Ne-am înşelat. BMW M760Li xDrive: germanii nu-i spun M7, dar e rivalul perfect pentru Mercedes S65 AMG
BMW a înţeles în sfârşit că trebuie să aibă un rival pentru Mercedes S65 AMG şi a lansat noul BMW M760Li xDrive cu motor de 6.6 litri şi 600 CP.
Nu credeam că îl vom vedea, dar ne-am înşelat. BMW Seria 7 primeşte cu ocazia Salonului Auto de la Geneva de la începutul lunii martie o nouă versiune de top, care marchează un spor semnificativ de performanţe.
Pe numele ei BMW M760Li xDrive, aceasta este echipată cu un motor V12 M Performance de 6.6 litri care generează 600 de cai putere la 5.500 rpm şi un cuplu maxim de 800 Nm la 1.500 rpm. Cu alte cuvinte, avem în faţă un motor la fel de puternic ca cel de pe
Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h, dar ajunge la 305 km/h cu pachetul opţional M Driver, în timp ce acceleraţia de la 0-100 km/h se face în 3.9 secunde, iar consumul mixt ajunge la 12.6 litri/100 km. Versiunea este dotată cu o transmisie sport Steptronic automată are opt trepte de viteză.
Din punct de vedere estetic, BMW M760Li xDrive primeşte o finisare exclusivă Cerium Gray care diferenţiază versiunea de cele anterioare. Astfel, acest tip de finisaj se aplică pentru conturul grilei radiatorului, banda barei faţă, capacele oglinzilor retrovizoare, logo-ul M lateral, benzile decorative pentru mânerele exterioare ale uşilor, emblema V12 de pe montantul C sau elementele decorative ale uşilor, dar şi pentru banda-mâner a capotei portbagajului.
În standard, M760Li primeşte un pachet aerodinamic M cu sistem de evacuare sport M, frâne M Sport cu etriere de culoare albastru metalizat şi emblema M. La rândul lor, scaunele au tapiţerie cu piele Nappa, iar plafonul este din Alcantara.
Noua limuzina beneficiază şi de o versiune BMW M760Li xDrive V12 Excellence care nu include pachetul aerodinamic M, dar adaugă pachetele de design exterior şi interior Pure Excellence, jantele BMW Individual de 20 inch din aliaj uşor şi logo-ul V12.
Noua versiune va fi prezentată publicului peste numai câteva săptămâni la Geneva.
Via BMW
-
jan, vineri, 12.02.2016 11:06
Pana mai ieri cand am vazut seria 7 pe strada, credeam ca este urat din fata, pot sa zic ca este chiar frumoasa seria 7.
-
someone, vineri, 12.02.2016 11:14
( printre multe altele ) imi place cum arata emblema V12 pe stalpul C
-
Fan BMW, vineri, 12.02.2016 11:23
HALAL PERFORMANTE PT 2016 !!!!!!!! Nissan GT-R Nismo scoate 600 CP din 3,8L si un V6 nu V12 si 6,6 L. Parca nemtii se pricepeau la motoare turbo de performanta.....se pare ca BMW m-a dezamagit ! Dand exemple de sedanuri full-size tot cu 4 usi . Aviz amatorilor : Dodge Charger SRT Hellcat scoate o putere uriasa din 6,4L si dintr-un V8 de 717CP si 0-100 in 3,4 sec asta in cazul in care nu are tractiune 4x4/integrala. Motorul Aspirat de 6,4L V8 si cu 215CP mai putin decat M760Li scoate 0-100 in 4,4 sec si cu o greutate mai mare cu 150Kg.. Nu le au nemtii cu TEHNICA. HA-HA-HA-HA, viteza maxima este limitata la 250KM/h, datorita felului in care transmisia a fost gandita...........
-
Sorin, vineri, 12.02.2016 11:37
BMW motor 6,6 litri , cuplu 800/1.500 rpm Mercedes 6 litri , cuplu 1.000/2.300 rpm " Intradevar " mare egalitate..:)
-
RS, vineri, 12.02.2016 11:53
Motor de 6.6 litri???!!! Nici americanii nu mai pun motoare asa mari. Urata treaba.
-
~, vineri, 12.02.2016 12:12
V12 de 6.6l "imprumutat" de la Rolls Royce. In rest nu prea avem ce sa comentam avand in vedere ca 99% dintre noi putem doar sa visam la o masina de genul asta. E prost, e bun, e mai bun Mercedes... deja la nivelul acesta chiar nu mai conteaza. Nu cred ca ai cum sa dai gres indiferent de alegerea pe care o faci dintre cele 2 modele
-
S, vineri, 12.02.2016 12:14
Este aspirat ? 6.6 in 2016 ??? WOW... FELICITARI BMW ! :) Speram foarte mult sa nu faceti ca MB care au renuntat la 6.2 in favoarea unui 4.4 bi-turbo parca. Voi ati crescut :)
-
Kirotractor, vineri, 12.02.2016 12:14
Cu riscul sa nu fie nimeni de acord cu mine, consider in continuare masinile cu puterea asta enorma INUTILE in conditiile limitarilor din traficul actual (si nu doar de la noi.) Clar ca se poate veni cu contra-argumente legate de necesitatea progresului tehnologiei auto (producatorii nemti le-au si folosit cu succes in disputele cu legislativul care propunea limitari de viteza pe Autobahn-uri), dar Germania ramine, zic eu, exceptia care confirma regula... restrictiva. Discutia poate fi oricum extinsa la nesfirsit daca intram si-n analize socio-economice de genul "crizelor" care ne afecteaza doar pe noi astia "normalii" - sau a prapastiei dintre saraci / bogati, in curs de adincire continua.
