Noi detalii despre modelul electric de oraș Honda e: baterie de 35.5 kWh cu autonomie de 200 de kilometri și tracțiune spate
Honda a anunțat că modelul electric de oraș Honda e va avea o baterie de 35.5 kWh cu autonomie de 200 de kilometri și tracțiune spate. Puterea motorului electric încă nu a fost dezvăluită. Japonezii susțin că au primit peste 31.000 de comenzi pentru Honda e de la clienții europeni.
Honda a prezentat de curând o serie de informații despre tehnologiile care vor fi prezente pe modelul electric de oraș Honda e, pentru care a deschis lista de pre-comenzi în luna mai.
Japonezi ne-au oferit acum detalii noi cu privire la Honda e. Bateria are o capacitate de 35.5 kWh cu autonomie de 200 de kilometri. Distribuția 50:50 a greutății promite “agilitate sporită la rularea urbană”, în timp ce tracțiunea va fi asigurată de roțile spate.
Honda încă “ascunde” puterea motorului electric. În schimb, ne spune că mașina poate fi încărcată în regim Fast Charge DC (standardul CCS) și în regim AC (Type 2). În cazul încărcării rapide, bateria ajunge la 80% în 30 de minute, conform informațiilor oficiale.
Japonezii susțin că au primit peste 31.000 de comenzi pentru Honda e de la clienții din Europa, 9.000 dintre acestea fiind din Marea Britanie.
Via Honda
O Skoda Citygo iV are nu doar baterie (36,8 kWh), ci și autonomie mai mare (265 km WLTP) și va costa mult mai puțin -- cel mult jumate de fapt la noi, dacă mai rezistă ecobonusul (preț final 10K € vs. +20K e-Honda.) Cred că și japoneza se va vinde totuși -- deși nu la noi -- fiindcă-i retro, relativ simpatică și cu tech-appeal la Z-geekși, deși versiunea de serie e departe de farmecul concept-car-ului inițial. Chiar dacă va costa +30K €, adică peste Corsa-e sau Peugeot e-208 (ambele cu baterii de 50 kWh și +300 km autonomie.) Întrebarea de 100 puncte (sau megawați) rămâne însă: pe când și-o e-Dacie Lăstun la 5.000 € ??!! (V-ați prins c-am pus-o doar ca să-i iau fața e-colegului @Edikk...:-))