Peugeot 107 a ajuns la 500.000 de unităţi produse
Peugeot 107, micuţul model de oraş al constructorului din Hexagon, a ajuns la exemplarul cu numărul 500.000.
Peugeot 107 a debutat pe piaţa din Europa în primăvara anului 2005 şi s-a dovedit a fi un real succes pentru constructorul din Hexagon. Săptămâna aceasta, micuţul model francez cu numărul 500.000 a părăsit linia de producţie a uzinei din Kolin, Cehia. Dovada succesului de care se bucură Peugeot 107 este regăsită în volumul de vânzări înregistrat de francezi în ultima perioadă.
În 2006, pe poarta uzinei din Cehia au ieşit 101.700 de exemplare, în 2007, 104.600 de unităţi şi-au găsit proprietarii pentru ca în 2008 constructorul francez să livreze 108.200 de exemplare. În 2009, anul care a pus la grea încercare mulţi constructori auto din cauza crizei economice cu care s-au confruntat, francezii au reuşit să comercializeze 116.100 de unităţi ale micuţului model de oraş.
La sfârşitul lunii septembrie Franţa totaliza 27% din numărul de exemplare vândute, urmată de Italia cu 19%, Anglia cu 15% şi Germania cu 10%. Citadinul din Hexagon este echipat cu un motor de 1.0 litri capabil să producă 68 de cai putere. Consumul mediu de carburant al acestuia este de 4.5 litri la sută, iar emisiile de CO2 ajung la 103 g/km.
Via | AutoJournal
-
Alex Radoi, sâmbătă, 30.10.2010 11:55@Ivanoff
Avand in vedere ca la 90% din ele le cade pompa de apa pe la 40.000km si ambreiajul la 50.000km, as fi fost chiar fericit sa aud o stire despre recall la jegurile astea. Degeaba sunt facute de Toyota, sunt mai proaste decat masinile frantuzesti!!!
-
edi80, sâmbătă, 30.10.2010 13:55mda
le cade la un prost care nu a avut bani de un bmw ..dar se crede in el!! sau la vreo femeie incepatoare...in rest masinile sunt bune!
-
adriqan, sâmbătă, 30.10.2010 18:51107
Am unul din 2006, are 76.500km si nu am avut, pana acum vreo problema.
-
Alex Radoi, sâmbătă, 30.10.2010 19:22Amice... esti idiot!
Vorba lu' nenea Iancu, nu? Eu nu cunosc nici macar UNA la care sa nu fi picat cele doua piese, din cele 10-15 pe care le stiu de la cunostinte sau de la prieteni, asa ca... taci! A, si mai si intra apa in ele la spalatorie... MULTA! Sunt niste JAFURI! Am un C1, deci STIU!
-
rolf, sâmbătă, 30.10.2010 20:43@Alex Radoi
C1, 107 si Aygo sunt masinile cu cea mai scazuta rata de intrare in service din tot grupul PSA respectiv Toyota (informatie confirmata de o persoana ce activeaza in cadrul grupului PSA pe partea de service si garantii -Levente Maday). Cunosc mult mai bine decat tine tripleta -chiar daca tu esti proprietarul unui C1- si pot spune ca aceasta masina se defecteaza doar daca nu corect intretinuta si exploatata. Este mult prea simpla pentru a se defecta, asa ca fiti mai atenti cu ele si abia dupa aceea aruncati cu noroi.
-
Alex Radoi, sâmbătă, 30.10.2010 21:33@adriqan
Acum depinde si ce intelegi prin nicio problema. Daca imi spui ca nici butonul de avrie nu e crapat de la un capat la altul, deja incep sa cred altceva... Oricum, esti un norocos, dar normal ar fi ca din sute de masini sa fie cate un ghinionist caruia sa i se strice, nu un norocos care sa nu fi avut nicio problema. Problemele pe care le-am avut eu le-am regasit la aproape toti userii de pe forumurile de 107 si C1, barbati, femei, tineri, batrani, inclusiv la cei din occident, deci sunt probleme generale, si cu toate astea, nimanui de la PSA & Toyota nu i-a pasat. Deci sa ma mai scuteasca aia care spun ca sunt masini bune fara sa fi condus vreuna vreodata.