-
@~, vineri, 12.02.2016 12:28
Stai linistit ca si-o vor permite la Second hand peste 5 ani cand va fi rupt in 14 deja si va scoate mult fum.....dar pe Bulgaria va merge chiar daca are 6,6L
-
~, vineri, 12.02.2016 12:28
Ce imi plac mie comparatile intre un seria 7 si un Dodge Hellcat. Cel mai bine ar fi sa iti iei tu Hellcat si noi un 7 amarat cu doar 600cp, care oricum e mai slab decat un GTR. Nu mai avem 10 ani sa ne uitam la surprize Turbo si sa zici care baga frate mai mult. Uite asta are 700 de cai deci te-am facut. Cred ca e nevoie de mai mult rafinament in a analiza o masina de genul asta ca sa poti sa afirmi ca are un motor "slab" in 2016.
-
@dan grecu, vineri, 12.02.2016 12:33
Stai calm, mai asteapta si poate peste 5 ani va fi a ta, orikum proprietarul va vrea sa scape de una din ele. Sa-mi confirmi cand iti vei achizitiona una . Atunci personal voi inchiria cu ziua un Matiz de Pizza si ne ''dam pe circuit'' , sper sa il tina sasiul, am inteles ca BMW nu prea foloseste un proces laborios in asamblare precum Lexus ( cu sudura laser ), sper ca articulatiile sa nu fie mancate de rugina :)))))..... In ceea ce priveste cilindreea mare, NU TE SPERIA . In Bulgaria se plateste in functie de KW nu CM2 . peste 110 KW - 1,23 leva/KW ...... aprox. 3 lei ....... scapi ieftin voinice .
-
@~, vineri, 12.02.2016 12:36
E in regula, nu-i nevoie sa-mi cumpar Hellcat ca sa rup in Drag Race un kkt de BMW ...... EW prea mult pt tine sa iti pui neuronul la munca...
-
ioi, vineri, 12.02.2016 12:37
@Madalescu ideea acestui motor e de a fi SMOOTH, nu ca nu pot scoate mai multi cai; uita-te la M3, 3.2l N/A 343 hp sau Mc LAren F1 6.0l 627 hp si asta acum 20 de ani. turbina pe acest motor e pusa pt a oferi cuplu mare la turatie mica si plaja de cuplu cat mai constanta pt a nu smuci pasagerii. tie chiar iti place sa te minti singur ???:-DDD
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 12:43
NU mai lua de bune cifrele oficiale; hellcatul nu scoate suta in 3.4 secunde, in viata reala ci in in 4,5 sec, mai rau ca un amarat de m3 cu juma de cai http://www.auto-motor-und-sport.de/vergleichstest/dodge-challenger-srt-hellcat-geiger-camaro-z-28-im-vergleich-9603381.html?show=3 P.S. M5 cu motor de 4.4l scoate 600 hp; deci se poate si din motor mai mic
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 12:45
pai se pare ca nu sti interpreta un text . :-DDD cum ce legatura are m3 si f1? sa-ti arat ca bmw e in stare sa scoata si puteri remarcabile
-
ioi, vineri, 12.02.2016 12:47
@Madalescu nu mai avea nesimtirea de a comenta in locul meu. oricum lumea / cititorii o sa-si dea seama despre cine e sub pseudonim
-
ioi, vineri, 12.02.2016 12:51
http://www.caranddriver.com/reviews/2015-dodge-challenger-srt-hellcat-first-drive-review Test oficial HELLCAT 3,4-3,8 sec
-
fan BMW, vineri, 12.02.2016 13:01
http://www.automarket.ro/stiri/ne-am-inselat-bmw-m760li-xdrive-germanii-nu-i-spun-m7-dar-e-rivalul-69223.html#comment_post Zero to 60 mph: 3.4 sec Zero to 100 mph: 7.2 sec http://media.caranddriver.com/files/2015-dodge-charger-srt-hellcat.pdf Aici este scrisa si umiditatea, altitudinea, acceleratia, tot Ai citit unde nu trebuia ''anonimule'' @ioi, Salutare . Nu sunt eu tipul de sus . Sunt un fan BMW , dar cand vad cat de jos a ajuns BMW cu performante invechite pt anul 2016, imi lasa un gust amar.
