. Tre' sa faca ceva...
-
je, luni, 10.09.2007 21:31tot 4 sfera
... si nu numai de la Audi...
-
Alex, marţi, 11.09.2007 07:32bRRRRRRRRRRR
Masini germane (nemtesti) ?!?!?!\ BRBRBRBRRB! CIH !!!
-
fan BMW, marţi, 11.09.2007 07:47visuri...
sunt doar speculatii gazetaresti demne de presa afisata in WC-urile publice.
-
zzzzzzzzz, marţi, 11.09.2007 08:06titlul=fuga dupa senzational !!!
colaborare de cand inseamna ca vrea motoarele lor. oricum in ultima vreme si mercedes a scos motoare destul de apropiate de bmw, dar mai rafinate si mai fiabile. uitati-va pe www.mobile.de de masini mai au peste 500.000 km mercedes si toyota. toate bune !!!
-
mkedge, marţi, 11.09.2007 10:49:|
bha fratilor...mercedes e regina, iar bmw e regele...restu' sunt pe langa marele castel auto.. GG BMW
-
kid, marţi, 11.09.2007 15:21pentru oameni simpli
cei care pleaca de la premiza ca "mercedesul e mercedes" si "bmw e bmw" e cam 0 in lumea auto si chiar n-ai pretentii de la ei...rezulta ca "sfera96,fan BMW si mkedge"= 0
-
AZI, miercuri, 12.09.2007 14:29MASINI PREMIUM
Uitati-va la consumuri. 1. BMW ( cel mai mare )2. Mercedes ( mediu ) 3. Audi ( cel mai mic ) BMW-740( diesel) consuma aprox. 13-14 Mercedes S400 ( diesel ) - 11-12 Audi 4.2 ( diesel ) i-am facut consumul dupa primii 70.000Km. Cand am cumparat masina am avut un card luat numai pentru el. Dupa 2 ani am primit toate rapoartele si am facut consumul. 8.4 Este adevarat ca nu te uiti la banii de combustibil cand iti ei o astfel de masina dar...parametrii sunt altii. BMW-ul in primele secunde de la pornire iti rupe gatul dupa care o lasa moale. La Audi nu stii cand pleaca de pe loc dar in acelasi timp nu realizezi ca ai prins 200KM/h Vorbesc in cunostinta de cauza trecand prin toate cele 3 masini premium. Acum am A8-4.2 si ca masina astept noul V12 diesel. Nu cred ca mai exista concurenta. Elasticitatea cu care se misca turometrul de la 1500 la 3500 ture in regimuri variabile de viteza este de neanchipuit. Stabilitatea 4x4 a masinii in curbe sau teren accidentat este de neegalat. Sigur interiorul parca este ceva mai "saracacios" fata de BMW sau Mercedes dar siguranta pe care ti-o inspira la viteze mari, nu poate fi echilibrata nici de BMW si nici de Mercedes. Va saluta pe toti un fost FAN Mercedes, un fost Fan BMW
-
luk, miercuri, 12.09.2007 17:08pt. cel intitulat"AZI" :)))
daca tu ai impresia ca BMW " o lasa moale", ma indoiesc de faptul ca ai condus un BMW... Exista masini mai rapide, exista masini mai puternice decat BMW, dar feeling-ul la condus nu il are nici mercedes si nici audi...
-
AZI, joi, 13.09.2007 09:16pt. cel intitulat "de luk"
Domnul meu... cu siguranta ca noi vorbim in primul rand de "senzatii" si nu de performante. Uitandu-te putin pe grafice vei vedea la BMW un max in primele secunde urmand ca apoi totul sa scada cu 30%. Acest lucru coroborat cu tractiunea spate care "impinge" masina da acea senzatie de forta si demaraj. Poti vedea de asta data comparatii intre masini de acelasi calibru in care aceasta senzatie este NUMAI LA BMW. In realitate masina ajunge cu 2 secunde mai tarziu la suta de Km. In ceea ce priveste condusul pe BMW, din pacate am avut 320D, 335 cabrio, 330XD, 735i, 740D ( numai masini noi). Cel mai mult mi-a placut 320d care este o masina completa fara pretentii de superforta sau supersenzatii. In rest intr-adevar imaginea BMW-ului se concretizeaza in primele secunde si cui ii place....este OK. Cine vrea forta completa si viteza reala,cu siguranta ca trebuie sa se canalizeze catre alte directii. Cu stima, AZI
-
Z, vineri, 14.09.2007 12:05Pentru DL. Azi
"Uitandu-te putin pe grafice vei vedea la BMW un max in primele secunde urmand ca apoi totul sa scada cu 30%. Acest lucru coroborat cu tractiunea spate care "impinge" masina da acea senzatie de forta si demaraj. Poti vedea de asta data comparatii intre masini de acelasi calibru in care aceasta senzatie este NUMAI LA BMW. In realitate masina ajunge cu 2 secunde mai tarziu la suta de Km." Din cate am vazut, masini cu aceleasi capacitati (Audi Merc BMW) au timpi 0-100 total diferiti. De ce tot timpul BMW este pe primul, daca el "In realitate masina ajunge cu 2 secunde mai tarziu la suta de Km" ?
-
Z, vineri, 14.09.2007 12:36Despre BMW
Spuneti-mi si mie va rog cate premii a obtinut Audi la International Engine of The Year Award ? Sau Mercedes ? Asa ca nu mai vorbiti ca BMW nu stie sa faca motoare. Cat se vorbeste despre M5 si cat despre RS6 sau E55 ?
