
MG4 primește o nouă generație: design schimbat și dimensiuni mai mari
Aceasta este noua generație a modelului MG4. Modelul cu zero emisii a primit un design nou, a crescut în dimensiuni, iar motorul electric dezvoltă 161 de cai putere.
MG4 a debutat la jumătatea anului 2022 și a devenit într-un timp foarte scurt un model foarte popular, atât pe piața locală din China cât și la nivel global. Între timp, însă, vânzările s-au prăbușit pe piața locală: în luna februarie au fost comercializate numai 13 exemplare în China.
Chiar și așa, asta nu i-a descurajat pe cei de la MG, care tocmai au prezentat noua generație a lui MG4.
În primul rând, modelul cu zero emisii a crescut în dimensiuni: lungimea măsoară acum 4.395 mm (+108 mm), lățimea este de 1.842 mm (+6 mm), înălțimea este de 1.551 mm (+35 mm), iar ampatamentul măsoară 2.750 milimetri (+45 mm).
Designul a fost și el modificat, iar echipa de creație s-a inspirat de la modelul Cyberster. Farurile sunt noi, grila a fost și ea schimbată, capota la fel, jantele au dimensiuni de 16 sau 17 inch, stopurile au și ele un design nou și sunt unite de o bandă LED.
Cei de la MG nu au publicat imagini cu interiorul noii generații.
Noul MG4 este disponibil, inițial, cu un singur motor electric, care dezvoltă 163 de cai putere, suficient pentru a atinge o viteză maximă de 160 km/h. Acum, vechiul model era ceva mai puternic (170 CP), dar cântărea 1.641 de kilograme. Cel nou are o masă proprie de 1.485 kilograme.
Cel mai probabil, în viitorul apropiat va fi disponibilă și o versiune echipată cu două motoare electrice.
via Carscoops
-
Matei_cel_nou, joi, 20.03.2025 12:38
In 2023 a fost a doua cea mai vândută mașină electrică in UK. În 2024 vânzările au scăzut la 15.000 unități.
-
nsrei, joi, 20.03.2025 12:40
te pomenesti ca 1.5 turbo ala o fi ala de ford derivat din cel de 1.6 si facut special pt piata chineza, de asocierea Ford Changan sau cine stie ce alta struto camila. Nu inseamna ca e e un motor prost totusi, au fost destul de mult timp dezvoltate astea de 1.5
-
dan_grc, joi, 20.03.2025 12:48
Nu știu cum este în UK, dar la noi, cea mai de succes marcă chinezească, MG, are reclamații că se așteaptă câte trei luni pentru niste piese banale de caroserie, la prețuri departe de a fi decente, adică înțelegeam dacă era vorba de un start up, cu puține exemplare produse, scumpe, care încă nu si-a dezvoltat o rețea pusa la punct, dar MG nu este o astfel de marcă .
-
Matei_cel_nou, joi, 20.03.2025 13:15
Dacă ăsta e criteriul atunci te anunț ca stau mult mai bine decât mărcile premium germane unde aștepți cu lunile să ți-o repare (supply chain issues). S-au mai îmbunătățit lucrurile în ultimul an, dar oricum. Pana și pentru un service banal te programează peste 2 luni, că nu au personal. Asta pentru cei care vor sa aibă în cartea tehnica service-ul făcut la reprezentanta. Se vede ca nu ai bmw nou, dacă aveai nu mai vorbeai. Tu iei piesele de pe olx și service-ul îl faci la băieți.
-
dan_grc, joi, 20.03.2025 13:52
Exact, în România nu există furnizori auto și service uri de calitate, doar reprezentanțe, evident asta a fost o părere gen hai sa mai dau cu bâta în balta, întâmplător lucrez la un importator de piese si te asigur ca oferta este completă la mare parte dintre mărcile europene, la toți furnizorii, atât after market cât și OE, exista și varianta de pe olx, sau dezmembrări, desigur, cred ca si-n UK există dezmembrări, de exemplu un motor cu totul, o cutie, un interior, cu cât mai completă oferta, cu atât mai bine, aici intra și economia circulară, care va lua avânt pe viitor, sa tot distrugi componente bune nu este în regulă. Sunt convins ca posesorii de mărci chinezești nu vor avea probleme după garanție, ca doar nu le casează după 5 ani . Sper .
-
Matei_cel_nou, joi, 20.03.2025 14:28
Eu îți spun cum stau lucrurile aici, la mine. Nu știu în România dar am dubii că e mai bine, ținând cont de vânzările mult mai slabe la modele premium noi. Se pare că și în SUA e la fel: https://www.i4talk.com/threads/ridiculous-repair-time.12793/ 5-6 luni :)) https://www.i4talk.com/threads/parts-wait-time-expectations.10417/ 2 luni și piesa era tot în Germania Irlanda: https://www.askaboutmoney.com/threads/2-months-waiting-for-bmw-service.235792/ 2 luni la service :)) PS: a da cu bâta în baltă e o expresie a cărui sens nu de privește in contextul asta. Învață ce înseamă înainte să folosești. Poate ai vrut sa spui "o părere gen(sic!) să mă aflu în treabă ". PS2: gen feminin sau masculin? Încearcă "o părere de tipul" data viitoare.