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 13:02
se pare ca nu esti familiarizat cu CAR AND DRIVER; acolo e 0-60 mph, care e 0-96km/h si cel mai IMPORTANT E "ESTIMATIV" , DE AIA SCRIE "EST"; Cand cei de la C&D fac teste scrie "RESULTS", nu "EST"; N-AI NIMERIT-O, Madalescule :-))) EI FAC "Instrumented Tests", cand masoara... eu chiar urmaresc site-ul respectiv :-DDDD
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 13:05
Uite, aici masuratorile C&D http://www.caranddriver.com/reviews/2015-dodge-challenger-srt-hellcat-manual-test-review si e 0-96km/h nu 0-100
-
Cineva, vineri, 12.02.2016 13:08
Bă, unde ii scris "estimativ" ?? Da, 0-97km/h bagă in 3.4 secunde. E RWD nu e 4x4, paremi-se, nu ?? Deschide "TEST SHEET" -u jos acolo. Stii ce e ăla "test" ?? Unde vezi tu estimativ? Asta nu ti-i pagina oficiala bmw unde aia f*t capu ca V12 consuma 10 la suta mixt. Sau tu nu intelegi imbinarea :" instrumented test" ?? Sapoi 3.4 asta e cel mai bun timp. E clar ca vei lua orice masina "de 3 secunde", si din primele ori vei obtine 5-6 secunde. Cu M5 tot poti face 6 secunde 0-100...ca nu faci constant minimul...parca aveti 2 ani.. Hellcat e cel mai rapid sedan de serie din lume.
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 13:09
Băi, tu faci diferenta intre "cutie mecanica" si "cutie automata" ?? Si doi la mana: tu faci diferenta intre "CHARGER și CHALLENGER" ? Priceputii anului 2016...
-
Cineva, vineri, 12.02.2016 13:11
Ăsta e PDF-u ala nenorocit, deschideti dreq si beliti-va ochii aia orbi http://media.caranddriver.com/files/2015-dodge-charger-srt-hellcat.pdf
-
Cineva, vineri, 12.02.2016 13:13
Comparati ca prostii, un sedan cu 600cp si altu cu 716cp....unu 4x4 si altu RWD.
-
Cineva, vineri, 12.02.2016 13:20
Uitati-va aici : CHALLENGER HELLCAT, cu urmatoarele modificari: 1. Kompressor pulley 2. Cold air intake 3. Methanol injection 4. Nitrous shot 5. Reinforced driveshaft 6. Slick tires... Face 10.03 (atentie, nu 10.3) secunde pe sfertu de mila. Adica cat un Veyron Super Sport: http://www.torquenews.com/106/hellcat-challenger-runs-1002-very-few-mods
-
Mihai, vineri, 12.02.2016 13:25
Arata putin cam grostesc pt un sedan cu aer sportiv si dinamic.
-
@Cineva, vineri, 12.02.2016 13:29
tu sti diferenta intre slick si cauciucuri normale; si hellcatul nu prinde 400km/h+; poate doar in visele tale. Tu ai personalitate multipla? Iti raspunzi singur, Madalescule :-DDDD
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 13:31
Te citez "Test oficial HELLCAT 3,4-3,8 sec"; n-ai specificat ca e charger sau challenger; cine crezi ca iti citeste toate ineptiile ?
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 13:46
uite aici 0-100km/h in 4,2 sec http://www.autobild.de/artikel/dodge-charger-srt-hellcat-tesla-model-s-p85d-test-6040057.html 3,4 in imaginatia ta Motor trend 0-96 km/h 3.7 http://www.motortrend.com/news/2015-dodge-charger-srt-hellcat-first-test/ deschide si tu linkul
-
Scorpionul.negru, vineri, 12.02.2016 14:27
In sfarsit o treraba inteleapta la BMW. Motorul de 6.6 din cate stiu e de pe Rolls Royce Ghost. Bine...tot BMW il face si pe ala dar totusi...ai posibilititatea sa ai motor RR la un pret mai mic. Probabil e putin modificat... daca gresesc sa ma corectati. In duel cu S65 AMG habar nu am care pe care. Mizez tot pe S65 ca il face in linie dreapta. 7-ele asta e mai mult de rafinament ... S-ul e de alergat ! Oricum doua bijuterii tehnice care merita cumparate daca iti plac foarte mult asta daca ai banii necesari nu numai de ele cat si de intretinerea pe parcurs. Nu vreau sa stiu consumul real al unui 760 Li....