-
AZI, vineri, 14.09.2007 13:12Despre BMW
oameni buni !!!! Nu cred ca este cineva pe lumea asta ca sa spuna ca BMW nu stie sa faca motoare !!!!!!!!!!!!! Vorbeam de "senzatii" folosite ca mijloace de vanzare cu predilectie la motoarele sub 250 de cai. Despre nici-o firma amintita mai sus nu putem spune ca NU STIE SA FACA MOTOARE. Modalitatea imaginii pe care si-o construieste este ca subiect de discutie si aici intr-adevar am comentarii la BMW. Vorbeam de senzatia de rupere a gatului la un BMW 320 de exemplu ( 140 cai), senzatie pe care nu o ai la RS6 ( 580 cai ). Nu crezi ca este o "mica" MARE smekerie ? Dar asta place si......asta se vinde. Despre lucrul asta a fost vorba in mesajul de mai sus. NU TOT CE-TI RUPE GATUL POATE ZBURA CU ADEVARAT. Cu aceeasi stima fata de toti prezenti
-
Z, luni, 17.09.2007 07:58Tot despre BMW
Imi pare bine ca exista oameni cu care poti sa porti o conversatie civilizata si care pot sa iti aduca argumente in sustinerea ideii. Ca sa revenim la discutie, senzatia de rupere gatului oferita de un 3d nu este obtinuta prin "siretlicuri", ci doar prin purul fapt ca BMW are in proportie de 90% tractiune spate pe modele sale. Una e sa iti "impinga doar spatele", si alta e sa iti traga toate cele 4 roti. Si da, un BMW este in cea mai mare parte SENZATIE, pentru ca iti ofera acea placere a condusului pe care putine masini stiu sa o ofere, cu atat mai putine fiind construite pentru acest lucru. Cine isi doreste masina de autostrada, sa nu se uite neaparat in "ograda" BMW-ului, insa cine vrea un "drivers car", aceasta marca este clar o optiune.
-
Z, luni, 17.09.2007 08:00Re:Tot despre BMW
Scuze de greseli, insa am o tastatura de "ultima generatie"
-
AZI, luni, 17.09.2007 11:32Tot despre BMW
Placerea de a conversa despre masini, este la fel ca si condusul unui supercar cu 301 Km/h. In linii mari am convenit impreuna ca prin traciunea spate se obtine efectul scontat. Dar....la Mercedes nu ai aceeasi situatie chiar daca pui mana pe un SLR de 450 HP. Atunci?????? daca ne uitam cu atentie la distributia fortei pe plaja de turatii, precum si la rapoartele de transmitere in cele 5-6-7 viteze, putem observa cu usurinta unde este mika smekerie ?!?! Tot la distributia puterii ajungem cand, dupa apasarea la fund a acceleratiei(in cazul masinilor automate) dublu Kick-down, masina "tasneste" pur si simplu lasandu-ti capul pe bancheta din spate. Daca fenomenul ar fi mentinut in putere / turatie atunci ai fi ajuns la fenomen Mercedes ( de impingere progresiva a intregii masini inclusiv pasageri ) dar....BMW-ul stopeaza acest fenomen si atunci iti "rupe gatul". Tot acest fenomen este in detrimentul sprintului la peste 60-100 Km/h. Urmariti-ma ca nu am facut nici-o referire la Audi care din start are cu totul alta tinuta de acceleratie. Cel putin la 4.2-ul meu cand intra in vria accelerarii....o incepe de la 1000 de ture si pana la 4000 o TINE CONSTANTA.....Ai senzatia de plecare de pe loc impreuna cu bucata de asfalt sau mai plastic senzatia de decolare a unui avion. Daca tii tare pe acceleratie ai senzatia constanta si cand treci de 30Km si cand treci de 120Km si cand treci de 200Km ( Lucrul asta il vezi la Mercedes-totul spate si la Audi-totul tot). Probabil ca asta ar fi un ultim comentariu la subiectul propus asa ca... va saluta cu acelasi respect, cel care a intrat ceva mai tarziu in randul "barfitorilor" de masini. Ehehehehe
-
gigi, marţi, 11.12.2007 15:21un SLR de 450 HP
prietene SLR are vreo 700 de cai .. de unde ai scos tu 450 ? nici un bmw sau audi care exista pe piata momentan nu face SLR`ul :)
-
petre, sâmbătă, 27.09.2008 00:11cum sun motoarele 320d din 1998
salut. as dori si eu mai multe inv despre bmw 320d . il am de putin tim si as dori mai multe inf. va rog . [email protected] cum sunt ca rez motoare????
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Nu credeam ca se va intampla asta vreo data,dar uite ca marii rivali "nemti" au ajuns sa la un acord de colaborare.Din punctul meu de vedere e o chesti destul de nasoala,eu chiar as vrea sa vad daca Mercedes-ul poate ajunge la performanta motorizarii BMW,ei inca nu au invatat cum sa "isi puna caii pe sosea" asa cum o face BMW-ul,desigur poate nici BMW-ul nu a reusit sa ajunga la clasa,stilul,si refinamentul Mercedes-ului,dar...daca aceasta colaborare se va finaliza cu brio ar mai exista concurenta asa mare intre ei?