-
dan_grc, joi, 20.03.2025 14:48
Consideri c-ai fost pe subiect cu olx și veșnicele stereotipuri ? Este valabil atât datul cu bata în baltă, cât și aflarea în treabă, pt că de ce ? Pt că esti ok pana la un punct, apoi hop iei o bata și stropești lumea . " Gen" . Ești pe urmele deranjatului care visează doar Bmw, diesel, second, emisii, indiferent de subiect, mai ai puțin si-l ajungi . Exagerezi cu laudele de sine, o faci prea mult pe deșteptul, rar îți iese . Orice Gen.
-
Matei_cel_nou, joi, 20.03.2025 15:25
Absolut la subiect, da. Repet: dacă aveai experienta cu mașini noi nu mai ziceai de MG, ca la BMW e mai rău. La fel și Mercedes. Nu am nevoie sa apreciezi tu cat de mult fac pe deșteptul și dacă îmi iese. Când lucrezi la piese auto nu ai capacitatea sa ma apreciezi tu pe mine. De curiozitate acum mi-a ieșit?
-
Kap, joi, 20.03.2025 15:51
Dan, și cu gasoil-ul și cu stocarea energiei electrice s-a făcut de râs și-a arătat gradul de habarnism, dar noi trebuie să facem plecăciuni, el e ”pă Anglia” și automat știe mai bine, pe multiple subiecte. Când crezi că s-a dat pe comentarii decente dă cu bâta-n baltă (!) să se vadă stropii, de am impresia că se transformă în alter ego-ul trollului frustrat. Sau poate doar postează nelogat....
-
Matei_cel_nou, joi, 20.03.2025 15:58
Hihihi, au început frustrații să-și dea palme la popou. Kap, scumpule, și pe tine te-am supărat? Nu mai pune la inimă. Eu nici nu țin minte dar sunt convins că a fost merirat.
-
@kap de gumă, joi, 20.03.2025 17:38
Nu mai suferi atât :))
-
dan_grc, joi, 20.03.2025 17:40
Dragă Matei, pe lângă termenele de livrare, m-am referit clar și la prețurile componentelor, dacă tu consideri că un plastic la un MG, fabricat în China fix cu câțiva dolari, ajunge sa coste multe sute de euro, aproape la fel ca la Bmw, sau Mercedes, unele dintre ele fabricate în Europa ( deci alte costuri ), înseamnă că chiar vorbim de lucruri diferite. Acum nu mai faci pe deșteptul, deja faci pe tine și începe să miroase, de ce ma rog n-am capacitatea sa te analizez ? :) Lucrez cu piese la un mare importator, deci poate am si eu habar de ceva, de fabrici și lanțuri de aprovizionare, întâmplător este vorba fix de domeniul auto, nu de altceva . Înfumurarea ta este nelimitată, este dreptul tău, dar și eu am dreptul să-ți dau peste bot, ești un tip isteț, dar nu corect, altfel știai că trebuia să-ți etalezi aerele cu altcineva.
-
Matei_cel_nou, joi, 20.03.2025 17:45
Dan, scoate nasul din fundul meu ca sa nu îți mai pută. Dai pe dracul peste bot, urcă-te pe scăunel că nu ajungi.
Citeste si
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | marţi, 18 martieFoxconn ar putea produce mașini electrice pentru NissanCompania taiwaneză Foxconn va produce în viitorul apropiat mașini electrice pentru două mărci japoneze. Una dintre aceste mărci care ar putea beneficia de producție din partea Foxconn ar urma să fie Nissan. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | vineri, 14 martieToyota: 9 modele electrice lansate în Europa în 2025 și 2026Toyota vrea să lanseze nu mai puțin de 9 modele electrice noi pe piața europeană în 2025 și 2026. Unele modele vor fi produse și de Lexus. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 5 martieImagini noi cu viitorul Alpine A390: debutează în 27 maiFrancezii de la Alpine au publicat o serie de imagini noi cu prototipurile viitorului model A390. Acesta va fi prezentat, oficial, în data de 27 mai la Dieppe, în Franța. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | miercuri, 5 martieMercedes-Benz: Primele imagini cu prototipurile viitorului GLC electricConstructorul german de automobile a publicat primele imagini cu prototipurile viitorului GLC electric. Acestea au fost realizate în timpul testelor în condiții de iarnă. Citeste tot
-
MASINI ELECTRICE SI HIBRIDE | luni, 3 martieMercedes-AMG pregătește un viitor supercar electricMercedes-AMG, divizia de performanță a mărcii germane, are în dezvoltare un viitor supercar electric. Noul model ar urma să fie apropiat din punct de vedere estetic cu un concept prezentat în 2023. Citeste tot
O nouă generație în mai puțin de trei ani înseamnă eșec, drept dovadă doar 13 exemplare vândute în februarie în toată China . Mai există o parte proastă, acest nou model arată mai banal decât precedentul, puzderia de lansări din fiecare săptămână, lună, zeci si zeci de modele, nu pot fi progrese reale atât de rapide, sunt câteva modele chinezești bune care chiar au progresat, dar sunt băgate toate sub aceeași umbrela a " inovației fără limite și super ieftine ", sună mai degrabă a propagandă de partid cu producții record la hectar, ora, minut . Bine ca este electrică, dacă era pe benzină, sau hibrid, sigur avea motor de 1.5 turbo, din baza de organe internă a Chinei, de unde parcă se alimentează toate mărcile chinezești.