-
@Madalescu, vineri, 12.02.2016 14:43
uite, niciun 3,4sec pt charger, nu challenger si automat 8 nu manual 6 https://www.youtube.com/watch?v=wgSy1fmiEm8
-
Careva, vineri, 12.02.2016 14:56
Băi, scarbelor... "Hellcat"....îs 2 Hellcat-uri. CHARGER, si CHALLENGER. Tu compari 2 usi vs 4 usi ? Eu aleg sedanul, cand compar cu seria 7, voi - cum vreti. Bă, tăntălăilor, aici is 2 persoane care vb despre hellcat, eu nu raspund de ce spune celalalt. Bă, chiar asa prosti sunteti? Cu aceeasi masina poti face 4 secunde, 5 secunde, 3.5 secunde ..etc etc.... Daca tu gasesti video, unde vezi 4,5...iti gasesc si eu video unde M5 E60 face 5,5 0-100 (nu 4,5 cum se mai spunea).... Car&Driver face TEST...bagi in capu ăla ? Daca motortrend a facut 3,7...e ok - 3,7 Eu ti-am aratat cel mai scurt timp care a fost obtinut IN TEST (nu in cur). Eu am dat pur si simplu un exemplu, cu ăla modificat (da bă am 3 ani si nu stiu ce e ala slick...retardati parca santeti) La urma urmei...fie si 4 secunde....oricum se dezlantuie cand "prinde" asfaltu... PS: Tesla - 4x4 Hellcat-urile: is RWD, si oricum in slick-uri o freaca si pe sfert, cu tot cu RWD :) este video... Si va ajunge atata comparatie ca pana si eu m-am saturat... Nu comparati 600cp cu 716. Punctum
-
Cineva, vineri, 12.02.2016 14:59
http://youtu.be/e5bfNtrCdPU LOL
-
Sam93, vineri, 12.02.2016 15:49
In primul rand vreau sa spun ca nu inteleg obsesia romanilor cu cilindrea. Dragilor, centimetri aia cubi nu dicteaza neaparat marimea motorului in sine sau greutatea lui ori orice alt fel de date relevante. Spre exemplu, un LS7 facut de GM, motor de 7 litri small block V8 aspirat natural, este mai usor si mai compact decat acel motor de Nissan GT-R mentionat mai devreme, 3.8 twin-turbo V6. Deci capacitatea cilindrica este total irelevanta cand vorbim de motoare. Acel supercharged 6.2 V8 de pe Hellcat este prea mare sa incapa in Viper, care are 8.4 litri aspirat natural V10. Deci din nou subliniez, capacitatea cilindrica este complet irelevanta cand vine vorba de motoare. Si nu inteleg de ce in mintea unora o putere mai mare dintr-o capacitatea cilindrica mai mica = motor mai bun. Care-i logica in asta? Clar motorul asta este cel de pe Rolls Royce si este creat pentru un cat mai mare rafinament, cuplu, smoothness, etc. Practic este creat sa dea senzatia de acceleratie fara efort. Nu are nici o logica sa compari un muscle car, sau o masina sport cu o limuzina de lux. Este ceva complet nonsensic. Si in ultimul rand voiam sa va rog sa lasati Hellcat-ul in pace. Nu va mai trageti pe cur ca nu scoate performantele. In mod clar ca le scoate. Dar masina este cu tractiune spate. Deci conteaza cel mai mult indemnarea, talentul si experienta soferului, plus cauciucurile, plus drumul si alte conditii de mediu. Nu-i o masina la care pur si simplu calci aceleratia ca sa obtii 3.4 secunde 0-60 Mph. Este o masina care cere talent la condus.
-
Kirotractor, vineri, 12.02.2016 15:52
Neasteptat de multe (si "incinse") comentariile unora, la o simpla stire despre o masina fascinanta ce-i drept -dar, repet, inutila-n opinia mea. Parere care oricum nu conteaza pentru cei dispusi (si solvabili) sa dea un purcoi de euroi ca sa arate gloatei ca "au cu ce". Ba chiar sint de-a dreptul infantile unele interventii, asa ca ma retrag la depou; mai bine-i raspund tipului care intreaba daca "ambreaju' da cai putere". :-) Da, cum sa nu - mai ales cind e cuplat la un V12 de 660 CP. Doar benzina trebuie sa ai destula. Eventual si-o sonda-n curte.
-
Kirotractor, vineri, 12.02.2016 16:55
Ai dreptate. Insa e super sa ai atata putere. La momentul actual, daca ma iau la intrecere pe drumurile noastre inguste si cu multe viraje, nu prea ai nevoie de mai mult de 100cp. Cu un logan 1.6 16v as putea infugari orice masina pe drumuri virajate sau care nu au portiuni drepte lungi.
-
@Cineva, vineri, 12.02.2016 18:05
hotareste-te charger sau challenger, manuala sau automata, ca mai sus te crizai ca nu ia in seama lumea aceste lucruri. dupa ce tu te exprimi neclar zicand doar hellcat si dand un link aiurea de pe car and driver.
-
@Cineva, vineri, 12.02.2016 18:11
si ai ales cel mai prost video; ala cu huracan e habarnist si challengerul nu e stock; nu e nici un vitezometru, nu e nimic cuantificabil; asta nici macar tu nu o crezi. https://www.youtube.com/watch?v=Rr0wH3o6yZM numara si tu si vezi ca nu e 3,4
-
Vlad08, vineri, 12.02.2016 18:12
Stegeti-va din minte la categoria asta de masini timpii 0-100 sau viteza maxima ca nu au nici o relevanta.Nici aberatiile de genul "de banii aia eu mi-as cumpara 3 Hellcat-uri si mi-ar ramane bani sa mai pis in freza un fraier cu BMW". Masinile astea gen 760Li sau Mercedes S65 AMG sunt cumparate de oameni de 50 de ani sau peste si cel mai probabil vor fi conduse de soferi personali.O alta categorie care vor comanda masina sunt oficialii de rang inalt gen sefi de stat,secretari generali,ambasadori etc.Motoarele uriase se pun tocmai pentru a rula cat mai fin si mai silentios pentru a nu deranja ditamai VIP-ul din spate.Nu conteaza aici nici cat consuma si nici cat de repede merge,intrebarile care se pun aici sunt eventual "ce tip de masaj face?,are numai 2 sau 3 trepte de ventilatie scaunele? Cat de tare se lasa spatarul la fotoliile din spate? etc." Ca o concluzie,poti face de rusine la semafor un 760Li cu masini mult mai ieftine,dar s-ar putea ca persoana din acel BMW sa aiba puterea de a-ti decide viitorul tie si copiilor tai.
