Noul Porsche 911 GT3 facelift: disponibil și în versiunea Touring Package

Publicat sâmbătă, 19.10.2024 11:20 de Tiberiu Safta

Porsche a prezentat oficial noul 911 GT3 facelift. Noul model aduce un design revizuit, iar acesta este disponibil la momentul lansării și în versiunea mai discretă Touring Package.

A venit momentul să facem cunoștință cu noul Porsche 911 GT3 facelift. Noua versiune actualizată a modelului de performanță este lansată în două versiuni: GT3 și GT3 Touring Package. Pentru noul model, constructorul german a pregătit mai multe noutăți vizuale, dar și opțiuni noi în ceea ce privește lista de dotări.

MAI MULTĂ AERODINAMICĂ

Noul Porsche 911 GT3 facelift va putea fi recunoscut după o parte frontală redesenată, cu un spoiler nou, mai pronunțat. Farurile LED Matrix sunt și acestea redesenate și pot avea ca opțiune un accent alb sub forma unui inel în jurul lor. Prizele de aer sunt mai mari față de vechiul GT3, iar sub caroserie sunt montate elemente aerodinamice noi pentru mai multă forță de apăsare.

În partea din spate avem un difuzor nou, mai pronunțat, precum și o capotă a motorului redesenată. Inclusiv eleronul are plăci laterale redesenate. Pentru versiunea GT3 Touring Package, eleronul mare fixat este înlocuit cu unul discret, extensibil, care include și o aripă Gurney.

Noul model primește jante noi din aluminiu, care ajută la reducerea greutății mașinii cu 1.5 kilograme față de precedentul GT3 pentru fiecare roată. Cei care aleg pachetul Weissach, disponibil în premieră pentru 911 GT3, respectiv pachetul Leichtbau, primesc jante din magneziu mai ușoare cu 9 kilograme în total. Noul Porsche 911 GT3 facelift are o masă de 1420 kilograme.

SCAUNE SPATE, ÎN PREMIERĂ

Pentru prima dată la Porsche 911 GT3, sunt disponibile scaune pentru pasagerii din spate. Acestea pot fi montate doar pe versiunea Touring Package ca opțiune. În față, avem scaune ușoare de tip scoică îmbrăcate în piele și cu un cadru confecționat din plastic ranforsat cu fibră de carbon. Scaunul șoferului este echipat cu un airbag la nivelul toracelui, reglare electrică pe înălțime și reglare manuală pe lungime. Opțional, scaunele pot fi și încălzite.

Bordul noului Porsche 911 GT3 facelift este acum complet digital. Cei care aleg pachetul Weissach vor primi tapițerie din piele în combinație cu Race-Tex și ornamente din plastic ranforsat cu fibră de carbon. Pachetul aduce și un roll-cage. Opțional, mai sunt disponibile scaune sport adaptive, reglabile electric în 18 direcții.

MOTOR NESCHIMBAT

Față de vechiul model, noul Porsche 911 GT3 facelift nu a suferit nicio modificare sub capotă. Astfel, noul model este propulsat de același motor boxer în 6 cilindri, de 4.0 litri, care dezvoltă 510 cai putere și 450 Nm. Noul Porsche 911 GT3 facelift poate fi cuplat la o cutie automată PDK cu 7 trepte sau la o cutie manuală cu 6 trepte.

Performanțele diferă în funcție de cutia de viteze aleasă. Dacă alegi cutia PDK, noul model accelerează de la 0 la 100 km/h în 3.4 secunde și atinge o viteză maximă de 311 km/h. Pentru cutia manuală, sprintul de la 0 la 100 km/h este gata în 3.9 secunde, iar viteza maximă este de 313 km/h. Față de vechiul GT3, cutiile de viteze de pe noul model au un raport final mai scurt cu 8% pentru accelerație mai rapidă.

Deocamdată, Porsche nu a anunțat prețurile noului 911 GT3 facelift. Comenzile pentru noul 911 GT3 și 911 GT3 Touring Package vor fi deschise la finalul acestui an.

via Porsche

  • MarS, sâmbătă, 19.10.2024 13:41

    Perfection, dar ca update este just meh vs previous Sunt curios cum va arata Turbo S cu hybrid ...

  • Snow, duminică, 20.10.2024 22:40

    Performante in scadere (cel putin viteza maxima), artificii de design si desigur pret mai mare … Ramane totusi unul dintre cele mai apreciate modele sportive. Pur termic.

  • gigi, luni, 21.10.2024 10:29

    Aceeasi masina ca 992.1, doar ca mai scumpa. GT3 a ajuns la plafon. urmatoarea generatie cred ca va introduce o hibridizare, altfel nu va face fata competitiei

  • Clique, marţi, 22.10.2024 14:51

    Aceeași mărie, însă cu alt rimel și fard... Cea mai plictisitoare marcă dintre astea așa zise "exotice"