O Tesla Model S, din Marea Britanie, are aproape 700.000 de km și bateria originală

Publicat marţi, 11.06.2024 12:46 de Alexandru Monenciu

Această Tesla Model S, din Marea Britanie, a parcurs până în prezent aproape 700.000 de kilometri. Mai interesant este că proprietarul nu a schimbat niciodată bateria.

Paul este un britanic care, în 2016, a decis să înființeze o companie de taxi, cu mașini prietenoase cu mediul înconjurător. Flota companiei include și două Tesla Model S care merită să fie cunoscute în întreaga lume.

Motivul este simplu. Unul dintre exemplare a parcurs până acum aproape 700.000 de kilometri și are încă bateria originală. Mai mult, până acum a fost utilizat numai în regim de taxi, iar încărcarea a fost realizată (de mai multe ori pe zi) numai la stații Supercharger.

Atunci când britanicul a cumpărat mașina, Tesla oferea încărcări gratis pe toată durata de viață a mașinii. Acest lucru i-a permis lui Paul să economisească între 8.200 și 11.800 de euro pentru fiecare exemplar Tesla Model S pe care îl deține.

Mai mult, susține el, bateria a pierdut circa 23% din capacitate, ceea ce se traduce printr-o autonomie redusă cu aproximativ 105 kilometri.

via Carscoops

  • Matei, marţi, 11.06.2024 17:38

    Cum asa? Ne explica gherțoiul site-ului ca schimbi 3 motoare și 5 seturi de baterii. Auzise el pe TikTok.

  • Dutz, marţi, 11.06.2024 17:51

    Calm Edikkk… daca-i asa succes de ce are doar 2 buc? De ce Hertz vinde j’demii de Tesle. La jumate prețul unei Tesla S, îți iei un Superb faci 700.000 de km și-l vinzi peste prețul de vânzare al unui S second hand. Să vedem cine poate oferii un preț/km mai competitiv? Dar dacă-ți iei Octavia, sau Stepway? Pentru 15-20 de minute în taxi contează în ce mașină ești? Pentru câți contează mai mult decât prețul călătoriei? PS chiar sper că ai electrică și că numai cu electrice îți faci nevoile, că altfel este de porc rău de tot…

  • Elektrik, marţi, 11.06.2024 18:26

    @Dutz Tu eşti ca cel cu căruţa, care când a apărut automobilul Ford model T, ai rămas la căruţă. Apoi începi şi cu jigniri "nevoile", "porc", etc când intri în panică. Trist, îmi este milă şi silă de dvs.

    Dutz, marţi, 11.06.2024 20:21

    Sila dvs… nu-i jignire, hmmm… am spus ca situația ar fi de “porc”, potențial!!!… sau ne ofticam și dacă cineva crede că o situație este sau nu de “porc”. Știu și cu căruța, știu și cu mașina, parapanta, paramotorul etc… și nu mă simt jignit că am plecat de la căruță… chiar din contră am descoperit că este un avantaj imens, dvs. nu ma puteți jigni, nici Chuck Norris nu mă poate jigni ;)

    Dutz, marţi, 11.06.2024 20:35

    În afară de milă și silă, Dvs aveți și argumente legate de subiect? Ar fi de preferat ca mila și sila să rezulte din argumentele pe care Dvs le prezentați în favoarea utilizării unei Tesla S ca și taxi. De exemplu… va este milă de mine că nu-mi permit să circul cu o Tesla S ca și taxi… ;) La sila nu mă pricep, dar cu siguranță o să aduceți Dvs. clarificări. Totuși, la ce vă ajută sila? :))

  • Elektrik, miercuri, 12.06.2024 00:35

    Sila faţă de dvs este un semtiment, nu îl pot controla sau mentaliza. Este o scârbă imensă pentru că... nu mai zic nimic. Mulţumesc lui Dumnezeu că nu m-a făcut aşa. Şi eu greşesc, am făcut greşeli, etc dar să vezi un adevăr şi să te minţi în continuare... NU aș putea să suport aşa ceva.

    Dutz, miercuri, 12.06.2024 04:01

    Haleluia, foarte bine… oricum n-ai zis nimic din ce ar interesa, nici un argument, nici o opinie, nici o idee… neted complet. Tu ești supărat și gata :))

  • Seriff, miercuri, 12.06.2024 09:24

    Asta e un caz rar, daca intri pe grupurile de proprietari de Tesla vei vedea o gramada de probleme, baterii si motoare schimbate, preturi exagerate la orice reparatie, o mizerie de masina.

  • Silviu, miercuri, 12.06.2024 11:53

    Am o Model S de 1 an , 135k , am făcut 20 k km până acum. Revizia anuală m-a costat 100 lei și încă o problema la mânerul ușii pe care am rezolvat-o cu 15 euro. Batery health e la 93% și nu se a modificat de când am luat-o. Încarc mixt, supercharger și home. Clar cea mai ușor de întreținut mașina. Costurile cu curentul la jumate fata de benzinara pe care am avut-o înainte.

  • cristi, joi, 11.07.2024 20:27

    la 700.000 km in 7 ani trebuia sa faca 270km/zi, pentru un taxiu este mai greu... este poveste...