-
@Cineva, vineri, 12.02.2016 18:15
https://www.youtube.com/watch?v=-4_k6IiU-TM uite cum si-o ia de la un GT-R cu aproape 150 cp mai putin :-DDD
-
tzenu_bmw, vineri, 12.02.2016 18:19
Daca versiunea M760 are 600 de cai sa ne asteptam ca modelul ;clasic; 760i/Li sa aibe mai putin???? nush.... Si culmea doar 600 de cai din 6.6 twin-turbo??? e cam putin nu credeti? Mercedes acum 10 ani scotea 612 cai din 6.0 twin-turbo...acum 10 ani!!! Nu vreau sa fiu nepoliticos in privinta asta insa numbers don't lie....
-
inexorabil, vineri, 12.02.2016 18:48
Automarket, ce-ați pățit, mânca-v-aș? Fiindcă ați omis informația esențială (genul motorului), unii (care au ȋncredere ȋn voi, neobosindu-se să caute confirmări ȋn alte părți) au impresia că acest motor ar fi natural aspirat; de fapt, este…bi-turbo toată ziua!!! (primul care a specificat este @tzenu). Toate site-urile care tratează subiectul au făcut mențiunea de rigoare. Impardonabilă eroare jurnalistică… 6.6 litri, V12, bi-turbo și “numai” 600 CP sau vit. max. de “numai” 305 km/h. Prin definiție, de la “luxury car” nu trebuie să ai pretenții sport (este justă observația ta, @Vlad08, pe când tu mă...surprinzi, @tzenu). Oricum, eu prefer să evit “twin-turbo” (chiar dacă, ȋn cazul de față, acest sistem este necesar pentru o mașină care presupun că are o masă de peste 2,2 tone) și să-mi “investesc” pasiunea ȋn “natural aspirate” : Chevrolet Camaro Z/28 7.0 V8, Dodge Viper 8.4 V10, Audi A8L 6.3 W12, Audi R8 5.2 V10 și Mercedes-Benz SLS AMG 6.2 V8 (o notă ȋn plus pentru...Audi R8 V10 Plus: 340 km/h și 0-100 km/h ȋn…2,7 sec; uluitor acest motor…aspirat de 610 CP și acest supercar cu cilindree
-
dan_grc, vineri, 12.02.2016 18:59
@tzenu Este cam putin, dar dupa tine aceste puteri trebuie sa creasca cu vreo 50% in 10 ani? Bmw scotea 400 cai dintr-un V8 aspirat de 5 litri in 1998, asta nu inseamna ca astazi trebuie sa apara cu 1000 de cai dintr-un V12 de 6.6, fie el si bi-turbo. Acest motor poate fi dus lejer la peste 700 de cai, dar nu are rost, daca Alpina a scos tot 600 de cai dintr-un V8 de 4.4, care la baza are 450 de cai, de pe 750i, imagineaza-ti la ce putere poate ajunge un V12 de 6.6 litri.
-
sapphire, vineri, 12.02.2016 19:13
Pariu că primește motorul anului la categoria sa ?!
-
@ @dangrecu, vineri, 12.02.2016 19:25
pai pe site-ul producatorului poate scrie 3,4 ; producatorii scriu si la consum la o masina , sa zicem 5 l/100, dar in realitate consuma 8l. nu te-ai prins pana acum
-
someone, vineri, 12.02.2016 19:49
voi toti spuneti ca acu 10-20 ani mercedes si bmw si celalalt producator scoteau 100 cai / litru aspirat, si ca acum bmw scoate din 6,6 doar 600 cai cu bi-turbo. dar asta e euro 6, alea ce euro erau? la norma de poluare v-ati gandit? scoateti norma de poluare din ecuatie si vedeti pana unde poate fi impins acest motor in comparatie cu acel aspirat de care tot pomeniti....si nu ma refer la puterea maxima comparata ci la cea litrica, pentru o masina de strada. si ca sa revenim in timpurile noastre, acest motor va fi si sub capota rolls, care are o cilindree legendara de 6,75. prin urmare, cred ca e mai usor sa faci 6.75 din 6.6 decat dintr-un 6.0cum avea 760iL generatia anterioara. si daca acest motor va fi sub capota lui rolls, va dati seama cat de bine arata, suna, merge si nu vibreaza deloc sub capota unui 7?
-
@tzenu, vineri, 12.02.2016 20:10
pai acu 20 de ani bmw m3 avea 343cp din 3.2 l aspirat si Mc Laren F1 din 6.0l avea 627 cp, avea motor bmw; am spus ai mai la inceputul comentariilor. Turbinele pe acest 6.6 sunt puse pt cuplu, nu pt putere. In aceasta clasa masina trebuie sa fie rapida, dar fara sa smuceasca , ci sa fie lina
-
lorinczi.thomas, vineri, 12.02.2016 20:11
Off, iar comparatiile infantile intre fanboys, lucrul cel mai important e ca ca tableta aia din cotiera spate va iesi din suport la frana puternica de la 200 la ora
-
@tzenu, vineri, 12.02.2016 20:11
acum scot din 4.4l 600 cp pe m5
-
tzenu_bmw, vineri, 12.02.2016 20:14
performante uimitoare nam ce zice.......2 tone 0-100 in 3,8-3,9 sec. e de admirat.... @dan.......bine zici nau vrut mai mult de 600 de cai.......asta ma deranjeaza pe mine.....un compromis......si dupa parerea mea nar trebui sa existe asa ceva la BMW mai ales la cea mai tare masina pe care o construiesc ei acuma.....