-
edi80, sâmbătă, 30.10.2010 23:57mda...
oare unii stiu bancul cu inima????traim in romania tu nu intelegi ca se crapa butonul nene?:)))
-
mihai, duminică, 31.10.2010 17:27c1
Am un C1 ... Si mi-a picat ambreiajul la 35 000 km ... Insa nevasta-mea a invatat sa conduca pe masina asta si nu cred ca masina a fost de vina. Cu atat mai mult cat masina are acum 70 000 de km. Butonul de la avarii a crapat si el, insa nu mi se pare asa o mare problema. In rest masina merge foarte bine , este destul de fisneata, consuma putin si costurile de intretinere sunt foarte mici. Suntem multumiti de ea mai ales ca e folosita corespunzator destinatiei ei, adica in mediul urban.
-
Koss, luni, 01.11.2010 22:00
chiar daca nu sunt fan nici dacia nici peugeot 107.. recomand loganu in detrimentul peugeotului asta.. nu inteleg cum pot sa-si ia unii o asfel de masina.. mica urata... neincapatoare.. dar e diferenta de gusturi mei unul nu imi plac astfel de masini poate sa fie si smart si peugeot si citroen.. si toyota etc.. nu gasesc utile aceste masini. Americanii le au cu jeepurile si suvurile noi din pacate le avem cu tentativele astea de masini... sa te vada americanu cu asta pe strada rade de tine.. :|
-
Alex Radoi, marţi, 02.11.2010 00:35
Nu intelegi fiindca esti limitat. E una sa purtam o discutie in contradictoriu despre calitatea si fiabilitate acestor masini si cu totul altceva sa contestam UTILITATEA unei masini ultracompacte de oras. Apropo, stiai ca toate reprezentantele HUMMER din SUA s-au transformat in dealeri Smart? Sau ai auzit si tu ca Fiatul 500 se vinde ca painea calda... tot in SUA? Lumea se schimba, ai grija sa tii pasul...
-
Radu, miercuri, 08.12.2010 12:26:)
este o super masinuta. cei care comenteaza fara sa fi condus vreodata una nu sunt de luat in seama. este spatioasa si intra chiar si 4 oameni in ea. suspensia este sport; bine reglata ea ofera o stabilitate de exceptie. ca alegere de oras este best buy. al meu este din 2005 cu 57.000km :) mai am si o masina mai mare dar piticul asta este masinuta mea de suflet. e mult prea distractiv sa te plimbi cu el prin oras, inacapi oriunde.
-
Radu, miercuri, 08.12.2010 12:28:)
am uitat sa mentionez ca si la a mea a crapat butonul de avarie. singur si inexplicabil :D dar nu e o tragedie...
-
a 1007, miercuri, 08.10.2014 21:18
pentru toti care cumpara o masinuta pt butoane de avarie sa nu crape 10000 km ( 10 ani ) de "exploatare corecta" si tinuta la umbra sub copac in garaj recomand cu caldura o SANIE
Citeste si
-
INDUSTRIE | joi, 28 iunieBMW ar putea produce maşini la o fostă fabrică MitsubishiUzina NedCar din Olanda, singura fabrică Mitsubishi din Europa, ar putea fi utilizată de BMW Group pentru producţia de modele Mini. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW nu va prelua tehnologie de propulsie alternativă de la General MotorsOficialii BMW au anunţat că au sistat discuţiile cu omologii lor de la General Motors privind tehnologiile de propulsie alternativă. Cele două companii nu au renunţat la ideea unui partneriat. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieGiles Taylor este noul designer şef de la Rolls-RoyceRolls-Royce are un nou designer-şef. Numele său este Giles Taylor şi s-a alăturat mărcii de lux acum un an de zile venind de la Jaguar. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieRenault vrea să vândă mai multe maşini în afara EuropeiFrancezii de la Renault vor să-şi reducă depdendenţa de piaţa fragilă din Uniunea Europeană, plănuind să vândă mai mult de 50% din producţie pe pieţele din afara Europei. Citeste tot
-
INDUSTRIE | miercuri, 27 iunieBMW i3 va avea un preţ între 35.000 şi 40.000 euroPrimul automobil electric construit de BMW va avea un preţ de bază ce va varia între 35.000 şi 40.000 euro. BMW i3 va fi disponibil pe piaţă începând cu 2014. Citeste tot
Cred ca se putea mentiona faptul ca sunt echipate cu motoare Toyota,este un aspect foarte important tinand cont ca acest motor Toyota a castigat pt al 4-lea an la rand titlul de motorul anului la clasa sa... Sau poate da mai bine o stire legata de recall-uri,nu? La urma urmei,can can-urile se vand mai bine...