-
mowgli, vineri, 12.02.2016 21:32
@Tzenu, pentru ceea ce vrei tu, exista M4 GTS. Numarul cailor nu spune nici un sfert din povestea unui motor. Plus ca n-au vrut sa depaseasca puterea unui Rolls, care ar trebui sa fie superior unui seria 7 din aproape toate punctele de vedere.
-
inexorabil, vineri, 12.02.2016 22:29
@tzenu, intr-un fel, iti inteleg nedumerirea, dar mai tii tu minte cum V8-urile alea americane urlau in voie la peste 400 CP in anii de glorie ai musclecarurilor, dar, dupa anul-apogeu 1970, au inceput sa scada in putere pana la valori ridicole in anii '80-'90? Crezi ca asa au vrut cei trei "granzi" de peste Ocean? Au fost obligati sa se conformeze normelor federale in privinta emisiilor, logic. Iar daca aparea intempestiv si cate o criza a petrolului, care "umfla" preturile la pompa, chiar ca nu mai aveai ce sa faci cu sute de cai. Totusi, Dan are dreptate: impaca-te cu situatia! La urma urmei, lucrurile nu evolueaza in progresie aritmetica pe campul tehnicii, in sensul ca, daca dintr-o cilindree "scoteai" 400-500 CP in urma cu 50 de ani, acum "ar trebui" ca aceeasi cilindree sa-ti maguleasca orgoliul cu 2000-2500 CP. Chiar tu insuti ai recunoascut ca te incanta "plaja" modelului cu pricina. Ce-ai mai vrea? Ca sa-mi permit o analogie, stii ce n-a aparut in comentariul meu de mai sus? Comparam exceptionala performanta a lui Audi R8 5.2 V10 Plus normal aspirat (2.7 sec la "plaja" cu "doar" 610 CP) cu cea a "maestrului" Bugatti Chiron (2,3 sec cu 1500 CP). Atentie, datele acestuia din urma sunt infioratoare: 8.0 W16 quad-turbo. Pai, nu te supara, alegerea mea, in acest caz, ar fi lesne de ghicit, chiar si dintr-o postura ipotetica de fan Bugatti! Intre noi fie vorba, si Veyron, si Chiron se trag din taticul spiritual Audi Rosemeyer. Ca o alta paranteza, poate ca intr-o zi voi "trada" GM ca sa "trec" in tabara Auto Union (nu VAG!), fiindca istoria cerculetelor pare foarte palpitanta, exceptand perioada curenta, in care Dieselgate-ul a lasat urme adanci, inclusiv in constiinta iubitorilor declarati. Oricum, as avea de ales intre a omori si a pacali... Ideea pe care vreau eu s-o relev nu este de a-ti "da lectii", tzenule, ci de a-ti reaminti, intr-un limbaj oarecum licentios, ca degeaba ai 25 cm, daca te descurci la fel de bine sau chiar mai bine cu 15. Rationament simplu si elocvent, nu? Asadar, rezista tentatiei de a-ti arunca ochii peste gard, la vecinu' (Mercedes). Ma mir ca nu te-a deranjat abordarea indrazneata a noului Audi S8 PLus: 4.0 twin-turbo 605 CP (sic!) si "plaja" mai rapida cu 0,1 sec decat cea a BMW-ului nostru. Tot limuzina il putem considera, corect? Acum sper sa nu te introduc intr-o alta dilema: 15 cm gros sau 15 cm mai subtire? :)
-
BMW, sâmbătă, 13.02.2016 02:52
CAND au cos de pe piata V10 de 5.0 litri de pe M5 E60 motorul ala natural aspirat ziceau ca DOWNSIZE suntem nevoiti sa taiem din cilindree.........etc... au scos o opera de arta de pe piata si au faucut un HARAIT de 4.4 care acum pe F10 abia atinge 560hp . De ce nu au lasat V10 inspirat din F1 in contiunare sa-l vedem pe strazi ? De ce nu l-au dezvoltat pe ala mai departe sa mai adauge vreo 100 de HP ? parca taie din cilindree dar lanseaza pornografii de 6.6 litri.!!!
-
Mda, sâmbătă, 13.02.2016 11:01
Nu ma pot abtine, am vazut mai sus ca un anonim se lua de Nelu.Pantofaru care spunea legitim cand o sa ajunga lexus la vanzari bmw. Fac un update pt cel cu personalitate multipla care mentiona de lexus ls: In 2015 lexus a vandut in Europa 99 unitati cu o scadere de 43% fata de 2014. Iar in SUA tot anul trecut , a scazut cu 15%. Pe ambele piete mercedes S si BMW seria 7 sunt in fata , respectiv pe 1 si 2 in SUA. Fulminante vanzari.
-
vianu, sâmbătă, 13.02.2016 12:14
@Mda...un link ceva? eu am gasit astea: Mercedes: http://www.goodcarbadcar.net/2012/10/mercedes-benz-sales-figures-usa-canada.html BMW: http://www.goodcarbadcar.net/2012/10/bmw-brand-sales-figures-usa-canada.html Lexus: http://www.goodcarbadcar.net/2012/10/lexus-brand-sales-figures-usa-canada.html despre IS SUA scaderea a fost de 10% Europa, scaderea a fost de 20% si s-au vandut in 2015 ~7.800bucati si nu 99. de principiu le-ai nimerit dar valorile absolute sunt niste bullshituri ca si ale dereglatului de mafia PS pune linkurile te rog, altfel ramai la nivelul celui caruia ii dai up-date-uri. Merci
-
Mda, sâmbătă, 13.02.2016 12:27
Salut vianu. Din cauza ca nu am folosit litere mari ai inteles gresit. Este vorba de lexus LS ( daca scrii cu litere mici iese ls) dar puteai observa ca am folosit litere mici si daca era IS se vedea is(i). Lexus LS este concurentul lui mercedes S , bmw 7. Anonimul care ii raspundea lui Nelu tot de LS zicea.
-
vianu, sâmbătă, 13.02.2016 13:32
In europa LS am gasit 116 (2015) vs 173(2014) cert este ca Lexus ca si brand este in crestere si in SUA si in Europa ( in 2015 reusind sa-si creasca cota de piata la cel mai ridicat nivel decand este aici) cert este ca avem tare mult de castigat noi ca inivizi cine e pe I-ul sau al 2 lea loc.
-
Tony_LPP, sâmbătă, 13.02.2016 13:47
Aceeasi problema ca si la BMW Alpina B7 : Rotile de pe puntea fata sunt subdimensionate, fata de cele destinate puntii spate care sunt OK. La un model echipat cu X-Drive, ma asteptam la roti sanatoase chiar si ptr puntea fata. Un minus din pacate. Cea de-a doua probleme, este cum spune si @tzenu_BMW; cilindreea mult prea mare pentru aceste performante altmiteri destul de slabe.Este Ok pentru Rolls Royce, dar nu pentru BMW aici unde masa masinii ar trebui sa fie cat mai redusa pentru a accentua sportivitatea, nu V12 . Tin sa reamintesc ca performantele Alpinei B7 m-au incantat mult mai mult decat acest M760Li .Motorizarea de 4,4L Bi-turbo era fenomenala si pt acest model, tinand cont ca este un motor verificat cu care BMW nu ar fi riscat daca l-ar fi aruncat in batalia greilor. Acum, am sa-mi mananc cateva minute din timp pentru a argumenta ceva deviat de la subiect . Sus se tot compara mere vs pere ( Dodge VS BMW S.A.M.D ) .Tin sa afirm celui care a deschis polemica comparatiilor ca Dodge Charger SRT Hellcat este un MUSCLE CAR, de aceea si performantele pe care le are inclusiv titlul de : cel mai cel mai rapid sedan cu 4 usi de serie din lume. Comparatia este de prisos. BMW 760Li nu are ce cauta in liga muscle car-urilor . Iar timpul 0-100 nu este neaparat un factor decisiv. Mai de graba 1/4 mile sau 0-400 m . In sfarsit ! Cu totii cunoastem deja abilitatile imbatabile ale unui muscle-car . BMW nu ofera in acest moment un rival pt aceasta categorie de vehicule, dar in categoria limuzinelor de lux, performantele BMW sunt incontestabile. @Mda Cu consideratie! Nu vreau sa deschid o polemica inutila care nu vizeaza tema subiectului si nici nu dau apa la moara haterilor , dar cred ca aspectul principal pe care il viza-se tipul de sus este acela care tine de vanzarile Globale Lexus LS inca din anul 1990, atunci cand modelul a atins apogeul, iar marja vanzarilor crescu-se considerabil . Dupa parerea mea chiar a fost un record la aceasta clasa, care cu greu poate fi batuta azi de concurenta . Clasamentul se afla chiar aici : http://www.liquisearch.com/lexus_ls/sales_and_production
-
Tony_LPP, sâmbătă, 13.02.2016 13:48
Pardon U.S
-
WJH_1One, sâmbătă, 13.02.2016 23:37
Dupa parerea mea, ca aspect este modest, dar ca performante sub Mercedes S65AMG .Timpul de 3,9 sec este unul destul de diversificat . In testele reale mai putin de 4,8-5 sec 0-100 nu a putut obtine in versiunea 750i xDrive, cu toate ca pe hartie este trecut 4,4 sec. Mercedes S65AMG si alte modele reusesc acest lucru si in viata reala, insa cum a spus cineva mai sus . O masina poate scoate timpi diferiti si asta fiindca sunt multi factori decisivi .Asadar timpii in accelerari 0-100 sunt dinamici, iar producatorul declara in ''caietul tehnic'' cel mai mic timp scos cu acea masina dupa multe testari continue in conditii diferite de drum si de vreme. Cat despre comparatiile inutile cu GT-R NISMO si Dodge pisica iadului, nu-si au rostul. Cunoscatorii stiu ca aveam de aface cu doua masini foarte puternice din categorii diferite .Si ca sa fiu tot off topic comparatia unuia de sus Challenger SRT Hellcat vs GT-R este total deplasata si aceasta . GT-R are un timp in accceleratie asemanator cu motoul W16 cu 3 turbine de pe Bugatti Veyron si asta dintr-un banal V6 de 3,8L , pe cand Hellcat SRT nu-i un super car , ci un muscle car. Cu toate astea ajunge la 100 in 3,4-3,6 sec . De aici si titlul de cel mai performant sedan cu 4 usi din lume.
-
echo, duminică, 14.02.2016 19:06
ceea ce nu inteleg io este de ce "triada germana de lux" face limuzine sa zicem.."supersport" in varianta lunga de caroserie..adica...nu e ca si cum i-ai zice soferului sa faca o tura de circuit cu tine pe bancheta din spate..in locul"biznis"?
-
Lica, duminică, 14.02.2016 23:09
Imi place varianta Excellence, arata foarte bine. Cat despre performante sunt uimitoare tinant cont de faptul ca AMG de multe ori cu cifre mai impresionante pierdea in fata M.
-
Nelu.Pantofaru, luni, 15.02.2016 11:27
@WJH_1One aka Madalescu trecut pe nemtesti, mai lasa-ne cu presupunerile tale si nu mai fuma iarba. Recunosc ca S65 AMG e o super masina insa ca si fan BMW cu mana pe inima pot spune ca BMW seria 7 e cel mai tehnologizat model. Cat despre performante motor si alte alea, nu conteaza, chiar nu conteaza, cine isi ia asa ceva nu il intereseaza, este despre opulenta, nu despre cati cai poti scoate dintr-un motor cat mai mic, tocmai d-aia cei care spun asta nu o sa isi cumpere in viata lor asa ceva (pentru ca nu o sa isi permita niciodata). Haters gonna hate.
-
zarnesteanu, luni, 15.02.2016 15:11
La ultimul AutoShow la care am fost am stat in spate intr-un Seria 7. Este absolut superb. Nivelul la care esti rasfatat e demn de orice nume mare din clasa asta. In cotiera era o singura masuta rabatabila iar tipul de langa mine m-a intrebat de ce nu are si el una. :) I-am raspuns ca pe scaunul pe care stau eu in general sta boss-ul mare. Si-am mai adaugat ca nu vreau nici locul, nici pozitia lui, nici masuta rabatabila. Daca se poate, sa am doar banii din contul lui. Hmm, am ras cu totii, dar tipul de la volan dintr-o data nu s-a mai simtit prea bine :):):) O masina superba care isi merita toti banii, indifferent de ce are in gura unul si altul pe site-ul asta. :)
Citeste si
-
GENEVA 2016 | luni, 7 martieAudi susţine că şoferii nu sunt impresionaţi de problemele de mediu: "Americanii iubesc motoarele noastre diesel"Audi susţine că a primit cereri pentru a produce mai multe maşini cu motoare diesel în Statele Unite, în ciuda problemelor de mediu declanşate de scandalul Dieselgate. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieVW renunță temporar la lupta cu Toyota pentru prima poziție în vânzări: "Singurul nostru scop în 2016 este recâștigarea încrederii clienților"Criza Dieselgate a schimbat polul priorităților în cadrul Grupului VW, iar cucerirea primei poziții la vânzări în daune celor de la Toyota nu mai e pe primul loc în planurile germanilor: "În condițiile actuale nu putem să ne gândim la faptul că vrem să devenim primul constructor auto al lumii". Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieConstructorii se tem de dispariţia spaţiului Schengen: "Ar fi oribil pentru producţia de maşini"Opel, Ford şi Daimler sunt îngrijorate că posibila dispariţie a spaţiului Schengen va conduce la întârzieri de producţie, întrucât fabricile se aprovizionează cu componente auto de la furnizori din numeroase ţări europene. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieGoodyear a reinventat roata la Salonul de la Geneva: Eagle-360 este un pneu sferic care nu are nevoie de suspensiiViitorul anvelopelor va fi cu adevărat hi-tech. Americanii de la Goodyear ne oferă o mostră SF prin pneurile Eagle-360, care au formă sferică și se țin de mașină și pe asfalt folosind levitația magnetică. Citeste tot
-
GENEVA 2016 | vineri, 4 martieRenault: "Problemele software ale maşinilor autonome vor fi asemănătoare cu cele ale unei centrale nucleare"Renault compară funcţionarea aplicaţiilor software pentru maşinile autonome cu utilizarea unei centrale nucleare, din cauza numeroaselor probleme care pot apărea în trafic în urma bug-urilor de programare. Citeste tot
O variantă separată M7, pe lângă 760Li, nu avea sens, M 760i cu pachetul M Driver este compromisul perfect. În rest nu mai sunt multe de spus, poate în privința aspectului care se află puțin sub cel al lui Alpina B7, singurul dezavantaj la B7 este producția super limitată, de maxim câteva sute de exemplare pe an, asta doar pentru cei care au banii și tot nu pot ajunge în posesia lui, dar care se pot consola cu-n V12 de 6.6 litri :)